Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    suunnitelmis ostaa enduro neli tai kaks tahti(kumpi parempi?) maasto käyttöön ei matka enskaa! mikä kuutitilavuus olis hyvä? mites rekisteröinti olen nähny myytävänä sellaisia joita ei ole rekisteröity onko suuri/kallis homma laittaa rekisteriin?elikkä crossimiehet laittakaa vastausta mikä olisi varteen otettava mopo metsään ja hiekkateille!
    Ensimmäisenä kannattaa opetella kirjoittamaan ymmärrettävästi...
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
    Lainaa (Julle @ Heinä. 22 2006,23:56) kirjoitti
    Ensimmäisenä kannattaa opetella kirjoittamaan ymmärrettävästi... *
    mitä kohtaa jullepoka ei ymmärtäny? tai aivan sama sun mielipiteet ei kinnosta!
    Lainaa (ruismax @ Heinä. 23 2006,00:18) kirjoitti
    oliko liian paha paikka kun oot taas vailla pyörää?
    KTM EXC:t ovat yksi mahdollisuus. Saa sekä rekkarissa että ilman. Pienimmät ovat 125:a ja isoimmat luokkaa 525. Sitten onkin 625SXC millä jo ajaa vähän matkan päähänkin.

Riku
    Lainaa (ruismax @ Heinä. 23 2006,00:21) kirjoitti
    Ensimmäisenä kannattaa opetella kirjoittamaan ymmärrettävästi...
    Ei ollut liian paha paikka. Tällä hetkellä olen ihan omasta vapaasta tahdosta ilman pyörää. Viime kesänä ajoin kolmella eri prätkällä, joista myin kaksi ja kolmas meni lunastukseen.

Ja itse aiheeseen:
    Lainaa kirjoitti
    suunnitelmis ostaa enduro neli tai kaks tahti(kumpi parempi?) maasto käyttöön ei matka enskaa! mikä kuutitilavuus olis hyvä? mites rekisteröinti olen nähny myytävänä sellaisia joita ei ole rekisteröity onko suuri/kallis homma laittaa rekisteriin?elikkä crossimiehet laittakaa vastausta mikä olisi varteen otettava mopo metsään ja hiekkateille!
    Luulisi että (ilmeisesti) ajokortti-ikäinen osaisi kirjoittaa äidinkieltään paremmin...
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
    Lainaa (Julle @ Heinä. 23 2006,00:31) kirjoitti
    Lainaa (ruismax @ Heinä. 23 2006,00:21) kirjoitti
    Ei ollut liian paha paikka. Tällä hetkellä olen ihan omasta vapaasta tahdosta ilman pyörää. Viime kesänä ajoin kolmella eri prätkällä, joista myin kaksi ja kolmas meni lunastukseen.

Ja itse aiheeseen:
    Lainaa kirjoitti
    Luulisi että (ilmeisesti) ajokortti-ikäinen osaisi kirjoittaa äidinkieltään paremmin... *
    Miten ihmeessä jotakin ihmistä voi edes kiinnostaa äidinkieli näillä sivuilla!
    XRV -97
  9.  
    Maastoon 250cc 2-tahtinen on melko murea. Maantiekäyttöön nelari on sopivampi. Jos pitää olla rekisterikilpi niin ottaisin nelarin.

Paljon saa maksaa?
    KTM950SE