Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 35:sta
  1. #1
    Kun kaikki peruskilkkeet on jo laitettu (Yoshimura kokoputki, PCIIIusb, Ivan's TRE, K&N putsari, 16 hampainen eturatas ) tahtois silti lisää voimaa.

    Mikä olisi seuraava "kohtuuhintainen" tehonlisäyskeino, oi te viisaat? Pyöränvaihto ei tällähetkellä tule kysymykseen... eikä se turbotuskaan puhumattakaan välityksien vaihdosta.

    Tulisko mitään mieleen? Mielellään semmosia, joissa koneen elinikä ei kovin pääse lyhenemään.

    kiitän jo etukäteen
    Suzuki RGF 125 --> Kawasaki ZZR 600 --> Honda XX blackbird --> Suzuki GSX-R 1000 --> Husqvarna SMR 510 --> Triumph Speed Triple 1050
  2. #2
    Lainaa (Rastas @ Heinä. 19 2006,08:46) kirjoitti
    Kun kaikki peruskilkkeet on jo laitettu (Yoshimura kokoputki, PCIIIusb, Ivan's TRE, K&N putsari, 16 hampainen eturatas *) tahtois silti lisää voimaa. *

    Mikä olisi seuraava "kohtuuhintainen" tehonlisäyskeino, oi te viisaat? Pyöränvaihto ei tällähetkellä tule kysymykseen... eikä se turbotuskaan puhumattakaan välityksien vaihdosta. *

    Tulisko mitään mieleen? Mielellään semmosia, joissa koneen elinikä ei kovin pääse lyhenemään.

    kiitän jo etukäteen
    Kansi kuntoon ja rajummat nokat.. Eli kanavien, seetien ja venttiilien viimeistely, ja vaikkapa ohuempi kansipahvi. Orkkis-nokistakin pystyy hiomaan rajummat jos haluaa. Täällä ainakin osataan:
    http://netti.nic.fi/~kansiset/

    Vielä lisää voimaa kohtuu halvalla.. Wisecon ylikokosarja. Kysele täältä: http://www.usparts.fi

    Jos haluat sitten kunnolla lisää paukkua ja halvalla, niin +50hp ilokaasut. Hyvin kestää tuon. Niitä voit kysellä esim. http://www.viaber.com



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  3. #3
    Itsekkin olisin tuolla kaasulinjalla jos et tarvi sitä paukkujen lisäystä 24/7. Käsittääkseni silloin puhutaan hintaluokaltaan asennettuna reilusti alle tuhannen euro paketista kun sulla tuo PC:kin on.... Tosin en tiedä tuosta PC:stä toimiiko sillä, tylyttäjä varmaan kertoo meille? *

    Itselläkin oli nuo kaasut mielessä mutta ajattelin laittaa K7 ensi vuodelle niin pitäneen katsella sitten uudestaan kunhantylyttäjä niitä ensin testaa K7:Ssa ettei itse tarvi mopoa rikkoa *

    EDIT: psst tylyttäjä, viaberin osoite on .com



    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  4. #4
    Lainaa (Z750 @ Heinä. 19 2006,10:03) kirjoitti
    Itsekkin olisin tuolla kaasulinjalla jos et tarvi sitä paukkujen lisäystä 24/7. Käsittääkseni silloin puhutaan hintaluokaltaan asennettuna reilusti alle tuhannen euro paketista kun sulla tuo PC:kin on.... Tosin en tiedä tuosta PC:stä toimiiko sillä, tylyttäjä varmaan kertoo meille? *

    Itselläkin oli nuo kaasut mielessä mutta ajattelin laittaa K7 ensi vuodelle niin pitäneen katsella sitten uudestaan kunhantylyttäjä niitä ensin testaa K7:Ssa ettei itse tarvi mopoa rikkoa *

    EDIT: psst tylyttäjä, viaberin osoite on .com *
    Joo, alle tonnin jää kokonaisuudessaan.

    PC ei oikeen tuohon sovellu hyvin. Techlusion on pop ilokaasujen kanssa!

    Mulla on PC ja Techlusion, PC:n kartta ilman kaasuja käytössä, ja kun painaa ilonappia, niin Techlusion rikastaa vielä tuohon PC:n "päälle". Toimii hyvin.

    Saattaa muuten ihan hyvin olla että tuo K5 vaihtuu K7:aan ens vuodeksi, hyvin arvattu
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  5. #5
    [QUOTE= (Tylyttäjä @ Heinä. 19 2006,10:18)]
    Lainaa Z750,Heinä. 19 2006,10:03 kirjoitti
    Saattaa muuten ihan hyvin olla että tuo K5 vaihtuu K7:aan ens vuodeksi, hyvin arvattu
    Muutkin siis odottaa k7:aa .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  6. #6
    Mitenkäs polliisisetä suhtautuu noihin kaasuhommiin?

    Käyttelettekö te yleensäkään niitä yleisillä teillä vai onko tarkoituksena vain saada mahd. kova aika varttimailille?
    Suzuki RGF 125 --> Kawasaki ZZR 600 --> Honda XX blackbird --> Suzuki GSX-R 1000 --> Husqvarna SMR 510 --> Triumph Speed Triple 1050
  7. #7
    Lainaa (Rastas @ Heinä. 19 2006,12:13) kirjoitti
    Mitenkäs polliisisetä suhtautuu noihin kaasuhommiin?

    Käyttelettekö te yleensäkään niitä yleisillä teillä vai onko tarkoituksena vain saada mahd. kova aika varttimailille?
    Sen pullon voi laittaa muuallekkin kuin kaikkien nähtäville

    Laita vaikka pullo takapenkin alle niin kuka siitä tietää että se kaasu on. Ja ainakin autopuolella joten miksi ei myöskin pyöräpuolella on luvallista olla laitteisto tieliikenteessä. Ainut että pullo ei saa olla kytkettynä laitteistoon, mutta edelleenkin. Kuka sitä katsoo?

    Uskoisin sinun ennemmin saavan sakot mökäpöntöstä kuin kaasuista...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  8. #8
    Ei kannata poliisisedän mielipidettä edes pohtia..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  9. #9
    Tuskimpa ne kytät osaa edes alkaa vaatimaan että satulaa ylös jos pysäyttäävät. Ei kukaan tiedä että on kaasut ku laittaa vaan piiloon...

    Yhdessä autossa tiedän että on kaasut kaikkien muiden turbo häksättimien lisäksi ja kytät pysäyttäessä vaan katselee kaikkia muita ihmeellisyyksiä... pullo siististi takapenkin alla tehdyssä kotelossa...
    EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä


    Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...
  10. #10
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 19 2006,10:18) kirjoitti
    Mulla on PC ja Techlusion, PC:n kartta ilman kaasuja käytössä, ja kun painaa ilonappia, niin Techlusion rikastaa vielä tuohon PC:n "päälle". Toimii hyvin.
    Miten muuten, onko "järkevämpää" käyttää noita kaasuja erillisellä yksiköllä kuin normaali karttaa vai laittaa molemmat toimimaan esim. pelkällä techlusionilla?

    Asensitko itse kyseisen järjestelmän mopoon vai laitatitko jossain sen paikalle?
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  11. #11
    Lainaa (Z750 @ Heinä. 19 2006,18:31) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 19 2006,10:18) kirjoitti
    Mulla on PC ja Techlusion, PC:n kartta ilman kaasuja käytössä, ja kun painaa ilonappia, niin Techlusion rikastaa vielä tuohon PC:n "päälle". Toimii hyvin.
    Miten muuten, onko "järkevämpää" käyttää noita kaasuja erillisellä yksiköllä kuin normaali karttaa vai laittaa molemmat toimimaan esim. pelkällä techlusionilla?

    Asensitko itse kyseisen järjestelmän mopoon vai laitatitko jossain sen paikalle?
    Kyllä se on tässä tapauksessa helpompaa ja järkevämpää laittaa kaasujen kanssa käyttöön oma ruiskunohjausyksikkö. PC:n tai Techlusioniin kun ei saa kahta karttaa (kaasuille ja ilman). Tai saa PC:hen, mutta tarttee lisäkalikoita.

    Tuo Techlusion on niin halpa ja helppo säätää, että se sopii juurikin hyvin rikastinboxiksi ilokaasukäyttöön.

    Sitten se on eri asia, jos on jo valmiiksi käytössä sellainen ohjain, johon saa 2 karttaa. Niitä pitää pystyä sitten vielä "lennosta" muuttamaan, eli kun tööttää NOS-nappia niin kaasukartan pitää aktivoitua. Noin mulla toimii se Techlusion, se sisältää kaasukartan ja aktivoituu napin painalluksesta.

    Asenneltiin tuo kaverin kanssa. Entiseen pyörään laitatin sen Viaberissa, kun silloin ei ollut vielä kokemuksia kaasuista itselläni, enkä halunnu särkeä pyörää
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  12. #12
    Pistetäänkös sitten kimppatilaus keväällä ränneistä, bokseista, jne vetämään?
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  13. #13
    Itse ajelen otsikon mukaisella pyörällä ja ihmettelen suuresti jos joku kaipaa siihen vielä lisää ruutia noiden normi viritysten jälkeen. Toki kiihdytys jampat laittaa kaasut ja turbot mutta jos niitä hommia ei harrasta ja ajaa muutakin kuin suoraa niin uskoisin ja tiedän, että tavantallaajalle siinä 150+ heppasessakin on pitelemistä.
    -Timo
  14. #14
    Lainaa (hetian00 @ Heinä. 19 2006,23:29) kirjoitti
    Itse ajelen otsikon mukaisella pyörällä ja ihmettelen suuresti jos joku kaipaa siihen vielä lisää ruutia noiden normi viritysten jälkeen.
    Kun ei nosta kaasusta keulaa ylös kolmosta isommalla

    No, kai se on kiva kun on ruutia tarpeenvaatiessa, ja tuo turbokin ois kiva mutta kun menee ajo-ominaisuudet joten kaasuun on tyytyminen.

    Tosin kun ihmettelet tuota tehojen tarvetta niin mihin sinä tarvit tonnista Suzukia? PIenempikin luulisi riittävän vai onko sinulla jotain perusteita. (saivartelua saivartelusta )
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  15. #15
    Lainaa (Z750 @ Heinä. 19 2006,23:44) kirjoitti
    Tosin kun ihmettelet tuota tehojen tarvetta niin mihin sinä tarvit tonnista Suzukia? PIenempikin luulisi riittävän vai onko sinulla jotain perusteita. (saivartelua saivartelusta )
    Tarvin sitä lähinnä ajamiseen . Kuussatkuja muutaman kesän vinguttaneena tykkään siitä, että mopo menee myös alakierroksilla.
    -Timo
  16. #16
    Lainaa (hetian00 @ Heinä. 19 2006,23:29) kirjoitti
    Itse ajelen otsikon mukaisella pyörällä ja ihmettelen suuresti jos joku kaipaa siihen vielä lisää ruutia noiden normi viritysten jälkeen. Toki kiihdytys jampat laittaa kaasut ja turbot mutta jos niitä hommia ei harrasta ja ajaa muutakin kuin suoraa niin uskoisin ja tiedän, että tavantallaajalle siinä 150+ heppasessakin on pitelemistä.
    On se paljon hauskempi trimmattuna * Tehoon meinaan tottuu aika nopeesti.

    Ajelin vakiolla K6:lla, ja tuntu kun olis ollu peruna putkessa omaan verrattuna * Sen verran raikkaammin oma työntää siellä yläkierroksilla.

    Ilokaasuilla tulee se +50hp, eikä se sen jälkeenkään mikään kuuraketti ole.. Enempi sais olla, sen verran että pelottaa!

    Niin, ja siltikin voi ajaa muutakin kuin suoraa, mutkatielläkin on hauskempaa trimmatulla pyörällä. Vastaa kaasuun hienosti jne.. Ilokaasuja siellä nyt ei oikeen voi käyttää



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  17. #17
    Lainaa (Z750 @ Heinä. 19 2006,23:44) kirjoitti
    Lainaa (hetian00 @ Heinä. 19 2006,23:29) kirjoitti
    Itse ajelen otsikon mukaisella pyörällä ja ihmettelen suuresti jos joku kaipaa siihen vielä lisää ruutia noiden normi viritysten jälkeen.
    Kun ei nosta kaasusta keulaa ylös kolmosta isommalla *

    No, kai se on kiva kun on ruutia tarpeenvaatiessa, ja tuo turbokin ois kiva mutta kun menee ajo-ominaisuudet joten kaasuun on tyytyminen.

    Tosin kun ihmettelet tuota tehojen tarvetta niin mihin sinä tarvit tonnista Suzukia? PIenempikin luulisi riittävän vai onko sinulla jotain perusteita. (saivartelua saivartelusta *)
    Kilonen K5-K6 ei nosta kunnolla powerwheelietä ihan vakiona edes kakkosella.. Sen verran painopiste alhaalla ja pitkät välitykset.

    Nyt trimmausten jälkeen (+15hp ja piikin pienempi eteen) nostaa helposti kakkosella ja välillä kolmosellakin.

    Vanhempi tonninen keulii herkemmin, ilmeisesti korkeamman painopisteen takia..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  18. #18
    Tylyttäjä: noilla mainitsemillani normi virityksillä tarkoitin juuri putkea, PC:tä etc. joilla tuo kaasuun vastaavuus saadaan kuntoon.
    Mutta kuten itsekin mainitsit, kaasua on vähän huono mutkapätkillä käyttää, samoin on turbon kanssa.
    -Timo
  19. #19
    Lainaa (hetian00 @ Heinä. 20 2006,10:21) kirjoitti
    Tylyttäjä: noilla mainitsemillani normi virityksillä tarkoitin juuri putkea, PC:tä etc. joilla tuo kaasuun vastaavuus saadaan kuntoon.
    Mutta kuten itsekin mainitsit, kaasua on vähän huono mutkapätkillä käyttää, samoin on turbon kanssa.
    Kyllä näin o... On se silti ihan hauska lisävaruste. Tarvittaessa saa kivan lisäpotkun!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  20. #20
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 20 2006,08:36) kirjoitti
    Kilonen K5-K6 ei nosta kunnolla powerwheelietä ihan vakiona edes kakkosella.. Sen verran painopiste alhaalla ja pitkät välitykset.

    Nyt trimmausten jälkeen (+15hp ja piikin pienempi eteen) nostaa helposti kakkosella ja välillä kolmosellakin.
    Ítsellä 16piikkinen edessä ja slipari plus Ivanssi niin kyllä se hytin pystyyn nostaa pelkällä kaasu/nykäis tekniikalla ilman mitään kytkintä jo 130km/h:n vauhdista 3.vaihteella.

    Tosin powerwheeliehän ei ole teknisesti puhdasta keulimista vaan keulan ilmassa kannattelua tehojen avulla.... Joten siinä olet oikeassa että sillä ei powerwheelie onnistu juurikaan enään kolmosella.



    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  21. #21
    Lainaa (Z750 @ Heinä. 20 2006,10:52) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 20 2006,08:36) kirjoitti
    Kilonen K5-K6 ei nosta kunnolla powerwheelietä ihan vakiona edes kakkosella.. Sen verran painopiste alhaalla ja pitkät välitykset.

    Nyt trimmausten jälkeen (+15hp ja piikin pienempi eteen) nostaa helposti kakkosella ja välillä kolmosellakin.
    Ítsellä 16piikkinen edessä ja slipari plus Ivanssi niin kyllä se hytin pystyyn nostaa pelkällä kaasu/nykäis tekniikalla ilman mitään kytkintä jo 130km/h:n vauhdista 3.vaihteella.

    Tosin powerwheeliehän ei ole teknisesti puhdasta keulimista vaan keulan ilmassa kannattelua tehojen avulla.... Ainakin näin sen olen käsittänyt.
    Joo, mä en laske sitä kaasulla keulimiseksi jos kikkailee kaasulla ja nykäsee

    Mun mielestä kaasulla keuliminen tarkottaa puhdasta powerwheelietä, elikäs vääntää vaan tuppea ja keula nousee pelkästä tehosta ilman "vippaskonsteja"..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  22. #22
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 20 2006,10:54) kirjoitti
    Lainaa (Z750 @ Heinä. 20 2006,10:52) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 20 2006,08:36) kirjoitti
    Kilonen K5-K6 ei nosta kunnolla powerwheelietä ihan vakiona edes kakkosella.. Sen verran painopiste alhaalla ja pitkät välitykset.

    Nyt trimmausten jälkeen (+15hp ja piikin pienempi eteen) nostaa helposti kakkosella ja välillä kolmosellakin.
    Ítsellä 16piikkinen edessä ja slipari plus Ivanssi niin kyllä se hytin pystyyn nostaa pelkällä kaasu/nykäis tekniikalla ilman mitään kytkintä jo 130km/h:n vauhdista 3.vaihteella.

    Tosin powerwheeliehän ei ole teknisesti puhdasta keulimista vaan keulan ilmassa kannattelua tehojen avulla.... Ainakin näin sen olen käsittänyt.
    Joo, mä en laske sitä kaasulla keulimiseksi jos kikkailee kaasulla ja nykäsee *

    Mun mielestä kaasulla keuliminen tarkottaa puhdasta powerwheelietä, elikäs vääntää vaan tuppea ja keula nousee pelkästä tehosta ilman "vippaskonsteja"..
    No nyt kun päästiin samalla taajuudella niin yhdyn sanomaasi että ei se edes oikein kakkosella nosta kuvaamallasi tavalla ilman pientä kikkailua vakiona
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  23. #23
    Lainaa (Z750 @ Heinä. 20 2006,11:16) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 20 2006,10:54) kirjoitti
    Lainaa (Z750 @ Heinä. 20 2006,10:52) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 20 2006,08:36) kirjoitti
    Kilonen K5-K6 ei nosta kunnolla powerwheelietä ihan vakiona edes kakkosella.. Sen verran painopiste alhaalla ja pitkät välitykset.

    Nyt trimmausten jälkeen (+15hp ja piikin pienempi eteen) nostaa helposti kakkosella ja välillä kolmosellakin.
    Ítsellä 16piikkinen edessä ja slipari plus Ivanssi niin kyllä se hytin pystyyn nostaa pelkällä kaasu/nykäis tekniikalla ilman mitään kytkintä jo 130km/h:n vauhdista 3.vaihteella.

    Tosin powerwheeliehän ei ole teknisesti puhdasta keulimista vaan keulan ilmassa kannattelua tehojen avulla.... Ainakin näin sen olen käsittänyt.
    Joo, mä en laske sitä kaasulla keulimiseksi jos kikkailee kaasulla ja nykäsee *

    Mun mielestä kaasulla keuliminen tarkottaa puhdasta powerwheelietä, elikäs vääntää vaan tuppea ja keula nousee pelkästä tehosta ilman "vippaskonsteja"..
    No nyt kun päästiin samalla taajuudella niin yhdyn sanomaasi että ei se edes oikein kakkosella nosta kuvaamallasi tavalla ilman pientä kikkailua vakiona *
    Hetken kun vielä tinkii, niin ei taida enää ykköselläkään nousta
  24. #24
    Ei tarvii tinkiä ykkösellä nostaa
    ja kakkosella kans
  25. #25
    jos vielä saa palata alkuperäiseen aiheeseen niin suosittelen K5 nokkia(270€/kpl) ja yoshimuran kansipahvia(180€)... ja samalla kun käyttää kannen auki niin voi korjailla tehtaan tekemiä koneistusvirheitä. itselläni esim. kurkut porrastivat yli millin kanteen nähden!
  26. #26
    Lainaa (k41000 @ Elo. 04 2006,11:17) kirjoitti
    jos vielä saa palata alkuperäiseen aiheeseen * niin suosittelen K5 nokkia(270€/kpl) ja yoshimuran kansipahvia(180€)... ja samalla kun käyttää kannen auki niin voi korjailla tehtaan tekemiä koneistusvirheitä. itselläni esim. kurkut porrastivat yli millin kanteen nähden!
    Mistä nokkia saa tuohon hintaan ja onko säädettävillä pyörillä?
  27. #27
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 20 2006,08:36) kirjoitti
    Lainaa (Z750 @ Heinä. 19 2006,23:44) kirjoitti
    Lainaa (hetian00 @ Heinä. 19 2006,23:29) kirjoitti
    Itse ajelen otsikon mukaisella pyörällä ja ihmettelen suuresti jos joku kaipaa siihen vielä lisää ruutia noiden normi viritysten jälkeen.
    Kun ei nosta kaasusta keulaa ylös kolmosta isommalla *

    No, kai se on kiva kun on ruutia tarpeenvaatiessa, ja tuo turbokin ois kiva mutta kun menee ajo-ominaisuudet joten kaasuun on tyytyminen.

    Tosin kun ihmettelet tuota tehojen tarvetta niin mihin sinä tarvit tonnista Suzukia? PIenempikin luulisi riittävän vai onko sinulla jotain perusteita. (saivartelua saivartelusta *)
    Kilonen K5-K6 ei nosta kunnolla powerwheelietä ihan vakiona edes kakkosella.. Sen verran painopiste alhaalla ja pitkät välitykset.

    Nyt trimmausten jälkeen (+15hp ja piikin pienempi eteen) nostaa helposti kakkosella ja välillä kolmosellakin.

    Vanhempi tonninen keulii herkemmin, ilmeisesti korkeamman painopisteen takia..
    no hyvä.. ihmettelikin jo ku veljel oli k4 1000 (sliparil ja oma boxi säädettynä) ja se oli paljon viriilimpi ku oma k6:n(joka tosin vakio viäl)
  28. #28
    Mistähän noita josimuran kansipahveja/nokkia kannattais hankkia?
    Passanneeko nuo josin nokat Wisecojen kans ku vakio mäntien kans eivät kulemma käy ainakaan k5-6 malleihin?
  29. #29
    turha hukata Suomen lyhyttä kesää kompromisseihin
    http://www.mp-foorumi.com/gallery....27a.jpg
    Parempi ahtaa myöhään ,kuin ei milloinkaan.
  30.  
  31. #30
    Lainaa (turboman @ Elo. 12 2006,00:21) kirjoitti
    turha hukata Suomen lyhyttä kesää kompromisseihin
    http://www.mp-foorumi.com/gallery....27a.jpg
    *Turbotus on eräänlaista huijausta ja pelittääkö pidemmän päälle vai onko jatkuvaa meisselien kans ajamista?



Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen