Onko kukaan säätänyt kaasun asennon tunnistimen ohmi määriä suositellaan esim. factoryn sivuilla. Eli kysymys kuuluu onko siellä säätövastus vai mikä?? vakio pitäisi olla n.900 ja suositellaan 500 paikkeille. Jos on käytännön kokemusta projektista olisin kiitollinen vastauksista , jos ei ole , ei se mitään ei ole mullakaan.![]()
Käsittääkseni itse mötikän asentoa pitää saada muutettua, jonkun verran infoa (ja myös mielipiteitä operaation tarpeellisuudesta) löytyy täältä:
www.superhawkforum.com
Ex: KTM 990 SM R
Ex: VTR1000F FireStorm
Ex: VFR750F
Kiitän! Sivuistoilta löyty aikalailla tietoa asiantiimoilta. Toiset morkkaa , toiset kehuu. Vaihdoin bmc suodattimen ja pyörä nykii vähän 3000-3500rpm välissä ajattelin olisko tuosta ollut apua , mutta epäilen. Pitää vissiin käyttää käyttää penkissä ja säätää bmc :lle uudestaan. Vakio putsarilla ei ollut tuommoista ja vääntö oli tasaisempaa. Bmc:llä ylä kiekoilla menee paremmin ja laski vähän sopan syöntiä.
Käynee hieman laihalla. Onko sulla joku suutinsatsi paikalla? Tuo alue voisi korjaantua ihan neuloja nostamalla mutta hyvä olisi tietty olla seokset kohdillaan kautta linjan.
Ex: KTM 990 SM R
Ex: VTR1000F FireStorm
Ex: VFR750F
Factoryn neulat ja suuttimet , bmc suodatin , devilin hiilikuitu sliparit , iridiumit , etulätkä pienempi ja muuta sälää. Harkitsin laittaa syttöpyörää factorylta , mutta kokemukset muilta on ollut aikalailla erinlaisia , joten ajattelin sitä tunnistinta ruklata koska pojat rapakon takana suositteli , mutta siitä siitäkin on näköjään kahta koulukuntaa toisilla vaikuttaa parempaan suuntaan ja toisilla aivan päinvastoin. Neuloissa olis vielä varaa nostaa.