Mikähän olis sitten hyvä putki Daytonaan? -02 malliin (molemminpuoleinen takaswingi).![]()
Kyllähän noita on maailma väärällään jos pelkkää sliparia haet... *
Devilillä on ainakin hieno high-malli, tosin kiinnitys ja takajalkatapit ja -vilkut voi tulla ongelmaksi.
Jos haluat ihan bolt-on kamaa niin GPR tekee nättejä ja kohtuuhintaisia pönttöjä trumppiin. Kiinnikkeet ja kaikki hilppeet tulee mukana, eikä mitään muutoksia ilmeisesti tarvita. Itellä on modattu remuksen slipari tolla GPR:n high-väliputkella askarreltuna ilman takatappeja ja originaali vilkkuja. GPR:n pöntöissä on myös kuulemma ihan nätit soundit.
Sitten on tietty perusvarmat (ja kalliit) Akra ja Yoshi.
Tumppi
Edit: Ai niin, yhdellä sankarilla on Daytonassa luvattoman tyylikäs Two Bros:n hiilari-high-slipari. Helkkarin hieno ja nätti soundi. Ilmeisesti ko. pönttöä ei ole saatavissa EU-alueelta, joten tulli ja verokikkailut on hankittaessa tiedossa.
The Lakkivaari
Yamaha ei pamaha
Mulla oli yks sellanen. en tiedä onko muilla ollut samanlaista tuubia.(GFS @ Heinä. 19 2006,09:51) kirjoitti
toin yhden putken pari vuotta sitten jenkeistä. Oli duunimatka Anaheimiin ja asuin melkein vieressä. Hintaa silloin tuli tuubille muistini mukaan n. 450€ pl. työnantajan maksamat matkat ja helvetillinen päänsärky kaljoista.EU:n alueella on muutama diileri. Motopro on yks http://www.motopro.com/html/home.html ja hurreista löytyy http://www.soders.se/index.asp?Action=Nyheter.
Muuten toi tona (ainakin yksi niistä) missä toi 2Bros slipari on oli myynnissä HD centerissä. Onnea uudelle omistajalle.
Trumpan oma High Level Silencer, kuvan löytää Trumpan omilta sivuilta. Äänet matalan puhuvat, monet on kuulemma laittanu MIVV pönttöä Riumppiin. Turkkusessa MIVV tötsiä kauppaa Motomarket.
Mulla on Daytonassa tehtaan oma rosteriputki. Äänet on todella miehekkäät, kun villat ovat poistuneet kuvioista 75000km saatossa
Osaako joku kertoa, mistä toi torvi puretaan, kun ei siitä löydy yhtään hitsaussaumaa?Uudet villat ovat tuossa odottamassa...
Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
Jos Sinussa on sepän vikaa ( hyvällä ystävällä) tee ite. Ostat jonkun Bolt-on sliparin. Ja siitä vaan rakentelemaan. Saat semmoisen kun haluat ( tai sattuu tulemaan).My Webpage
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
Sepän vikaa tai ei, mää tein saksalaisesta halppis-sliparista tälläsen. Väliputki ja etupään laippa piti tehdä omin jaloin. Ja toi logo tottakai...(57pannu @ Heinä. 22 2006,18:18) kirjoitti
Toimii ja pärisee siinä kuin muutkin ja maksoi kaikki 30€ kun kaveri oli tehnyt pienen virhetilauksen netistä.
Onkos toi MIVV:n töttörö? onko db killeri paikallaan vai korvatulpat?(veeäm @ Heinä. 23 2006,00:46) kirjoitti
F = dp / dt
Mistäs tollasen logon löysit? Tai siis oikeammin mua kiinnostaisi, että mistähän mä löyäisin samanmoisen.(veeäm @ Heinä. 23 2006,00:46) kirjoitti
Triumph S3 955i