Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
    ilmeisesti K5 nokat K4:een tuo enemmän apua kuin yoshimuran nokat??? näin minulle on ainakin isot pojat joilla on henkselit kertoneet
    Lainaa (k41000 @ Elo. 13 2006,22:26) kirjoitti
    ilmeisesti K5 nokat K4:een tuo enemmän apua kuin yoshimuran nokat??? näin minulle on ainakin isot pojat joilla on henkselit kertoneet
    Yoshilla on aika paljon erilaisia nokkia..

Olen kuullut, että K5:n vakionokat on about samat kuin Yoshin stage 1 nokat K4:ään.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 14 2006,09:00) kirjoitti
    Lainaa (k41000 @ Elo. 13 2006,22:26) kirjoitti
    Yoshilla on aika paljon erilaisia nokkia..

Olen kuullut, että K5:n vakionokat on about samat kuin Yoshin stage 1 nokat K4:ään.
    juurikin sitä tarkoitin eli K5 nokat = yoshin stake 1 nokat.
    erona on ainakin hinta ja minulle on vakuuteltu että K5 nokat antaa vielä enemmän jerkkua.
    Lainaa (Z750 @ Heinä. 20 2006,11:16) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 20 2006,10:54) kirjoitti
    Lainaa (Z750 @ Heinä. 20 2006,10:52) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 20 2006,08:36) kirjoitti
    Kilonen K5-K6 ei nosta kunnolla powerwheelietä ihan vakiona edes kakkosella.. Sen verran painopiste alhaalla ja pitkät välitykset.

Nyt trimmausten jälkeen (+15hp ja piikin pienempi eteen) nostaa helposti kakkosella ja välillä kolmosellakin.
    Ítsellä 16piikkinen edessä ja slipari plus Ivanssi niin kyllä se hytin pystyyn nostaa pelkällä kaasu/nykäis tekniikalla ilman mitään kytkintä jo 130km/h:n vauhdista 3.vaihteella.

Tosin powerwheeliehän ei ole teknisesti puhdasta keulimista vaan keulan ilmassa kannattelua tehojen avulla.... Ainakin näin sen olen käsittänyt.
    Joo, mä en laske sitä kaasulla keulimiseksi jos kikkailee kaasulla ja nykäsee *

Mun mielestä kaasulla keuliminen tarkottaa puhdasta powerwheelietä, elikäs vääntää vaan tuppea ja keula nousee pelkästä tehosta ilman "vippaskonsteja"..
    No nyt kun päästiin samalla taajuudella niin yhdyn sanomaasi että ei se edes oikein kakkosella nosta kuvaamallasi tavalla ilman pientä kikkailua vakiona *
    Joo, vakiona tuo ei kylla keuli "rehellisesti" edes kakkosella . Korjasin tuota "keulimisongelmaa" omassa K5:ssa lyhentamalla ketjuja yhden linkkuvalin. Taka-akseli siirtyi 10mm eteenpain ja on nyt siis melkein kiinni takaswingin saatoreian etupaassa. Lisaksi on 16 piikkinen eturatas, kommanderi+slipari.

Itseasiassa tarkoitus ei ole saada pyoraa keulimaan vaan saada se kaantymaan paremmin radalla. Vakioalustassa kun peran nosto on hiukka hankalaa. Viela en ole kaynyt ajamassa mutta viikon paasta paasee radalle koittamaan kuinka paljon herkemmaksi pyora meni. Ainakin K2:ssa sama muutos auttoi, mutta K5:n runko on tietenkin vahan erilainen...
  5.  
    Mistähän noita suskan k5-k6 alkuperäsiä nokkia sais edukkaimmin?
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12