Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 50:een 50:sta
    Lainaa (MadMan @ Heinä. 25 2006,23:25) kirjoitti
    Lainaa (Julmuri @ Heinä. 25 2006,18:43) kirjoitti
    No eihän toi ämpäri mitään... *kliks*
    **tun hullut!!!

Tuosta saa jo meikäläisenkin rispektit, ohhoh.
    Telkkarissa tuli tuossa joskus talvella katteltua jotain sirkusohjelmaa euroopasta ja siellä tuossa vastaavanlaisessa pallossa tais pyöriä neljä immeistä. Yks nainen ja kolme miestä. Ajoivat sisään aina siinä kun muut olivat jo "yläilmoissa" vauhdissa. Kyl siin heikompaa hirvitti
    Lainaa (C-A-D @ Heinä. 25 2006,18:20) kirjoitti
    Provon puolelle menee...

Miksi sillä pitää keulia? Varsinkin jos tuo ei sitä kovin halukkaasti halua tehdä? Ostakaa "yksipyöräinen" sirkuspolkupyörä, jos haluatte temppuilla. Tulee vielä pirun paljon halvemmaksi korjailla noita kaatuilun jälkeen. AI NIIN! * Vakuutushan (eli kaikki me *muut)maksaakin nuo harjoittelunne! Hienoa!

Minulla ei ole yhtään mitään keulimista tai mopolla temppuilua vastaan, mutta varmaan maksatte omat harjoitteluvahinkonne ihan itse? (ai ette vai?)
    Provoon voi aina vastata provolla

Niin ja ostakaa auto jos haluatte liikkua !

Minä haluan, että minun vakuutusmaksurahoista korvataan vain oikeakätisille kuskeille keulimisessa sattuneet katevauriot hajapusille.

Tokihan itsekin maksat kaikki itse aiheuttamiesi onnettomuuksien kulut ? Erityisesti jos EAK Ruosteenpoistokurssilla temppuilet pyörän kumoon.

Miksi maksaisin kaskoa jos en käytä sitä pyörän vaurioiduttua ?

Miksi pitää keulia on "mielenkiintoisempi" kysymys. Tosin kuulostaa samalta minulle, kuin "miksi et aja autolla" tai "miksi käyt ajamassa radalla". Keuliminen on ihan normaalia moottoripyörän hallintaa - ainakin kyykyille/motoille.

Eilen: http://www.tiet.fi/kuvat/grabbedframe29.jpg
    *** Poliisi on parasta huumetta! ***
    [url="http://www.adressit.com/liikenne"]Adressi: Liikennettä tulisi kehittää tielläliikkujat huomioiden[/url]
    [url="http://www.tiet.fi/"]-= TIET.FI: Tielläliikkujien Etujärjestö ry =-[/url]
    Lainaa (känkkä @ Heinä. 25 2006,17:33) kirjoitti
    Tuonpa takia en minäkään viitsi keulimista kokeilla.. sattuu ja maksaa liikaa. ts. nössö.
    Onko joku asia, mikä ois kivaa, ja se ei sattuis tai maksais liikaa?
    "We cannot choose the time we live in
    - all we have to decide is what to do with the time that was given to us."
    Lainaa (equilibrium @ Elo. 02 2006,21:36) kirjoitti
    Tuonpa takia en minäkään viitsi keulimista kokeilla.. sattuu ja maksaa liikaa. ts. nössö.
    Tarviiko saada olla housut jalassa?

Ihan vakavissaan moottoriurheilulajeista halvin ja turvallisin lienee trial. Ja se se vasta ajotaitoa kehittääkin Suosittelen lämpimästi. Niitä trikooasuja mä en kyllä ymmärrä, mut muuten hyvä laji
    Lainaa (C-A-D @ Heinä. 25 2006,18:20) kirjoitti
    Provon puolelle menee...

Miksi sillä pitää keulia? Varsinkin jos tuo ei sitä kovin halukkaasti halua tehdä? Ostakaa "yksipyöräinen" sirkuspolkupyörä, jos haluatte temppuilla. Tulee vielä pirun paljon halvemmaksi korjailla noita kaatuilun jälkeen. AI NIIN! Vakuutushan (eli kaikki me muut)maksaakin nuo harjoittelunne! Hienoa!

Minulla ei ole yhtään mitään keulimista tai mopolla temppuilua vastaan, mutta varmaan maksatte omat harjoitteluvahinkonne ihan itse? (ai ette vai?)
    Kyllä noi katteet ja pikku nippelit on taskurahoja, verrattuna siihen kun vedetään kunnon niitit ja opetellaan taas kävelemään ja käymään veskissä yksin.

( pikku raapuista nyt ei varmaan kannata bonuksia tiputtaa)
    Lainaa (MadMan @ Elo. 02 2006,21:59) kirjoitti
    Lainaa (equilibrium @ Elo. 02 2006,21:36) kirjoitti
    Tarviiko saada olla housut jalassa?
    Ei tarvii, mutta ei se keuliessakaan välttämättä ensimmäinen kerta kirpaise...

Tuossa tapauksessa voi ongelmat ja laskut seurata vasta perässä.

Lainaa kirjoitti
    Ihan vakavissaan moottoriurheilulajeista halvin ja turvallisin lienee trial. Ja se se vasta ajotaitoa kehittääkin Suosittelen lämpimästi. Niitä trikooasuja mä en kyllä ymmärrä, mut muuten hyvä laji
    Kai tuohonkin yllytykseen sitten joskus pitää mukaan lähteä? Vaikka tuo "halvin ja turvallisin" ei ehkä olekaan paras suositus...
    Lainaa (equilibrium @ Elo. 03 2006,04:19) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ pari viestiä sitten) kirjoitti
    Kai tuohonkin yllytykseen sitten joskus pitää mukaan lähteä? Vaikka tuo "halvin ja turvallisin" ei ehkä olekaan paras suositus...
    No kyllä tuossaki reikäpäisimmät saa sielunsa ruumiista irtaantumaan, että ei pitäis jäädä tosta turvallisuudesta kiinni. Ja halpaa harrastustahan iteki kuulutit perään

Ja lisäksi trialia parempaa ajotaidon harjoittajaa ei olekaan.
    Lainaa (MadMan @ Elo. 03 2006,10:12) kirjoitti
    No kyllä tuossaki reikäpäisimmät saa sielunsa ruumiista irtaantumaan, että ei pitäis jäädä tosta turvallisuudesta kiinni. Ja halpaa harrastustahan iteki kuulutit perään

Ja lisäksi trialia parempaa ajotaidon harjoittajaa ei olekaan.
    Uskotaan, pitänee kokeilla. Ajotaitoja pitää aina tsempata, varsinkin mun...

Mutta tuolla aiemmalla kommentilla kyllä tarkoitin, että useimmat kivoimmat asiat myös jollain lailla tulevat kalliiksi, rahassa tai sitten muuten... ja niihin lukeutui myös ne jutut milloin ei housuja oo jalassa, vaikka muuten nyt tohon kommentoikkaan.
    Lainaa (rx7w3 @ Heinä. 22 2006,01:59) kirjoitti
    Lainaa (tertsunen @ Heinä. 22 2006,00:15) kirjoitti
    On se helppoa kun osaa.
    Katselin sitä videolistaa hieman eteenpäin ja siellä otti silmään melko hurjia kuskeja klik *
    HUH-HUH! * Kolme tyyppiä pikkusessa puulaatikossa ilman kypäriä seinää pitkin. Yks niist tais olla nainen (?) Riskaapelin näköstä muodostelma-ajoa..
    Johan tuota Onni Suuronen kymmeniä vuosia sitten harrasti. Olikohan sillä myöhemmin poikansa kaverinaan? Joku muukin siellä pöntössä ajeli aikoinaan.
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
    Aivan loistava viteo tuo eka pätkä jossa opetetaan keulimisen alkeet.
    Heti tekee mieli lähtä kokeileen.
    Ja onhan tuota tullu jo hieman harjoiteltuakkin. Onneksi lähtee hienosti kaasusta ettei tartte kytkimellä rykiä

Oon vaan käyttäny aina kykintä kun olen ilmassa vaihtanu kakkosen.Pitääpä ruveta kokeileen ilman kytkintä pykältään.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
    Lainaa (ysi-ärrä @ Elo. 07 2006,19:39) kirjoitti
    Aivan loistava viteo tuo eka pätkä jossa opetetaan keulimisen alkeet.
    Heti tekee mieli lähtä kokeileen.
    Ja onhan tuota tullu jo hieman harjoiteltuakkin. Onneksi lähtee hienosti kaasusta ettei tartte kytkimellä rykiä

Oon vaan käyttäny aina kykintä kun olen ilmassa vaihtanu kakkosen.Pitääpä ruveta kokeileen ilman kytkintä pykältään.
    En unohtaisi sitä kytkintä ilmassa vaihtaessakaan. Saattaa tulla "kakkonen ei pysy enää päällä" - syndrooma. * Vaihtaminen kun ei välttämättä osu aina aivan nappiin, kaasua tulee löysättyä liian vähän yms.Kipeää saattaa tehä kakkosen kytkentähampaille. Vanhat gixxerit ovat usein hyviä esimerkkejä ja kawat myös.
    Busa-23, GSX-R1100-86,-90 & 750-87
    Lainaa (pekko5 @ Heinä. 22 2006,10:29) kirjoitti
    joo tuoreemmalla rykkösellä keuliminen ei ole heleppoa ainakaan aloittelijalle.. jopo kun tuntuu nostavan kaasulla etupalloa vasta 100:n "tuollapuolen" niin harjoittelu tuntuu äkisti vähän vauhdikkaalta. oli pitäny ostaa 02-03 versio keulimiseen, kokemusperäisesti todettuna

.. tai sit mä en vaan osaa - en tiedä onko niin tarvettakaan enää ikämiessarjassa *
    Menee varmemmin suoraan kun on hieman vauhtiakin.
    Tuo vessa ei kyllä oikein nouse ilman kytkintä ja kytkimellä tuppaa menemään kokoajan liikaa. On sitten sellasta hölmön näköistä keula pystyyn ja jarrulla alas melkein stop ja taas samat, mutta eiköhän tuo harjoittelulla ala sujumaan. Vai vaihtaisko tehokkaampaan? Taidan vaihtaa tehokkaampaa alle.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Lainaa (Julmuri @ Heinä. 25 2006,18:43) kirjoitti
    Lainaa (rx7w3 @ Heinä. 22 2006,01:59) kirjoitti
    Lainaa (tertsunen @ Heinä. 22 2006,00:15) kirjoitti
    On se helppoa kun osaa.
    Katselin sitä videolistaa hieman eteenpäin ja siellä otti silmään melko hurjia kuskeja klik *
    HUH-HUH! * Kolme tyyppiä pikkusessa puulaatikossa ilman kypäriä seinää pitkin. Yks niist tais olla nainen (?) Riskaapelin näköstä muodostelma-ajoa..
    No eihän toi ämpäri mitään... *kliks*
    Livenä tuota joskus katsonut, hullua touhua.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Vanhaa viestiketju osui eteen.
    Mistä oikein lähtis liikkeelle, jos haluaa opetella keulintaa ja siis kytkimen kanssa? Alla smoto 640, tosin herkästi keventää lähtiessäkin nokkaa, mut olisihan se kiva harjoitella. Muokataan tätä sen verran, että ilmeisesti kaasulla kannattanee alkuun treenailla?
    Viimeksi muokannut: Mehtävaris; 11.05.2015 klo 20:11.
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
    You tube ja stunter session. varovasti alkuun ja jossain syrjemmällä,
    ettei kukkahatut suutu
    1340
    Joo syrjäinen alue löytyy, kävin koittaa ja selvästi puristaa tupeista liikaa Ranteet kipeenä, no mutta hyvää harjoittelua pyörän hallintaan. Ei mene sinne päinkään, mutta saahan sitä aina yrittää

M
    640 keulii kakkosellakin ilman kytkintä. Tasanen hitaahko vauhti, kone vetoalueella, rulla kiinni jolloin keula painuu ja kun etujousitus on palautumassa, rullaa auki. Vähän kerrassaan lisäilet kaasua kunhan saat ajoituksen kohdalleen. Opettele heti alkuun pitämään varpaat takajarrulla ja sitten kun alkaa keula nousta, treenaat keulan tiputtamista alas jarrulla. Lisää touhun turvallisuutta merkittävästi. Nimim: ysin aikaan illalla rouvaa viemään 100km päähän sairaalaan mökiltä kun ei ollut selkäytimessä jarrun käyttö.
    Kaiken huipuksi se vielä lihoi 5 kiloa olkapään luutumista odotellessa
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  20.  
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    640 keulii kakkosellakin ilman kytkintä. Tasanen hitaahko vauhti, kone vetoalueella, rulla kiinni jolloin keula painuu ja kun etujousitus on palautumassa, rullaa auki. Vähän kerrassaan lisäilet kaasua kunhan saat ajoituksen kohdalleen. Opettele heti alkuun pitämään varpaat takajarrulla ja sitten kun alkaa keula nousta, treenaat keulan tiputtamista alas jarrulla. Lisää touhun turvallisuutta merkittävästi. Nimim: ysin aikaan illalla rouvaa viemään 100km päähän sairaalaan mökiltä kun ei ollut selkäytimessä jarrun käyttö.
    Kaiken huipuksi se vielä lihoi 5 kiloa olkapään luutumista odotellessa
    Ok, just tuo takajarru on opeteltava. Itse kun ei ole keulijatyyppinen, mutta ainahan sitä voi harjoitella

M
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12