Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 157:sta
  1. #31
    Mä lähden kohta testaan Sweepin Metroa, semmosen 7000 km.
    Lisäks ostin Bikeworld'ista semmosen hellepuseron, jossa suojat, vaan kun sitä tarkemmin pälyilee, on siitä turvallisuus kaatuessa kaukana.

    T-paidassa ja farkuissa on hellehalvausta tullu joka vuosi välteltyä välimeren rantamilla, vaan nyt on toiset releet. Nahkarotsin ja selkäsuojan otan kyllä mukaan, mutta housupuoli taitaa olla sitten Sweepin varassa.
    ... jotain piti muistaa
  2. #32
    Hyviä vinkkejä niille joilla on tilaa pitää mukana useampia asuja ja halukkuuttaa sijoittaa. Mutta omat reissut on tullut heitettyä Rukan AirPower Goretex asulla, viimekesänä oli Juhannuksen molemmin puolin Saksassa ihan sairaan kuuma, koko viikon jonka olin siellä päivälämpötila +25 ... +30 ja välillä vähä yli. Ruuhkassa oli aika tuskaista puuhaa, mutta vauhdissa pärjää. Turistikohteet on kohtalaisen tuskaisia mopo asussa helteellä

    Samoilla aion vielä jatkaa, jos joskus on varaa niin nahkat voisin ostaa kuiville ja kuumemmille keleille. Farkuilla en ole ajanut koskaan taajamanopeuksien ulkopuolella enkä yleensä työpaikkaa pidemmälle. T-paidassa olen vienyt muistaakseni kerran mopon helteellä huoltoon. Hyvä aina miettiä niitä hankausominaisuuksia asfaltin kanssa.
    DrJones
  3. #33
    Missä noita Yokon suojapaitoja myydään?
    premier

    emeritus
  4. #34
    Lainaa (MattiR @ Heinä. 21 2006,00:21) kirjoitti
    Lisää suojapaitoja ... siihen kuuluu pipokin .. sävy sävyyn ..
    tämä oli loistava

    Tämä pisti suun virnuun heti aamusta
    Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
    Tempore Nihil Sanat
  5. #35
    Nostetaanpas tätä ketjua ylös. Etelän reissuilla pohjoisen varusteilla 25 - 40 asteen helteissä ajellessa tulee väkisinkin hiki. Ellei sitten ajele T-paidassa ja shortseissa. Sitäkin on tullut harrastettua, kun ei ole ollut tilaa kaksille varusteille. Ja siirtymätaipaleilla täytyy kuitenkin ajovehkeet pukea päälle.
    Mitä ratkaisuja asiaan on tänä päivänä? Itsellä ollut nuo perinteiset Coolmax alusasut, mutta ne eivät noissa 30+ keleissä pelasta. Onko nuo Coolmax Active tai -Extreme alusasut se taikasana, jolla homma hoituu?
    Kokemuksia? Onko tullut jotain uutta teknologiaa (edelliset viestit 7 vuoden takaa).....?
    FJR -04 -> FJR -13
    A-CH-CZ-D-DK-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-MC-N-PL-RSM-S-SK-SLO-T-UA
  6. #36
    Finnsvalan se Stretch verkkomalli on myynyt hyvin.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  7. #37
    Itsellä helletakkina Dainese Zentex, jossa sellainen verkkomainen kangas. Alle 24° lämpötilassa maantiellä pitemmän päälle kylmä. Nyt passeli kaupungissa ja lyhyillä lenkeillä.
  8. #38
    Mulla on Lindstrands Cougar takki nimenomaan tälläisenä valkoisena.


    Ajeltu on Italiassa 30 asteen helteessä, ja oli hyvä ajella jos vauhtia on edes hieman. Tossa on ventilaatiot hauiksissa ja selässä. Oikein kuumalla avaan vielä hihavetskarit ja käärin ranteet paljaiksi sekä avaa takin puoleen väliin auki. Värinä valkoinen on hyvä kuumalla sekä tossa takissa on noi tuulen läpi päästävät kangasosat käsivarsien sisäpinnalla. Siis kuvassa olevat mustat alueet kokonaan päästävät tuulen läpi. Huonompi homma on sitten että vesi tulee heti läpi noista kangaspaikoista ja vetskareista jos sattuu pikkuisenkin satamaan.


    Housuina on Lindstrands Lizards, jotka sopii yhteen vetskarilla tohon takkiin. Housuissa on reisi ventilaatiot ja housut saa myös shortseiksi. Polvien alapuolella olevia shortsivetskareita avaamalla puoleen väliin saa polvitaipeisiin kivasti kanssa tuuletusta. Myöskään housut eivät kuitenkaan pidä vettä.
    Viimeksi muokannut: Peking; 21.07.2014 klo 01:38.
    ZZR1400
  9. #39
    Ensin ostetaan mesh jacket & pants. Siis tuulettuvat verkkomallit, joissa suojat. Sitten ostetaan ohuet kesatakki ja housut joissa ei tuuletusverkkoa. Niista otetaan suojat pois ja kaaritaan rullalle. Menee pieneen tilaan.

    Se rulla sitten otetaan helteella mukaan ja puetaan meshien paalle kun alkaa tulla kylma. Toimii taalla niin miksi ei myos siella.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  10. #40
    Dainesen selkäsuoja, crossikyynärit ja huppari. Jalassa STR lökäpöksyt kevlarilla ja suojilla Toivottavasti jatkuu helteet vielä pitkään
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  11. #41
    Elämä,mopoilu ja riskinhallinta on kokonaisuus jota ei saa pimpattua 120%:n varmuuteen
    aina ja joka suhteessa.

    Ei "oikean helteen" ajokamppeet ole yhtään sen kummempi juttu.
    Tuolla muissa yhteyksissä on tullut esiin käsite "kokonaisturvallisuus" WADA ?

    No... jos paksussa kengurussa lähtee taju, niin jo ennen sitä ollaan tilassa jossa
    ei pitäisi enää ajaa mopolla metriäkään.... noin kiteytettynä.

    Toiseksi..... mennäänkö "lomareissulle" vetämään täysin reikäpäänä baanaa kolmeasataa....
    kanttaamaan järjettömillä tilannenopuksilla pimeisiin mutkiin "hallellujaa" meiningillä.....
    ja muutenkin mennään veitsen terällä kuin viimeistä päivää? .

    Toiset menee... ja Darwin hoitaa. Vittumaistahan se on sanoa, mutta näin on kuitenkin
    maailmassa edes hieman vähemmän täys kusipäisiä idiootteja.

    Tolkuton määrä porukkaa harrastaa euroopassa polkupyöräilyä varsin haastavissa olosuhteissa
    varusteina styroksinen kukkaruukku päälaella, trikoot ja t-paita ajoasuna.
    Vauhteja on laskuissa parhaimmillaan/pahimmillaan kevyesti 80 kmh... ja vähän ylikin.

    Ei paljon näy porukalla kengurua tai hiilikuitukypärää, ym. ym......
    Eikä kukaan jätä ajamatta..... kun ei voi ajaa "turvallisissa varusteissa"......
    koska niissä ei vaan pysy tajuissaan .

    Onko tää nyt niin saatanan vaikeaa? .

    Nimittäin pitää edes joku järki päässä ja jonkinlainen suhteellisuudentaju tallella....
    vaikka mopolla ajaakin .

    Jos ei laadukkaat, suojin varustetut "kevlarfarkut", tukevat nilkatkin suojaavat (ajo)jalkineet,
    laadukas, sopiva/napakasti istuva "täyssuojapaita" (Alpinestars, Fox, Dainese jne,,,)
    päälystettynä esim. reijitetyllä crossipaidalla, hyvät hanskat ja "sopiva"/kelvollinen kypärä
    riitä ajovarusteiksi.... eritoten reissuun... lomalle.... tms. "pitemmälle ajelulle", noissa
    30 - 40+ lämmöissä..... KANNATTAA TEHDÄ PALVELUS ITSELLE JA MUILLE TIELLÄLIIKKUJILLE.....
    ja jättää koko homma väliin .

    Ai niin... no.... taisi tuossa se "asiallinen ja toimivat" todellisen helteen ajovarustus jo tulla mainittua....
    kaiken paapatuksen keskellä .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  12. #42
    Tuohon edelliseen vielä......

    Kun tulee vilu, nahkarotsi esiin (josta suojat poistettu) ja crossipaita piiloon.
    Pitkät kalsari farkkujen alle jos munat jäätyy.

    Sadekamat?.....

    Riittävän.... siis oikeasti RIITTÄVÄN iso päälleheitettävä kortonkiasu....
    joko 1- tai 2-osaisena.

    Monena kesänä kymmeniä tuhansia hienoja kilometrejä pitkin eurooppaa....
    Saksan "haistapaska" kelien läpi jumalaiseen lämpöön ja siellä mukavasti kurvaillen....
    katsellen kauhunsekaisn tuntein Soomipojan tajunnan rajamailla hoipertelua Goreissa ja
    loputtomissa "teknisissä" asukerroksissa.

    Kyllä tuolla helteissäkin "vetomiehet vetohommissa" sukeltaa täysnahkaan.....
    mutta ne onkin sitten ihan eri hommia.... ne vetohommat.

    Pidemmillä lomareissuilla moiset tahtoo loppua ennemmin tai myöhemmin baanoille tai kaidetolppiin .

    Kaikki kohtuullinen ja tarpeellinen siis mahtuu aika helposti mukaan.
    Joka olosuhteeseen ja touhuun 120%:n varustus on taas.... päiväunta jota ei kannata
    yrittää elää.... ei tule oikeasta elämästä muuten mitään
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  13. #43
    Samaa mieltä Bonen kanssa. Jos ajelen kylillä, on varustus shortit ja t-paita. Jos pitempää, niin farkut, ehkä kevlarilla ja jonkinnäköinen rotsi. Sit jos lähdetään vetämään, niin nahkapuku. Kuitenkin turvallisuus/turvattomuus on 95-prosenttisesti siitä omasta toiminnasta kiinni.
    Jos mietit, mikä pyörä pitäisi hommata, osta Triumph Street Triple R. Niin minäkin tekisin.
  14. #44
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Monena kesänä kymmeniä tuhansia hienoja kilometrejä pitkin eurooppaa....
    Saksan "haistapaska" kelien läpi jumalaiseen lämpöön ja siellä mukavasti kurvaillen....
    katsellen kauhunsekaisn tuntein Soomipojan tajunnan rajamailla hoipertelua Goreissa ja
    loputtomissa "teknisissä" asukerroksissa.
    Saksassa asuva sukulainen on pari kertaa maininnut etta suomalaiset ja ruotsalaiset tuntee jo kaukaa siita etta niilla on enemman paalla +30 lammossa kuin heilla talvella +5 lammissa ajaessa. Ihmetteli etta onko ne avaruuspukuja joissa ilmastointi.

    Itse olen hienosti parjannyt yhdistelmalla mesh jacket & pants ja ohuet niiden paalle laitettavat takki ja housut. On menty laakson +30 ja yli ylos vuorelle missa +5. Pitaa tosin pysahtya pukemaan, ei onnistu ajaessa.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  15. #45
    Ajofarkut ja nahkarotsi on päällä näissäkin viimeajan helteissä ollut päällä. Ei ole maantiellä ole ongelma kun alla on hyvät alusvaatteet.

    Liikennevaloissa seisoessa alkaa hiki tulla mutta ei nappaa kaupungeissa ajelu pätkän vertaa niin ei ole ongelma. Mieluummin pidän kamat päällä kuin riskeeraan sairaalaan joutumisen sen jälkeen kun joku talipää ajaa päälle (näitähän Suomessa riittää).
    R 1100RS -93
  16. #46
    Reijitetty nahkapuku on toiminut mulla Oulusta Arabbaan. Istuu ja suojaa hyvin eikä tule kuuma jos pitää vähän vauhtia. Kaupunkien läpi olen yrittänyt päästä mahdollisimman nopeasti, ns. kylillä pyörimistä en jaksa harrastaa. Toppahousut ja -takit on käytössä talvella rinteessä, ei kesällä mopoillessa. Ne Rukan goret on varmasti hyvä ja kalliit mutta ehkä ne toimii paremmin Norjassa kuin Italian helteessä.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  17. #47
    mitä nopeasti threadin selasin läpi en huomannut, että kukaan olisi maininnut Alpinestarin helletakkia. Mallli taitaa olla Alpinestars T-RC-1 Air Flo Jacket. Ostin sen orgin myyntifoorumilta käytettynä alle 50€ hintaan. On kangastakki jossa verkkovuori ja ulkokuori myös verkkomaista kangasta osasta kohtaa. Suojat ihan asialliset ja pystyy vaihtamaan alpinestarin kovat suojat tilalle jos vaahtomuoviin tms ei luota. Takkiin kuuluu myös sisäpuolelle tuleva kalvo joka pitää ainakin tuulen, oletettavasti myös vettä. Tämä on näppärä reissuilla jos luvataan hellettä, kun fleese tms lämmin välivaate helpompi pakata mukaan ja vuorikaan ei pahemmin tilaa vie.
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
  18. #48
    Jäähdytys ajotakin sisälle syntyy kun vedellä kastelee aluspaidan ja takin ilmanvaihtoa säätämällä säädetään paidan kuivumista/jäähdyttävää vaikutusta iholla. Toimii 1-2 tuntia kerrallaan
    edit: ei maksa mitään ja on TEHOKAS
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F800GS--
  19. #49
    Vanha ketju, mutta asia on jälleen ajankohtainen. Tässä omaa hellesään varustusta, alle ~20 keleillä ja sateella noilla ei sitten tee mitään. Olen yrittänyt hommata sellaisia lämpimän kelin varusteita, joissa on huomioitu turvallisuusseikkojakin.. Esim. tuossa Rukan AiRider-takissa on samat "äly"suojat kuin muissakin uusissa Rukan takeissa, selkäsuojan joutui tosin hankkimaan erikseen.

    Hommasin vastattain tällaisen http://www.motouutiset.fi/fi/moottor...A4kuumille.htm Kalvoton ja ilman läpipäästävä takki on kuumilla keleillä enemmän kuin hyvä, eikä ihan mahdottoman hintainenkaan.

    Hanskoina hellesäällä tällaisilla jo viides kesä, mukavampia ja hengittävämpiä en tiedä http://hanxkauppa.fi/product_details.php?p=587 Kädet ei oikeasti hikoile näissä lainkaan.

    Ajokenkinä Alpinestarsin matalavartiset kalvottomat. Tämän kauden hankinta ja ovat mukavimmat tähän mennessä omistamistani. Sukat pysyvät kuivina ja istuvat ainakin minulle kuin nenä päähän http://www.motardinn.com/Moottoripy%...-black/46449/p

    Housuina Lindstrands Lizardit http://customlids.co.uk/clothing/lin...ers-white-camo Kohtuulliset kuumalla ilman kalvoja, mutta ei riittävän hyvät. Näiden tilalle pitää vielä keksiä jotain mukavampaa, istuvampaa ja hengittävämpää. Myöskään ja vallankaan polvisuojien kiinnitys ei vakuuta.. Vinkkejä vastaanotetaan

    Kypäränä Schuberth C3. Parempiakin hellekelin kypäriä varmaan löytyisi, mutta tuolla mennään. Hyvin sen tuuletus maantiellä toimii ja kun oikein ahdistaa, niin saahan leukaosan avattua.
    Viimeksi muokannut: J@ck; 21.07.2014 klo 13:52.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  20. #50
    Mieluummin pidän kamat päällä kuin riskeeraan sairaalaan joutumisen sen jälkeen kun joku talipää ajaa päälle (näitähän Suomessa riittää).[/QUOTE]

    Tätä asiaa ihmettelen minäkin näissä kirjoituksissa,kun aika usein joku muu aiheuttaa sen mällin kuin itse,kyllähän sitä omiin taitoihinsa luottaa,että voi ajella t-paidassa ja shortseissa,mutta luottaako sitten kaikkien muiden ajotaitoon ja tilanteenhallintaan?
    Itse kärsin mieluummin pikku lämmöstä,kuin ajan pilipalivaatteissa,joissa en tunne oloani varmaksi,eli min.tuo Ixsin textiiliasu ilman vuoria aina ajessa päällä.Eikä koskaan puolikypärää ja paljain käsin.
    Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
  21. #51
    Vaan entas jos ei loydy sopivia?
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  22. #52
    Itselläni tällaisilla keleillä päällä kevlarfarkut ja Sweepin Creeper takki ilman vuoria. Hanskat on jotkut ohuet Motonetin motocross - hanskat.

    Viileämmillä keleillä ja pidemmillä reissuilla hanskat on paksummat ja takissa vuori paikoillaan. Lisäksi housut vaihtuu Sweepin malliston tixtexiin.

    Oikein kylmillä (5-10c) kahvalämppärit huutaa hoosiannaa ja aluskerrastoja on niin paljon että käveleminen näyttää hassulta.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
  23. #53
    Ajelen vain huvikseni. Niitä on nahkapuvulla ja FinnSvalan touhualkkareilla mukava ajella kesällä kelillä kuin kelillä. Sadehaalari kulkee mukana pidemmillä reissuilla ja auttaa myös silloin mikäli lämmöt kesken reissun tippuu alle kymmenen. Varastossa on kaikenlaista tixtextiä, mutta niiden kanssa tuppaa tulemaan hiki ja v*tutus vaikka mitä "tuuletusaukkoja" repisi auki.
    Kannatti herätä
  24. #54
    Lainaa gixxerman kirjoitti Katso viesti
    Eikä koskaan puolikypärää ja paljain käsin.
    Naista ei tingita. Hanskojen kayttoa tuskin taytyy kenellekaan perustella, puolikyparaa ei naista syista:






    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  25. #55
    Mulla on ainakin kevlar farkut niin paksut että niillä on ihan perseestä ajella. Jos on liian kuuma ajella noilla ajohousuilla niin sitten olen ajellut ihan shortseilla. Joskus oon mennyt esim. töihin shortseissa ja t paidalla, mut reissuun kyllä tai vähänkin pidemmälle yli 20km otan mielummin ajokamat.
    ZZR1400
  26. #56
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti

    Housuina Lindstrands Lizardit http://customlids.co.uk/clothing/lin...ers-white-camo Kohtuulliset kuumalla ilman kalvoja, mutta ei riittävän hyvät. Näiden tilalle pitää vielä keksiä jotain mukavampaa, istuvampaa ja hengittävämpää. Myöskään ja vallankaan polvisuojien kiinnitys ei vakuuta.. Vinkkejä vastaanotetaan
    Samat housut mulla, on melko kuumat 30°C helteessä mut silti tosiaan viileämmät kun noi kevlar farkut, merkkiä en muista enkä jaksa mennä kattomaankaan. Polvisuojat otin toisista housuista ja kävin kangaskaupasta ostamassa tarranauhaa minkä liimasin bostikilla polvisuojaan. Suoja pussiin ja se pussi sinne paikoilleen. EI silti mikään paras mahdollinen kiinnitys, tuntuu kääntyvän välillä poikittain kun vetää housuja jalkaan. Muuten olen housujen istuvuuteen erittäin tyytyväinen.
    ZZR1400
  27. #57
    Lainaa GoSpel kirjoitti Katso viesti
    Naista ei tingita. Hanskojen kayttoa tuskin taytyy kenellekaan perustella, puolikyparaa ei naista syista:
    Tuossa viimeinen kuva vanhasta Araistani. Jos olisi ollut avopotta, en tiedä olisiko enää leukaa tai toista silmää. Vasen olkapää ja kypärän leukaosa meni tonttiin ensimmäisenä. Visiiri pysyi kiinni lukituksessa koko kyntöreissun.

    Arai_kops.jpg
    Kannatti herätä
  28. #58
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Samaa mieltä Bonen kanssa. Jos ajelen kylillä, on varustus shortit ja t-paita. Jos pitempää, niin farkut, ehkä kevlarilla ja jonkinnäköinen rotsi. Sit jos lähdetään vetämään, niin nahkapuku. Kuitenkin turvallisuus/turvattomuus on 95-prosenttisesti siitä omasta toiminnasta kiinni.
    Jep jep.... Tuota asioiden "suhteellistamista" minäkin hain useampaa kautta.

    Mopoiluun kun tuntuu aina vaan liittyvän sellainen hauska piirre, että siinä yhteydessä
    valtaväestöltä lähtee samoin tein aivot narikkaan.... asiassa kuin asiassa.... siis ihan oikeesti .

    Niinhän sen pitää toimiakin.... mutta se "aivot narikkaan" kun tarkoittaa sitä, että
    arkihuolet sun muut murheet ei silloin ole mielessä . Näin tuo ilmaisu ainakin PITÄISI avautua.

    Aika sanattomaksi vetää kun diplomiekonomi tai ingenjööri ei pääse snagarille ilman täyttä
    arktista toppavarustelua.... tai vimpanpäälle ratavarusteita.... perusteena turvallisuus/turvattomuus.

    Sitten kyllä vedetään kuuden donan hiilikuitupolkurattaalla håmotrikoissa joku kirjavaksi värjätty
    styroxruukku päässä remmi löysänä.... jalat klosseilla polkimissa..... ja ihan ILMAN AIVOJA
    RÄKÄ POSKELLA pitkin kevyenliikenteen väyliä..... lasten-koirien-mammojen-pappojen seassa.....
    ja kyyllä , Käytännössä pääosin kovempaa kun mopolla "sotatamineissa" sinne snagarille .

    Että näin... Elämä on .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  29. #59
    Ajakaa vaikka munasillaan. Mulla ei oo ollu mitään lämpöhalvauksia vaikka aina ajankin nahat päällä. Alla on tekinen alusasu.

    Nopeammin ton yksiosaisen nykäisee päällensä kuin erilliset suojat ja niiden päälle verkkopaitaa tms.
    Suzuki PV (60cc) -> Suzuki R50 (80cc) -> Suzuki GSX600F '94 -> Kawasaki ZX6R '97 -> Aprilia RSV1000R '04 -> Kawasaki ZX10R '06 -> Kawasaki ZX6R '06
  30.  
  31. #60
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Ajakaa vaikka munasillaan. Mulla ei oo ollu mitään lämpöhalvauksia vaikka aina ajankin nahat päällä. Alla on tekinen alusasu.

    Nopeammin ton yksiosaisen nykäisee päällensä kuin erilliset suojat ja niiden päälle verkkopaitaa tms.
    "Helteestähän" taisi olla puhe .
    Kun Gore-Suomikansa halvaantuu toimintakyvyttömäksi vaikka munasillaan jo +25:ssa, ei oikeasti ole
    helteestä tietoakaan.

    Siinä kohti kun liikutaan (ei siis puhuta pelkästä ajamisesta, vaan sillä LIIKKUMISESTA) kunnolla
    yli kolmenkympin ja tuolla neljänkympin kahta puolta lämmöissä..... silloin on helle.
    Siellä myös pyöritään tuntitolkulla.... eli aamusta iltaan.... reissussa.

    Koittaa vaan itse kukin ihan oikeesti "pyöriä päivä" ajellen pisin poikin ja ihan hyviäkin
    pätkiä siinä seassa "liota" esikaupunkien pysähdyksissä.... kun mittari naputtaa 40

    Siinä alkaa tulla hieman samanlaista oivallusta "sopivasta ajovarustuksesta" kun muissa jutuissa
    siinä kohtaa kun "shit hits the fan"..... eli asiat alkaa oikeesti konkretisoitumaan .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen