Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 74:sta
  1. #31
    Maahantuojalla taitaa olla yksi kappale, jota on kierrätetty koeajopäivillä jälleenmyyjillä. Ainakin olin sellaisen näkevinäni F.Nymanilla joskus heinäkuun alkupuolella. Voin olla väärässäkin, kannattaa kysyä myyjiltä.

    Tässä vaiheessa alkaa olla ostajan markkinat, jos jostain löytyy myymättömiä pyöriä.




    vuodesta 1971 ....
  2. #32
    (poistettu tili)
    Mieli muuttu, tilasin Corbinin Gunfigterin. Mulla oli sellainen Fasussa, toimi ihan ok siinä. Ja on originaalia paremman näköinen. Ei mitään sohvaa siis.

    Harmi vaan että toimitusaika on 8 viikkoa, mutta minkäpä sille voi.

    Osaisko joku kertoa tarkemmin noista stongan raisereista, pitääkö ostaa clip-onit vai saako nykyisiä maltillisesti ylöspäin, n. 2 cm varmaan riiittäisi? Ja mistä niitä saa, ja mihin hintaan?
  3. #33
    Itse hankin pystyssä istuttavan jälkeen vuosi sitten bläkkärin ja ajattelin että asentoon tottuu. Ei tottunut. Korjaantui kahdella muutoksella: 2 cm raiserit ja Buellin jalkatapit. Raiserit tilasin nettifirmasta www.blackbird.fi-index.htm. Jalkatappien osalta löysin asennusohjeen amerikkalaiselta keskusteluforumilta. Piti kyllä vähän askarrella jalkatappien kanssa. Jalkapohja nyt 2-3 cm alempana ja ero on huomattava. Enää ei kramppaa reidet pitkälläkään matkalla. Nyt ei enää kiusaa muu kuin alhaiset nopeusrajoitukset.
  4. #34
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Raisereista työkaveri on kehunut Helibarseja.
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
  5. #35
    Jokainenhan saa muokata makunsa mukaisesti. Voihan se tietenkin olla, että kannattaa hommata se bemari tai goldwingi jos 100 kilsaa bläkkärillä on fyysisesti liikaa.......
  6. #36
    Itsellä kyse ei ole 100 km siivuista, vaan 600-700 km. Nyt puutuu lopuksi tasaisesti kaikki paikat.
  7. #37
    (poistettu tili)
    Lainaa (0069 @ Elo. 02 2006,19:50) kirjoitti
    Jokainenhan saa muokata makunsa mukaisesti. Voihan se tietenkin olla, että kannattaa hommata se bemari tai goldwingi jos 100 kilsaa bläkkärillä on fyysisesti liikaa....... *
    Mistä näitä aina sikiää...

    Jos olet 190 cm pitkä ja ajanut 1000km:n päivämatkoja, kommenttisi puutumisesta sopii mukaan. Jos et, niin shut up.
  8. #38
    EMC.myy clip-oneja hintaa oli viime suvena hiukan yli 200 eskoa.Itsellä on 5 cm. korotus olen siihen tyytyväinen mulla on mittaa 189 cm.Mistä tilasit sen uuden jakkaran ja mitä kustantaa? :



    ei aina voi voittaa ei edes joka kerta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  9. #39
    Lainaa (4444 @ Elo. 02 2006,19:34) kirjoitti
    Itse hankin pystyssä istuttavan jälkeen vuosi sitten bläkkärin ja ajattelin että asentoon tottuu. Ei tottunut. Korjaantui kahdella muutoksella: 2 cm raiserit ja Buellin jalkatapit. Raiserit tilasin nettifirmasta www.blackbird.fi-index.htm. Jalkatappien osalta löysin asennusohjeen amerikkalaiselta keskusteluforumilta. Piti kyllä vähän askarrella jalkatappien kanssa. Jalkapohja nyt 2-3 cm alempana ja ero on huomattava. Enää ei kramppaa reidet pitkälläkään matkalla. Nyt ei enää kiusaa muu kuin alhaiset nopeusrajoitukset.
    Pistä kuvat niistä tapeista
    ei aina voi voittaa ei edes joka kerta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  10. #40
    (poistettu tili)
    Lainaa (hälge xx @ Elo. 02 2006,23:25) kirjoitti
    EMC.myy clip-oneja hintaa oli viime suvena hiukan yli 200 eskoa.Itsellä on 5 cm. korotus olen siihen tyytyväinen mulla on mittaa 189 cm.Mistä tilasit sen uuden jakkaran ja mitä kustantaa? : *
    Jakkara <-tuolta ostin. Taitaa olla 500e+postikulut.
  11. #41
    Lainaa (freely @ Heinä. 26 2006,23:23) kirjoitti
    Ei nyt liity tuohon xx:ään mutta hipoo samaa aihetta. Keväällä tuli ostettua vanhempi VFR ja en kyllä itse pysty sillä ajamaan kuin 20-30 kilsaa kerralla kun lapaluiden välistä hartiat on aivan tulessa ja hirveä polte.
    Tuttu juttu, mulla auttoi sarvien korkeuden muuttaaminen.
  12. #42
    Lainaa (4444 @ Elo. 02 2006,19:34) kirjoitti
    Itse hankin pystyssä istuttavan jälkeen vuosi sitten bläkkärin ja ajattelin että asentoon tottuu. Ei tottunut. Korjaantui kahdella muutoksella: 2 cm raiserit ja Buellin jalkatapit. Raiserit tilasin nettifirmasta www.blackbird.fi-index.htm. Jalkatappien osalta löysin asennusohjeen amerikkalaiselta keskusteluforumilta. Piti kyllä vähän askarrella jalkatappien kanssa. Jalkapohja nyt 2-3 cm alempana ja ero on huomattava. Enää ei kramppaa reidet pitkälläkään matkalla. Nyt ei enää kiusaa muu kuin alhaiset nopeusrajoitukset.
    Ovatko nuo merkkikohtaisia tuotteita?

    Hitsi kun saisi 2005 FJR:äänkin jakkaraan korkeutta 5 senttiä lisää!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  13. #43
    Lainaa (hälge xx @ Elo. 02 2006,23:25) kirjoitti
    EMC.myy clip-oneja hintaa oli viime suvena hiukan yli 200 eskoa.Itsellä on 5 cm. korotus olen siihen tyytyväinen mulla on mittaa 189 cm.Mistä tilasit sen uuden jakkaran ja mitä kustantaa? :
    taaaaas kyselee: Saako NOILLA lisää korkeutta jakkaraan? Merkistä riippumatta?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  14. #44
    (poistettu tili)
    Lainaa (ttuttu @ Elo. 03 2006,10:32) kirjoitti
    Lainaa (hälge xx @ Elo. 02 2006,23:25) kirjoitti
    EMC.myy clip-oneja hintaa oli viime suvena hiukan yli 200 eskoa.Itsellä on 5 cm. korotus olen siihen tyytyväinen mulla on mittaa 189 cm.Mistä tilasit sen uuden jakkaran ja mitä kustantaa? : *
    taaaaas kyselee: Saako NOILLA lisää korkeutta jakkaraan? Merkistä riippumatta?
    Korotuspaloilla tässä nostetaan selkää suoremmaksi. Corbinin satula ei nosta jakkaraa ylemmäksi. Sitä voi tehdä lyhentämällä koiranluita, mutta silloin jalkatapit nousee myös, ja jos paljon nostaa, seisontatuki ei enää pidä pyörää pystyssä. Pyörästä tulee taas kyykympi.

    Itse ajattelin laittaa prikkoja takaiskarin yläpäähän. Jossain oli kuvallinen ohje miten se tehdään. Ja muistaakseni täällä jossain ketjussa joku oli tehnyt, vaikutuksista voisi tekijä kommentoida.
  15. #45
    Lainaa (R2-D2 @ Elo. 03 2006,13:16) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Elo. 03 2006,10:32) kirjoitti
    Lainaa (hälge xx @ Elo. 02 2006,23:25) kirjoitti
    EMC.myy clip-oneja hintaa oli viime suvena hiukan yli 200 eskoa.Itsellä on 5 cm. korotus olen siihen tyytyväinen mulla on mittaa 189 cm.Mistä tilasit sen uuden jakkaran ja mitä kustantaa? :
    taaaaas kyselee: Saako NOILLA lisää korkeutta jakkaraan? Merkistä riippumatta?
    Korotuspaloilla tässä nostetaan selkää suoremmaksi. Corbinin satula ei nosta jakkaraa ylemmäksi. Sitä voi tehdä lyhentämällä koiranluita, mutta silloin jalkatapit nousee myös, ja jos paljon nostaa, seisontatuki ei enää pidä pyörää pystyssä. Pyörästä tulee taas kyykympi.

    Itse ajattelin laittaa prikkoja takaiskarin yläpäähän. Jossain oli kuvallinen ohje miten se tehdään. Ja muistaakseni täällä jossain ketjussa joku oli tehnyt, vaikutuksista voisi tekijä kommentoida.
    Joopa joo.... En jaksa uskoa, että jakkaran nostaminen 5 sentillä olisi mikään insinöörityön mestarisnäyte moposta riippumatta! Meille suht pitkille (190cm) sopivat matkamopot ovat harvassa. Enduro kun ei nappaa!
    Kovasti on ORG:issa keskusteltu lyhyiden mopoilijoiden ongelmista, mutta entäs me PIIIIITKÄT?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  16. #46
    Lainaa (R2-D2 @ Elo. 03 2006,13:16) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Elo. 03 2006,10:32) kirjoitti
    Lainaa (hälge xx @ Elo. 02 2006,23:25) kirjoitti
    EMC.myy clip-oneja hintaa oli viime suvena hiukan yli 200 eskoa.Itsellä on 5 cm. korotus olen siihen tyytyväinen mulla on mittaa 189 cm.Mistä tilasit sen uuden jakkaran ja mitä kustantaa? : *
    taaaaas kyselee: Saako NOILLA lisää korkeutta jakkaraan? Merkistä riippumatta?
    Korotuspaloilla tässä nostetaan selkää suoremmaksi. Corbinin satula ei nosta jakkaraa ylemmäksi. Sitä voi tehdä lyhentämällä koiranluita, mutta silloin jalkatapit nousee myös, ja jos paljon nostaa, seisontatuki ei enää pidä pyörää pystyssä. Pyörästä tulee taas kyykympi.

    Itse ajattelin laittaa prikkoja takaiskarin yläpäähän. Jossain oli kuvallinen ohje miten se tehdään. Ja muistaakseni täällä jossain ketjussa joku oli tehnyt, vaikutuksista voisi tekijä kommentoida.
    Täälä on ollut tuosta jousen päähän laitettavasta korotuksesta juttua lähinnä ajoominaisuuksien muuttamiseksi. Muistaakseni sinne laitettiin 6mm paksu aukisahattu prikka. Tosin eihän tuo muualla autakuin liikennevaloissa pitkäkoipisia.
    Ilosest´ ellää pittää, vaikk´ päivää vähemmä
  17. #47
    (poistettu tili)
    Lainaa (JPNIEMI @ Elo. 03 2006,14:42) kirjoitti
    Täälä on ollut tuosta jousen päähän laitettavasta korotuksesta juttua lähinnä ajoominaisuuksien muuttamiseksi. Muistaakseni sinne laitettiin 6mm paksu aukisahattu prikka. Tosin eihän tuo muualla autakuin liikennevaloissa pitkäkoipisia.
    Eikö se muuta kuskin koipikulmaa, kun jakkara nousee ylemmäs, mutta jalkatapit jää entiselle korkeudelle?

    Paljonkohan toi 6mm nostaa perää?
  18. #48
    Osaisko joku kertoa tarkemmin noista stongan raisereista, pitääkö ostaa clip-onit vai saako nykyisiä maltillisesti ylöspäin, n. 2 cm varmaan riiittäisi? Ja mistä niitä saa, ja mihin hintaan?

    oletko kokeillut nostaa alkuperäisiä kahvoja ylöspäin?
  19. #49
    (poistettu tili)
    Lainaa (ano @ Elo. 03 2006,20:20) kirjoitti
    oletko kokeillut nostaa alkuperäisiä kahvoja ylöspäin?
    En ole kokeillut. Musta näytti ettei putkessa ole kuin 4 mm varaa? Ehkä jos nostais vielä 2 mm, niin sitte se kahvan pidike on jo ihan ylätasolla putken pään kanssa? Kuin ylös sen voisi oikein nostaa?
  20. #50
    Lainaa (R2-D2 @ Elo. 03 2006,15:35) kirjoitti
    Lainaa (JPNIEMI @ Elo. 03 2006,14:42) kirjoitti
    Täälä on ollut tuosta jousen päähän laitettavasta korotuksesta juttua lähinnä ajoominaisuuksien muuttamiseksi. Muistaakseni sinne laitettiin 6mm paksu aukisahattu prikka. Tosin eihän tuo muualla autakuin liikennevaloissa pitkäkoipisia.
    Eikö se muuta kuskin koipikulmaa, kun jakkara nousee ylemmäs, mutta jalkatapit jää entiselle korkeudelle?

    Paljonkohan toi 6mm nostaa perää?
    Ei mielestäni, koska jakkara ja tapit on samassa rungossa kiinni. Itseasiassa jos oikein tarkkoja ollaan ajoasento muuttuu "etukenoisemmaksi", kun perä nousee. Voi olla että olen väärässä mutta noin se tuntuis äkkiseltään menevän.
    Ilosest´ ellää pittää, vaikk´ päivää vähemmä
  21. #51
    Mulla on tuo 6mm korotus, laitoin sen kokeeksi kun tuolla ulkomaisilla foorumeilla sitä niin oli kehuttu että muuttuu ohjattavuus paremmaksi. No itse en mopoa saa vietyä niin äärirajoilla että voisin sen varmasti sanoa jotenkin auttavan, ja mielessä onkin että ottaisin sen pois ja katsoisin josko nyt jo huomais jotain eroa kun tuolla korotuksella on reilu 10tkm ajettu.

    muutaman sentin se perää nostaa, keskitukea voi käyttää ja rengas on noin sentin maasta.
    - I love the smell of napalm in the morning.
  22. #52
    Lainaa (JPNIEMI @ Elo. 04 2006,08:49) kirjoitti
    Lainaa (R2-D2 @ Elo. 03 2006,15:35) kirjoitti
    Lainaa (JPNIEMI @ Elo. 03 2006,14:42) kirjoitti
    Täälä on ollut tuosta jousen päähän laitettavasta korotuksesta juttua lähinnä ajoominaisuuksien muuttamiseksi. Muistaakseni sinne laitettiin 6mm paksu aukisahattu prikka. Tosin eihän tuo muualla autakuin liikennevaloissa pitkäkoipisia.
    Eikö se muuta kuskin koipikulmaa, kun jakkara nousee ylemmäs, mutta jalkatapit jää entiselle korkeudelle?

    Paljonkohan toi 6mm nostaa perää?
    Ei mielestäni, koska jakkara ja tapit on samassa rungossa kiinni. Itseasiassa jos oikein tarkkoja ollaan ajoasento muuttuu "etukenoisemmaksi", kun perä nousee. Voi olla että olen väärässä mutta noin se tuntuis äkkiseltään menevän.
    Jeps, näin se menee. 5mm paksuinen U-prikka nostaa perää 2-2.5cm ja mopo muuttuu aavistuksen yliohjaavammaksi joka tuntuu ajossa ketteryyden paranemisena. Ei kuitenkaan mikään hirveen käänteentekevä modaus, mutta ajo-ominaisuuksissa eron huomaa. Meikä teki tuon modauksen edelliseen pläkkäriinsä, mutta en ole katsonut tarpeelliseksi nykyiseen. Tietty nostosta on myös se etu pitkänmatkalaiselle, että ajaessa jalkoja lepuuttaessa ei tossut hälpi niin herkästi asfalttiin.
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  23. #53
    (poistettu tili)
    Lainaa (Holtsu @ Elo. 04 2006,09:19) kirjoitti
    Lainaa (JPNIEMI @ Elo. 04 2006,08:49) kirjoitti
    Lainaa (R2-D2 @ Elo. 03 2006,15:35) kirjoitti
    Lainaa (JPNIEMI @ Elo. 03 2006,14:42) kirjoitti
    Täälä on ollut tuosta jousen päähän laitettavasta korotuksesta juttua lähinnä ajoominaisuuksien muuttamiseksi. Muistaakseni sinne laitettiin 6mm paksu aukisahattu prikka. Tosin eihän tuo muualla autakuin liikennevaloissa pitkäkoipisia.
    Eikö se muuta kuskin koipikulmaa, kun jakkara nousee ylemmäs, mutta jalkatapit jää entiselle korkeudelle?

    Paljonkohan toi 6mm nostaa perää?
    Ei mielestäni, koska jakkara ja tapit on samassa rungossa kiinni. Itseasiassa jos oikein tarkkoja ollaan ajoasento muuttuu "etukenoisemmaksi", kun perä nousee. Voi olla että olen väärässä mutta noin se tuntuis äkkiseltään menevän.
    Jeps, näin se menee. 5mm paksuinen U-prikka nostaa perää 2-2.5cm ja mopo muuttuu aavistuksen yliohjaavammaksi joka tuntuu ajossa ketteryyden paranemisena. Ei kuitenkaan mikään hirveen käänteentekevä modaus, mutta ajo-ominaisuuksissa eron huomaa. Meikä teki tuon modauksen edelliseen pläkkäriinsä, mutta en ole katsonut tarpeelliseksi nykyiseen. Tietty nostosta on myös se etu pitkänmatkalaiselle, että ajaessa jalkoja lepuuttaessa ei tossut hälpi niin herkästi asfalttiin.
    No niinpä tietenkin.

    Sitte pitäs laittaa ne Buellin jalkatapit, jotta jakkaran noston jälkeen saisi koipikulmaa muutettua.

    4444, löydätkö linkin siihen asennusohjeeseen, ja mitäs ongelmia siinä oli?
  24. #54
    Buellin jalkatappien asennusohje valokuvineen löytyy mulla koneen muistissa olevan osoitteen mukaan http://www.cbr1100XX.org/forums/inde...howtopic=32241
    Otsikkona: Installing Buell Pegs on the XX
    Toivottavasti noilla löytyy.
    Ongelmaksi jäi asennuksen jälkeen, että sivutuki ottaa jalkatapin pohjaan. Korjaantui liimaamalla pieni kumipala saranan lähelle. Toinen ongelma on, että jalkajarru jäi pari senttiä turhan ylös ääriasentoon säädön jälkeenkin. Siihen on kyllä jo tottunut. Voi enklanninkielisen ohjeen mukaan vielä korjata lyhentämällä "rodia", suomeksi tanko tms. En kyllä ole tutkinut. Paremman näköiset kuin alkuperäiset ja tuntosarvet kohtuullisen pituiset
  25. #55
    Jaa - jäi vielä sanomatta "ongelmista" että sivutuen viisari, josta se painetaan alas, tuli jalkatappien laskemisen jälkeen jalkaterän tielle nostaessa vaihdevipua ylös. Väänsin sen alaviistoon. Ei katkennut. Itse ainakin olen tyytyväinen. Voi 5 minuutissa palautta alkuperäiseksi.
  26. #56
    mulla xx, kaverilla 12r. ajettiin 305km putkeen ilman mitään pysähdyksiä. sillon oli takana jo 4 yötä ja 3900km. ja vielä oli 700km matkaa kotiin. minä 174 ja 85kg ja kaveri 185 ja ehkä 115kg . toki kylhän se tuntu kropassa kun ajeltiin mutta ei niin pahasti että ois tarttenu pysähtyä kipujen takia... puutumista siellä sun täällä. ehdottaisin jotain liikuntaa ihan yleiskunnon kohottamiseksi. pystyy ajamaan pitempiä pätkiä kun on kunto kohdallaan eikä tunnu niin pahalta seuraavana päivänä. ja kylhän moottoripyöräilyn täytyy tuntua kropassa! jos ei sitä kestä niin pitsiähän voi aina ruveta nypäläilemään..
  27. #57
    Lainaa (Herra XX @ Elo. 04 2006,23:47) kirjoitti
    mulla xx, kaverilla 12r. ajettiin 305km putkeen ilman mitään pysähdyksiä. sillon oli takana jo 4 yötä ja 3900km. ja vielä oli 700km matkaa kotiin. minä 174 ja 85kg ja kaveri 185 ja ehkä *115kg . toki kylhän se tuntu kropassa kun ajeltiin mutta ei niin pahasti että ois tarttenu pysähtyä kipujen takia... puutumista siellä sun täällä. ehdottaisin jotain liikuntaa ihan yleiskunnon kohottamiseksi. pystyy ajamaan pitempiä pätkiä kun on kunto kohdallaan eikä tunnu niin pahalta seuraavana päivänä. ja kylhän moottoripyöräilyn täytyy tuntua kropassa! jos ei sitä kestä niin pitsiähän voi aina ruveta nypäläilemään..
    Onhan sulla vahvaa pointtiakin tossa, ja onhan tollasia vedetty. Mutta: * Jotenkin veikkaan että et ole yli 40v. ... * alkaa meinaan vanhan uskollisen kanssa heitetyt pitkät vedot tuntua paitsi perseessä (tuttua) uutuutena nyt myös hartioissa. ps. olen samaa kaliiperia kuin kaverisi.. * . Seetana kun alkaa nivelet ja luut natista ja rutista näin iän myötä. Jos sais perseeseen apuja ( * hintaisia ehkä toimivia ulkomailta veikaten tilattuja versioita satulasta) niin tuo hartia-uutuus menee tisperiineillä... * tai sitten pitäisi ostaa pappa-bemari mutta kun siihenkään ei löydy rahoitusta. (tai kiinnostusta) Tai sitten vedetään vaan.. * (tod.näk.vaihtoehto). Mutta ei kiitos mitään rautahanuriskaboja mulle, ainakaan tällä pelillä. *
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  28. #58
    *Mutta ei kiitos mitään rautahanuriskaboja mulle, ainakaan tällä pelillä*
    Meikä lyhyt ja levee, ib meni helposti xx:llä, stongaa korotettu, polvikulma persjalkasuudesta johtuen ei ongelma.



    Do you have premonitions of déjà vu?
  29. #59
    En nyt vielä ala pitsiä nypläämään, vaikka yli 50 on mittarissa. Ajoin bläkkärillä melkein 10.000 km ennenkuin varmistui, ettei asento ole ihan kohdallaan. Pienen korjauksen jälkeen se tuntuu olevan "ihan nappi". En ymmärrä näitä kommentteja, joiden mukaan on heikkoutta, jos korjaa ajoasentoa. Edelliseen pyörään,jolla ajoin 70.000 km, vaihdoin satulan. Ajoasento siinä oli turhan pysty ja orggissatula huonon muotoinen. Korjauksen jälkeen paljon parempi ajaa.
  30.  
  31. #60
    (poistettu tili)
    Lainaa (4444 @ Elo. 05 2006,08:50) kirjoitti
    En nyt vielä ala pitsiä nypläämään, vaikka yli 50 on mittarissa. Ajoin bläkkärillä melkein 10.000 km ennenkuin varmistui, ettei asento ole ihan kohdallaan. Pienen korjauksen jälkeen se tuntuu olevan "ihan nappi". En ymmärrä näitä kommentteja, joiden mukaan on heikkoutta, jos korjaa ajoasentoa. Edelliseen pyörään,jolla ajoin 70.000 km, vaihdoin satulan. Ajoasento siinä oli turhan pysty ja orggissatula huonon muotoinen. Korjauksen jälkeen paljon parempi ajaa.
    Yli 50 on täälläkin taulussa eikä fyysinen kunto ole enää sama kuin nuorena. Tuntemukset on samat kuin lainatulla kirjoittajalla. Silti en usko että kyse on kokonaan kunnosta, vaikka en sitä kokonaan kielläkkään.

    Jos pyörä sopii sellaisenaan, niin "good for you", mutta me muut joudutaan vähän muokkaamaan. Mitäpä se muille kuuluu. Aiempi pyörä oli Fasu, josta mulkkaamisen jälkeen tuli tosi hyvä minulle. BTW, tuolla pitkässä Fasu- ketjussa kukaan ei kettuile muille muutoksista, vaan keskustelu on asiallista ja ystävällistä. Mikähän täällä joitain nyppii?

    Toi Bemu KS josta taisin mainita alussa, ei toisaan ole mikään pappapyörä, jättää Bläkkärin taakseen sekä tehoissa että väännössä, ja varmaan painossakin kevyempi. Se siitä, koska sijoituksia ei nyt huvita tehdä.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen