Eli tuoreiden (vm. 2005 ja vm. 2006) XJR:n omistajilta/haltijoilta kysyisin liikennevakuutuksen hintaa?
Ja toiseksi, onko jollakin osakaskoa? Mitä kustantaa?
Ja kolmannekseen: siitä Hakunapista ei paljoa iloa irronnut...
... kokeile vaikka!
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Juu, kiitoksia vastauksestasi!(xjrrrrräyh @ Heinä. 26 2006,19:35) kirjoitti
Tässä tapauksessa oli se ongelma, että kaverin liikennevakuutus on vuodessa 250 euroa enemmän, kuin laskurin näyttämä. Tapiolasta juurikin. Siksi kyselin muiden vastaavan pyörän omistavien todellisia liikennevakuutuksen hintoja...
![]()
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
No mulla 2003 mallissa on Pohjolalla liikennevakuutus jotain 345€ /vuosi. Täyskaskon kanssa reilu 500€...
Power is nothing without mojo!
Siinä tapauksessa auttanee neuvottelu Tapiolan henkilön kanssa. Mulle silloin sanoivat että laskuri antaa suunnan, mutta "kaupat" tehdään sitten erikseen yksi kerrallaan. Kai ne seuraa hintoja samaan tyyliin kuin polttoaineen myyjätkin...(Koris @ Heinä. 26 2006,23:06) kirjoitti
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Mulla on puolenvuoden ajokaudella Tapiolassa täyskasko ja liikennevakuutus yhteensä vähän rontti 350 egua...(makemich @ Heinä. 27 2006,10:16) kirjoitti
![]()
Täysillä boonuksilla. Ei ollenkaan paha mun mielestä,
ainakin kun vertaa viimevuotisia hintoja.
Only a motorcyclist knows why a dog rides with his head out the window!
Happiness is like peeing your pants - everyone can see it but only you can feel it's true warmth.
Heippa,
Itsellänikin oli Tapiolan hintojen kanssa ongelmia mutta tarjous on sitova. Eli ei kannata maksaa enempää kun nettilaskuri näyttää.
Kotiin tullut lasku oli 154€ isompi kuin laskurin, pari päivää jouduin sinne soittelemaan ja "tappelemaan" puhelimen välityksellä mikä on oikea hinta. Soitin jopa kuluttajasuojelu viranomaiselle siinä samalla, hänen mielipiteensä oli minulle suotuisa. Lopputulos oli kuin olikin minua miellyttävä eli maksoin vain sen mitä nettilaskuri näyttää.
xjr-rjb
Don't worry, be happy