Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
    Missä ihmeessä viipyy uusi malli XX:stä. Joku kertoi kuullensa huhuja Jenkkilän suunnasta sellaisesta. Onko joku löytänyt netistä?.
    Tuolla on jotain löpinää uudesta mallista. Ekassa kuvassa ainakin uusi 1200 XX...ilmeisesti. Tekstit valitettavasti saksaks.
    ...reikä päässä hyvä tulee...
    Lainaa (rx7w3 @ Heinä. 21 2006,20:13) kirjoitti
    Tuolla on jotain löpinää uudesta mallista. Ekassa kuvassa ainakin uusi 1200 XX...ilmeisesti. Tekstit valitettavasti saksaks.
    Ja tuohon vielä kardaani, niin hyvä tulee!

TTU
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Jos joku on varma, niin se että uusi Blackbird tulee joka vuosi!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Juu...xx on fotoshoppaajien ykkösiä....aina löytyy uusin malli uusilla innovaatioilla...myyjä sanoi BW:ssä viikko sitten ettei uutta olisi ainakaan ensi vuodeksi tulossa.....tiedä tuota
    -oman onnen puuttuessa naapurin epäonnikin riittää-
    Olihan tuosta pari riviä juttua Biken 6/06- lehdessä (s.12). Tuossa jutussa puhuttiin myös tuosta 1200cc tilavuudesta.
    Luin saman jutun ja tiedustelin asiaa myyjältä/maahantuojalta.....taitaa olla tässä tapauksessa sama asia. Vaihdoin itselleni nimittäin samaan aikaan uuden xx:n alle...kovasti ainakin kiistivät tietävänsä mitään uuden mallin tulosta
    -oman onnen puuttuessa naapurin epäonnikin riittää-
    Lainaa (Bikefiction @ Heinä. 22 2006,22:50) kirjoitti
    Luin saman jutun ja tiedustelin asiaa myyjältä/maahantuojalta.....taitaa olla tässä tapauksessa sama asia. Vaihdoin itselleni nimittäin samaan aikaan uuden xx:n alle...kovasti ainakin kiistivät tietävänsä mitään uuden mallin tulosta
    Minä olen myös udellut tätä asiaa myyjiltä ja aikalailla samoilla linjoilla ovat. Ehkä tässä on myös se, että haluavat myydä tätä vuoden 2006 mallia ja olin tietty vaihtamassa pyörääni uuteen XX:ään Mutta 100% varmuudella eivät kuitenkaan kiellä uuden tulemista.

Ai niin sen sanoivat, että mahdollinen uusi malli tulee tuskin XX nimellä
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
    Oma veikkaus on että uutta mallia ei tule. Tekevät saman kuin tonnisen cebarin kanssa eli myyvät pari viimeistä vuotta varastoon tehtyjä malleja sopu hinnalla. Siinä samalla tulee rinnalle jokin täysin uusi malli joka ei tottele XX-merkintää.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    Jostain olin lukevinani , että tuo XX-merkintä tulisi katoamaan ja seuraajana olisi VFR1200, missä sitten löytyisi löylyä 190 hummaa ja vauhtia 200mph. Ja olisi keppivetonen...

kliksun kliksu

Maailman paras ja lyhyin satu:

Olipa kerran poika, joka kysyi tytöltä "Menetkö kanssani naimisiin".

Tyttö vastasi: "En"

Ja näin poika eli elämänsä onnellisesti loppuun asti. Hän kävi usein kalassa ja metsällä. Hänellä oli aina uusinta mallia olevat elektroniikkalaitteet, nopeimmat autot, moottoripyörät ja veneet. Ja hän joi kaljaa kavereiden kanssa ainakun halusi. Sen pituinen se.
    Lainaa (bechipe @ Heinä. 24 2006,20:50) kirjoitti
    Jostain olin lukevinani , että tuo XX-merkintä tulisi katoamaan ja seuraajana olisi VFR1200, missä sitten löytyisi löylyä 190 hummaa ja vauhtia 200mph. Ja olisi keppivetonen...

kliksun kliksu
    Katoppa uutisen päivämäärää...

Kuten sanottu, näitä juttuja kyllä riittää joka vuosi. Olis loppujen lopuksi ainakin mulle iso yllätys, jos sieltä oikeasti jotain tulis. Ei Honda lähde nokittamaan Kawan zzrää, vaikka pystyisivät(kin?) ei kuulu niiden politiikkaan... Seuraava Hondan huippu-uutuus on turvatyynyin, turvavöin ja apurenkain varustettu supersafe-cbf
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (rx7w3 @ Heinä. 21 2006,20:13) kirjoitti
    Tuo kuva oli myös muistaakseni Bike-lehdessä. Kuva on vain kuvankäsittelyohjelmalla muokattu nykyisestä...kuvassa ei ole seuraavaa malli. (viitteitä kylläkin seuraavasta mallista, kuten takavilkut ym...)
    Viisas pääsee vähemmällä!
    Lainaa (Tepe1 @ Heinä. 23 2006,12:08) kirjoitti
    Lainaa (Bikefiction @ Heinä. 22 2006,22:50) kirjoitti
    Minä olen myös udellut tätä asiaa myyjiltä ja aikalailla samoilla linjoilla ovat. Ehkä tässä on myös se, että haluavat myydä tätä vuoden 2006 mallia ja olin tietty vaihtamassa pyörääni uuteen XX:ään Mutta 100% varmuudella eivät kuitenkaan kiellä uuden tulemista.

Ai niin sen sanoivat, että mahdollinen uusi malli tulee tuskin XX nimellä
    Myyjän ns. varma tieto:
    Uusi XX- malli myynnissä ensi marraskuussa USA:ssa. Odotellaan, että vanhat mallit saadaan myytyä pois. Jaapajaa malttaako odottaa...
    Lainaa (minä org @ Heinä. 24 2006,21:28) kirjoitti
    VFR:stä photattu soppi. gsx-r:n muokattu lyhtysysteemi.
    Ei kai tollane voi matkasportin takapenkki enää olla?
    Samaa tuli itelleki mieleen. GSX-R. Jotenkin mauton shoppaus tuo...
    Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
    Puhun usein - mutta paskaa.
    ja ois kyl matkustajal
    polvet suus
    zzr600-vm90
  18.  
    VFR 1200 XX Super blackbird
    TL1000R