Ajelin just about reilu viisi minuuttia kyseinen takki päällä keskivahvassa sateessa ja kappas vesi tuli läpi, niin että lorina kuulu
Eikös tuon takin pitänyt olla niinku vedenpitäväVai onks tuo malli ORG. merkillä mallia seula
![]()
enää ei oo mitä irrota
Katos keles...
Kyllä mulla ainaki tuo orgin takki pitää vedet ulkona,vaikka
kuin satais.
Kyllä minäkin olen tuolla takilla ajellut sateella parikin tuntia ja hyvin on vedet pysyneet ulkopuolella.
mulla ainakaan pidä vodaa yhtään,esim.vetoketjun kohilta vuotaa ku seula!!muutenkin ko takki sopii käyttöön vain alkukeväästä ja loppu syksystä,mun mielest meinaan vähänkin lämpimällä säällä tuntuu ku ois tyyliin jätesäkki päällä...
04 Buell xb12s
Ei muuta ku Italowesternille takki back jaKai näissä joku (org.) takuu on, ---tu
![]()
enää ei oo mitä irrota
Richan ajovermeissä on kahden vuoden takuu, jos minulla on vanhentunutta tietoa niin Italo oikaiskoon...
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Täytyy ottaa kaveri tasarissa luokille asiasta(Jassu @ Heinä. 24 2006,17:35) kirjoitti
![]()
enää ei oo mitä irrota
Kyllä niillä todellakin on se kahden vuoden takuu. Ei muuta ku takuuseen, ei sais vesi tulla läpi.
Suzuki GSX-R750 K9 & Saab 9-5 3.0t -99
Suzuki GSX-R600 K7 * Saab 9000 CD 2.3T -91 * Honda CBR 600 RR -06 * Yamaha YZF 600 R Thundercat -96 * Kawasaki ZXR 400 -94