Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 31:sta
  1. #1
    lehtien testit on mitä ovat, mitä sanovat zx 12R, busa, XX:n omistajat pyöristään? + ja -
    blue busa -> black äffä
  2. #2
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Busa
    ****

    + kone
    + Ketterä kokoisekseen
    + Matkustajan "tilat"

    - ruma kuin perkele
    - jarrut vakiona (teräspunosta & sintteriä niin rokkaa)
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  3. #3
    12 kwaakku:

    + tyypillinen kawasakin raakakäyntinen kone
    + voima ei lopu ihan heti
    + urheilullinen ulkoasua (verrattuna tapiiripyörään)
    + ajettavuus maantiellä
    + kuskilla todella paljon tilaa

    - kaupunkiominaisuudet ja varsinkin alkuperäisellä 200 takarenkaalla joutuu oikein ajamaan mutkiin (toiset tykkää toiset ei: itse pidän)
    - ehkä, en tiedä, matkustajalla huomattavasti vähemmäntilaan kuin muissa
    - ei välttämättä hyvä vaihtoehto lyhyelle taikka lyhyt kätiselle
  4. #4
    XX

    + tasapainoinen ja monikäyttöinen kokonaisuus, jolla voi päristellä niin radalla, kaupungissa kuin matkaakin
    + helppo ja tasapainoinen ajaa
    + koneen tasainen ja laaja tehoalue
    + sopusuhtainen ja tyylikäs (absoluuttinen totuus )

    - tasapainoinen ja monikäyttöinen kokonaisuus, joka ei ole hirveän hyvä radalla, kaupungissa eikä matkallakaan
    - löysä etupää, jota ei edes voi säätää
    - vakiopleksi suojaa huonosti vähänkin pidempää kuskia
    - kummalliset integraalijarrut, joista ei tosin onneksi vielä kokemuksia ääritilanteissa
    Black Super Blackbird
  5. #5
    12R

    +fiilikset
    +voima
    +ajoasento
    +kate korkeammalla pleksillä
    +vakaa tilanteesta ja nopeudesta riippumatta

    -lyhyt tankkausväli
    -tärinä
    -huollot isotöisiä
    -matkustajan kanssa ahdas
  6. #6
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    ZZR1400:

    + voimaa
    + moottorin silkinpehmeä ja turbiinimainen käynti
    + ketterä ja kevyt mutkateillä, vakaa suurissa nopeuksissa
    + tilavahko, lähellä XX:ää
    + pehmeä ja leveä penkki, perse ei lipsu
    + kunnolliset radiaalijarrut, ABSit optiona
    + loistava täysin säädettävä alusta
    + tehokkaat valot
    + moderni laite, laadukas fiilis

    - sivujalka ei siedä juuri yhtään myötämäkeä
    - kulutus kaupunkiajossa
    1000
  7. #7
    XX:

    + se on Honda
    + vakaa ajettava
    + pehmeästi ja tärinättömästi käyvä kone
    + (minun mielestä) kymmenenkin vuoden ikäisenä hyvän näköinen laite
    + mukava istuma-asento, 1000km/päivä ei tunnu missään
    + voi päästä alle 5l/100km kulutuksiin jos haluaa

    - se on Honda (t.s. joittenkin mielestä tylsä ja arkipäiväinen eivätkä varaosatkaan niitä halvimpia ole)
    - syö renkaita, varsinkin takasellaisia (BT020 kestää 8-9000km)
    - ketjut/rattaat ja jarrupalat maistuvat myös (onkohan ajotyylilläni vaikutusta)
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  8. #8
    Lainaa (Hannula @ Loka. 03 2006,14:53) kirjoitti
    ZZR1400:
    Eihän tuosta raadosta edes kysyjä ollut kiinnostunut.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  9. #9
    ZZR1400 ja XX ominaisuuksista en osaa sanoa. Busaa olen käynyt tyypittämässä ja sillä kokemuksella en oikeen ymmärrä tätä suurta Busa mainostusta mitä on monellakin palstalla. Ei se nyt niin ihmeellinen ole.

    Allekirjoitan ylläolevat + / - kohdat suurimmalta osin. Painottaisin (edellisiä lainaten)...
    12R:
    + fiilikset
    + kone ja sen voima
    + raakakäyntinen kone
    + urheilullinen ulkonäkö
    - lyhyt tankkausväli
    - matkustajan tila

    Busa:
    + ajoasento
    + kone
    - ruma kuin perkele (ehkä hieman laimea voimasana)

    No suurinosa mielipiteistä on käyttäjien omia, kokeilemalla kaikki selviää.
    Pyörätön
    History: KTM Superduke 990 -08, GPz500S , GPz600R , FZR1000, ZX-12R
  10. #10
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Busa 12R:n ulkonäöllä ja ilman tuota kulttihypetystä voisi olla kiva peli.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  11. #11
    Lainaa (Jassu @ Loka. 04 2006,12:29) kirjoitti
    Busa 12R:n ulkonäöllä ja ilman tuota kulttihypetystä voisi olla kiva peli.
    Olisko sillä sun busalla parempi ajaa, jos siitä ei olis kulttihypetystä? Toisin sanoen, huonontaako se ajonautintoa ja käytettävyyttä jollain lailla?
    Voi veljet!
  12. #12
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (JTTT @ Loka. 04 2006,14:41) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Loka. 04 2006,12:29) kirjoitti
    Busa 12R:n ulkonäöllä ja ilman tuota kulttihypetystä voisi olla kiva peli.
    Olisko sillä sun busalla parempi ajaa, jos siitä ei olis kulttihypetystä? Toisin sanoen, huonontaako se ajonautintoa ja käytettävyyttä jollain lailla?
    Olenko jossain sanonut että sillä olisi tuolloin parempi ajaa?
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  13. #13
    Lainaa (Jassu @ Loka. 04 2006,14:49) kirjoitti
    Lainaa (JTTT @ Loka. 04 2006,14:41) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Loka. 04 2006,12:29) kirjoitti
    Busa 12R:n ulkonäöllä ja ilman tuota kulttihypetystä voisi olla kiva peli.
    Olisko sillä sun busalla parempi ajaa, jos siitä ei olis kulttihypetystä? Toisin sanoen, huonontaako se ajonautintoa ja käytettävyyttä jollain lailla?
    Olenko jossain sanonut että sillä olisi tuolloin parempi ajaa?
    Kyllä tuosta saa sellaisen kuvan, että se vaikuttaa pyörään jotenkin. Eli se ei ole kiva peli, kun sitä hypetetään.

    Sain myös samanlaisen kuvan kirjoituksestasi, kuin JTTT.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  14. #14
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (TPM @ Loka. 04 2006,15:02) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Loka. 04 2006,14:49) kirjoitti
    Lainaa (JTTT @ Loka. 04 2006,14:41) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Loka. 04 2006,12:29) kirjoitti
    Busa 12R:n ulkonäöllä ja ilman tuota kulttihypetystä voisi olla kiva peli.
    Olisko sillä sun busalla parempi ajaa, jos siitä ei olis kulttihypetystä? Toisin sanoen, huonontaako se ajonautintoa ja käytettävyyttä jollain lailla?
    Olenko jossain sanonut että sillä olisi tuolloin parempi ajaa?
    Kyllä tuosta saa sellaisen kuvan, että se vaikuttaa pyörään jotenkin. Eli se ei ole kiva peli, kun sitä hypetetään.

    Sain myös samanlaisen kuvan kirjoituksestasi, kuin JTTT.
    Mielestäni toi hypetys on perseestä, busan nostaminen johonkin kulttiasemaan ja sen kuskien luokittelu johonkin tiettyyn joukkoon haisee. Mutta tämä on vaan minun mielipiteeni. Se on ihan samanlainen mopo siinä missä muutkin.

    12R:n ulkonäkö miellyttää mun silmääni paljon enemmän kuin tuo busan. Jos saisin itse yhdistää pyörän noista niin se olisi 12R:n ulkonäöllä ja busan tekniikalla oleva peli.

    Tämä siis minun mielipiteeni, muilla saa toki olla omansa.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  15. #15
    Lainaa (Jassu @ Loka. 04 2006,15:08) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Loka. 04 2006,15:02) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Loka. 04 2006,14:49) kirjoitti
    Lainaa (JTTT @ Loka. 04 2006,14:41) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Loka. 04 2006,12:29) kirjoitti
    Busa 12R:n ulkonäöllä ja ilman tuota kulttihypetystä voisi olla kiva peli.
    Olisko sillä sun busalla parempi ajaa, jos siitä ei olis kulttihypetystä? Toisin sanoen, huonontaako se ajonautintoa ja käytettävyyttä jollain lailla?
    Olenko jossain sanonut että sillä olisi tuolloin parempi ajaa?
    Kyllä tuosta saa sellaisen kuvan, että se vaikuttaa pyörään jotenkin. Eli se ei ole kiva peli, kun sitä hypetetään.

    Sain myös samanlaisen kuvan kirjoituksestasi, kuin JTTT.
    Mielestäni toi hypetys on perseestä, busan nostaminen johonkin kulttiasemaan ja sen kuskien luokittelu johonkin tiettyyn joukkoon haisee. Mutta tämä on vaan minun mielipiteeni. Se on ihan samanlainen mopo siinä missä muutkin.

    12R:n ulkonäkö miellyttää mun silmääni paljon enemmän kuin tuo busan. Jos saisin itse yhdistää pyörän noista niin se olisi 12R:n ulkonäöllä ja busan tekniikalla oleva peli.

    Tämä siis minun mielipiteeni, muilla saa toki olla omansa.
    Vaihda busa pois ja helvetin äkkiä, sillä siitä pääsee
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
  16. #16
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (mursu @ Loka. 04 2006,15:15) kirjoitti
    Vaihda busa pois ja helvetin äkkiä, sillä siitä pääsee
    Miksi? Hyvä peli se on ajaa... Ensi vuonna vaihdankin taas johonkin uuteen, mutta se on sen ajan murhe.

    Alkup viestissä oli kysymys "mitä sanovat zx 12R, busa, XX:n omistajat pyöristään?" - kommentoin omaa pyörääni joka sattuu olemaan busa.

    Lienee ihan oma asiani millä ajelen



    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  17. #17
    Lainaa (TPM @ Loka. 03 2006,17:00) kirjoitti
    Lainaa (Hannula @ Loka. 03 2006,14:53) kirjoitti
    ZZR1400:
    Eihän tuosta raadosta edes kysyjä ollut kiinnostunut. *
    Ei kysynyt ei, mutta paremmin toi zetori sopii vertailuun kawasakeista verrattuna xx:ään ja busaan
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
  18. #18
    XX
    Hyvät
    -idiootti varma
    -kaunis
    -matkustaja viihtyy
    -Viriviri ja tuuninka saa, jos innostaa.

    Negat
    -Ei kulje riittävästi
    -muut menneet kuutioineen kauas tehoissa, tietty jokseenkin aivan sama.
    -Itsellä jatkuva vaihto vimma, tosin olenkin aika tuulinen näiden materialistin hilavitkuttimien kanssa.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  19. #19
    Lainaa (pena1 @ Loka. 04 2006,16:18) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Loka. 03 2006,17:00) kirjoitti
    Lainaa (Hannula @ Loka. 03 2006,14:53) kirjoitti
    ZZR1400:
    Eihän tuosta raadosta edes kysyjä ollut kiinnostunut. *
    Ei kysynyt ei, mutta paremmin toi zetori sopii vertailuun kawasakeista verrattuna xx:ään ja busaan
    kui? kysys turkkulaine
  20. #20
    Lainaa (hannuman @ Loka. 04 2006,16:41) kirjoitti
    Lainaa (pena1 @ Loka. 04 2006,16:18) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Loka. 03 2006,17:00) kirjoitti
    Lainaa (Hannula @ Loka. 03 2006,14:53) kirjoitti
    ZZR1400:
    Eihän tuosta raadosta edes kysyjä ollut kiinnostunut. *
    Ei kysynyt ei, mutta paremmin toi zetori sopii vertailuun kawasakeista verrattuna xx:ään ja busaan
    kui? kysys turkkulaine
    Mielestäni zetori enemmän sport touring kuin 12r.
    Omasta mielestäni xx ja busakin ovat kyseisessä luokassa !
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
  21. #21
    Busa

    + voiman ja väännön tunne
    + loihakas ajaa
    + supertourinkia mukavimmilhan -> tuntee ajavansa
    + ärsyttää monia -> taattu huomio, keskustelunaihe (en ymmärrä miksi?)
    + riittävän huomiotaherättävä muotoilu (ilman takakuplaaki...)

    - CBR:n hienosti käyvän moottorin jälkhen en ole tottunu rouskutukshen
    - tankin koko/kulutus -> CBR:llä tottu pitemphin kertataipaleishin, nautinto ajaa esim. Oulu-Sodankylä putkhen (352 km), Busalla ei ilman välitankkausta onnistu
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  22. #22
    Lainaa (toimeve @ Loka. 04 2006,21:05) kirjoitti
    Oulu-Sodankylä putkhen (352 km), Busalla ei ilman välitankkausta onnistu
    hmm...
    miten ni ei onnistu?
    Mulla ainakin kulutus alle 5 l / 100km jos pitää vauhdin 120km / h.
    Busa -03
  23. #23
    Lainaa (Enduromän @ Loka. 04 2006,21:21) kirjoitti
    Lainaa (toimeve @ Loka. 04 2006,21:05) kirjoitti
    Oulu-Sodankylä putkhen (352 km), Busalla ei ilman välitankkausta onnistu
    hmm...
    miten ni ei onnistu?
    Mulla ainakin kulutus alle 5 l / 100km jos pitää vauhdin 120km / h.
    ...oma ajotyylini on joustavasti nopeusrajotusten mukasesti jonoja kerräilemättä, joten varsinki Oulu-Kemi välillä tullee pari kolme ohitusta tehtyä ja tapana on käyttää vaihteita kun niitä pyörässä (tai autossa) on ja ilmeisesti se sitten syö jonkin verran reiphammin menovettä...4400 km mitä ehin ajella loppusyksystä tällä pyörällä niin keskikulutus tais olla 6 litran pinnassa...

    ...ja toishaalta en lähe kyllä kokkeilemhan sitä, että riittäiskö sittenki: jos hurauttaa Napapiirin ohi niin n 20 km päässä Vikajärveltä saa bensaa ja seuraava mahollisuus menneeki sitten 110 km ethenpän Sodankylhän, joten pirullinen työntää pitkät matkat jos kesken loppuu *

    edit: onhan siinä tosin vielä välillä Käyrämössä st1 asema, mutta sitä ei oikein piä tankkauspaikkana...



    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  24. #24
    BUSA:
    +Helvetin paras
  25. #25
    (poistettu tili)
    XX:

    + paljon pyörää per euro, hinta kohdallaan

    - paska penkki
    - kankeahko

    XX on sellainen kompromissi, ei paras missään, muttei huonokaan. Seuraavaksi pyöräksi jotain muuta, tuskin kuitenkaan Busaa/ZZR:ää tai 12R:ää. K1200S miettii hän.
  26. #26
    Lainaa (suiza @ Loka. 05 2006,19:42) kirjoitti
    BUSA:
    +Helvetin paras
    Hyvin sanottu siellä takana...
    Exät:
    Yamaha DT 125 R -89
    Husqvarna WR 250 -92
    Honda CB 750 -73
    Honda CBR 1000 f -90
    Suzuki Bandit 1200 -02
    GSX1300R Hayabusa K5
    M1800r -09
    Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
  27. #27
    Lainaa (Jassu @ Loka. 04 2006,12:29) kirjoitti
    Busa 12R:n ulkonäöllä ja ilman tuota kulttihypetystä voisi olla kiva peli.
    Mitenhitossa tuo sinun kirjoittama voi vaikuttaa mopoon?
    Mielipiteesi ulkonäöstä korkeintaan ja olkoon se sinun omasi.

    Mutta tuo lauseesi toinen osa.Voe elämän kevät sinun ajatuksiasi.
    Se ei mopoa muuta vaik ois mitä hypetystä.Kiva peli..hehheee..





    kesä on motoristin kulta-aikaa
  28. #28
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (rossimopo @ Loka. 08 2006,17:15) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Loka. 04 2006,12:29) kirjoitti
    Busa 12R:n ulkonäöllä ja ilman tuota kulttihypetystä voisi olla kiva peli.
    Mitenhitossa tuo sinun kirjoittama voi vaikuttaa mopoon?
    Harvemmin kenenkään mielipide vaikuttaa mopoon, ellei se ole sitten mopon suunnitelijan mielipide.

    Lainaa kirjoitti
    Mielipiteesi ulkonäöstä korkeintaan ja olkoon se sinun omasi.
    Olenko muuta väittänytkään? Mielipidehän oli puhtaast omani, mukava että sinäkin huomasit sen.

    Lainaa kirjoitti
    Mutta tuo lauseesi toinen osa.Voe elämän kevät sinun ajatuksiasi.
    Se ei mopoa muuta vaik ois mitä hypetystä.Kiva peli..hehheee..
    Sanamuoto "vielä kivampi peli" olisi ollut ehkä hieman oikeampi. kuitenkin edelleen oma mielipiteeni johon minulla on oikeus
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  29. #29
    just...oikeuksista ei lie kyse..(en jaksa lainailla lauseita,niistä kun erittelyllä saapi aina niin kivoja)..mutta edelleen...ulkonäkö ja tuo 'hypetys' ei ole moottoripyörää huonontamassa,ainoastaan jakamassa mielipiteitä.
    Nyt kun olet itse ajanut kyseisellä,niin voinet jotain tuntemasi perusteella toki lauseiksi muotoilla.Taitaa kuitenkin olla ok ajettava.
    kesä on motoristin kulta-aikaa
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Jassu @ Loka. 04 2006,14:49) kirjoitti
    Lainaa (JTTT @ Loka. 04 2006,14:41) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Loka. 04 2006,12:29) kirjoitti
    Busa 12R:n ulkonäöllä ja ilman tuota kulttihypetystä voisi olla kiva peli.
    Olisko sillä sun busalla parempi ajaa, jos siitä ei olis kulttihypetystä? Toisin sanoen, huonontaako se ajonautintoa ja käytettävyyttä jollain lailla?
    Olenko jossain sanonut että sillä olisi tuolloin parempi ajaa?
    Jäi vain tekstistä sellainen kuva, että hypetys tekee busasta jotenkin huonomman tai vähemmän kivan pyörän. Hypetys sun muu hömpötys tahtoo johtua yleensäkin ihmisistä, ei pyöristä tai niiden ominaisuuksista. Ja mun mielestä hypetys tai busa kuskien nimeäminen johonkin tiettyyn ryhmään EI OLE busan ominaisuus. Mutta samapa tuo, ei nämä niin kuoleman vakavia juttuja ole.
    Voi veljet!
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen