Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    Oon tuossa katellu tuommosta Honda CBR 600 RR:ää vm. -03.
    Ajettu 23tkm. Minkälaiset huoltovälit noissa on? Onko jotain heikkoja kohtia mitkä kannattais kattoo tarkemmin?
    Mitä noista suunnilleen kannattais maksaa?
    Joo osta pois itellä -04 ja hyvin on pelannu, huoltovälit selviää
    Honda
    Suzuki Gsx-r 750 -08
    Honda Cbr 600 RR -04
    Honda Cbr 600 F - 94
    Useimmissa Hondissa (mukaanlukien CBR) huoltoväli on 6000 km. Joka toinen huolto on sellainen "katsellaan vähän ja vaihdetaan öljyt"-tyyppinen ja joka toinen "oikea" huolto (nämä siis 12, 24, 36 jne. tuhannen kohdalla). 23000 ajetulla on siis iso huolto edessä (ellei jo tehty, mikä kannattaa tarkistaa).
    Eipä noissa oikein heikkoja kohtia ole. Itellä on nyt ajettu ~36000 eikä mitään ongelmia. Ei syö öljyä ja ottaa mittariin vielä 270 (257 todellista nopeutta). 30000km kohdalla tarkastettiin venttiilit mutta ei ollut säätötarvetta. Oikea säätöväli on kylläkin 24000km. Itse olen vaihtanut öljyt 6000km välein ihan vain huvin vuoksi.

Tämäkin yksilö on myynnissä ~8000€ hintaan, jos kiinnostaa.
    Ostaisit samantien tonnisen ni ei tarttis heti vaihtaa
    -HD FXD -07

Vanhoja...
    -Z750 -04
    -CBR 1000 RR -04
    -YZF R1 -08
    Tai sitten ostat sen 600cc ja opettelet ajamaan sillä. Kuskit raiskaa noilla tonnisia radalla mennen tullen. Toki jossain lentokentällä tonninen jättää... No, ehkä vähän provo, mutta vähän. Joskus itsekkin haluan tonnisen. Toistaiseksi 600rr on minua kovempi luu.

Sellaiset kaverit joka sanoo, että 600rr:n rajat tulee vastaan ja tarvii siksi tonnisen on harvassa.
    Alavääntö on yks mihin usein vedotaan. Jos jollain pyörällä on enemmän vääntöä, ei se tarkoita etteikö tuolla pääse joka tilanteessa paremmin kuin hyvin. Onhan se myös kiva kun kone kiertää niin, että mummot pyörtyy ja tyttöjen polvet tärisee.

Prätkät ja erityisesti kevyet/tehokkaat rr-pyörät nyt vaan on ylivertaisia liikenteessä jos tarvii. Ota se mihin on rahkeet.
    Lainaa (Jeppe Jääkarhu @ Heinä. 22 2006,11:03) kirjoitti
    Tai sitten ostat sen 600cc ja opettelet ajamaan sillä. Kuskit raiskaa noilla tonnisia radalla mennen tullen. Toki jossain lentokentällä tonninen jättää... No, ehkä vähän provo, mutta vähän. Joskus itsekkin haluan tonnisen. Toistaiseksi 600rr on minua kovempi luu.

Sellaiset kaverit joka sanoo, että 600rr:n rajat tulee vastaan ja tarvii siksi tonnisen on harvassa.
    Alavääntö on yks mihin usein vedotaan. Jos jollain pyörällä on enemmän vääntöä, ei se tarkoita etteikö tuolla pääse joka tilanteessa paremmin kuin hyvin. Onhan se myös kiva kun kone kiertää niin, että mummot pyörtyy ja tyttöjen polvet tärisee.

Prätkät ja erityisesti kevyet/tehokkaat rr-pyörät nyt vaan on ylivertaisia liikenteessä jos tarvii. Ota se mihin on rahkeet.
    Heh heh... oma tonninen on myynnissä niin pakkohan sitä on yrittää *
    Ei tuo tuosta pihalta itsekseen häviä (toivottavasti)
    -HD FXD -07

Vanhoja...
    -Z750 -04
    -CBR 1000 RR -04
    -YZF R1 -08
    Mitä eroja on vm. -03 600cc CBR F ja RR:ssä?
    Lainaa (Jaska 83 @ Heinä. 24 2006,16:35) kirjoitti
    Oikeastaan niissä ei juurikaan ole samoja osia juuri lainkaan. CBR F on sporttinen matkapyörä kun RR taas on supersportti (eli kyykky). Vähän kuin Blackbird vs. 1000rr.
    CBR f ja rr ovat Hondia, joka onkin ainoa yhteinen tekijä.¨
    Kuten edellinen sanoi, ei yhtään samaa osaa.
    Vielä uksi vertaus kun ne on niiiiiin kivoja... rr= VWGolf GTI f= VW Golf comfort line
    Lainaa (Jaska 83 @ Heinä. 24 2006,16:35) kirjoitti
    Jos kysyy moista, kannattaa valita F noista. Koska RR liian raju ja silloin kuskilta menee taju.

F on huomattavasti mukavampi. Paitsi kun ollaan pyörien suorituskyky rajoilla.
    ,
    Kuskit raiskaa noilla tonnisia radalla mennen tullen.
    ... ...
    Honda CBR 1000 RR -06
    Honda CBR 600 F -96
    Kyllähän äffällä on huomattavasti mukavampi ajella varmaankin noin 90% ajasta. RR on tarkoitettu enemmänkin aktiiviseen ajoon, eli radalle ja kovaan mutkatie-ajoon, mitä kylläkin pystyy harrastamaan myös äffällä oikein hyvin!
    Itse ottaisin silti ehkä RR:än, on se vaan niin p*rkeleen komia! Vaikka itse äffällä ajelenkin...
    Mutta kuitenkin, Osta hiukan vanhempi Äffä!
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R

Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  16.  
    Lainaa (Jiihaa @ Heinä. 27 2006,07:50) kirjoitti
    Kuskit raiskaa noilla tonnisia radalla mennen tullen.
    ... ...
    näin usein kuulee mutta kyllä minusta tuntuu että jopa itse ajaisin radalla nopeammin tonnisella kuin omalla kusiaisella. kun ois sitä kuuluisaa vääntöä nyt joutuu raplaamaan vaihteita hiki hatussa. ja eihän tonniset painakaan enää "juuri mitään" eli kait niitä voipi paiskella mutkiin samalla lailla, vai voiko? niin että voisko joku noviisille selittää että mikä tekee tonnisilla ajon hitaammaksi kuin kusiasella. siis muu kuin pelko että takarengas lyö mutkasta ulos tullessa tyhjää

tää kuulis ehkä paremminkin rata-ajo osastolle, sori sori
    "My final offer is this: nothing"
    -Il Bastardo-