Itse en oo puuhamies laiska paska innostun ideoin mut sit lopahtaa mut heittona taas parjatkaa ja laittakaa jalkapuuhun ... miten olisi onko hra rva nti tai jotain joka suunnittelee reitin ja toimii vetäjänä isotlohkot joukol rautaperse ajoon?![]()
![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
olen jo kerran ajannut tänä suvena wn ole lähettänyt papereita vielä et en tiedä kelpasko
Se on se reitin suunnittelu se kaikkein mukavin homma siinä rautaperseessä, ajaminen on sitten kovvoo hommoo. Toisin sanoen: Jos et jaksa edes reitin suunnitteluun paneutua, älä lähde kenenkään hyväuskoisen painolastiksi.![]()
Ajoin kk. sitten epävirallisen rautaperseajon 1002 km 12 tunnissa
Vähän sekoitteli ja kävelytyyli oli seuraavana päivänä kuin lännenmiehellä.. mutta vaikka tekee kipeää niin ei haittaa
![]()
Liian isolla porukalla tauot venyy ja se taas tietää kiirettä taipaleella. Tosiaankin suunnitelu on se kivoin vaihe, ajaessa vaan toteuttaa suunnitelmaa.
Nytkin tässä suunnittelen jo ensi kesän ajoa....
-Sergei-
- Sergei-
"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
Älä pelottele. Olen suunnitellut reittiä jo ikuisuuden ja tullut siihen tulokseen, että reitin suunnittelu on paljon kovempi homma kuin itse ajaminen. Viime ja tämän kesän asiaa pohtineena olen jo nyt käyttänyt kartan tuijottamiseen varmaan enemmän kuin sen 24 tuntia enkä vieläkään ole keksinyt hyvää reittiä.(Simbad @ Heinä. 18 2006,19:24) kirjoitti
Tai ehkä sen reitin keksiminen ei ole oikeasti niin vaikeaa, mutta mä vaan keksin itselleni alitajuisesti hyviä tekosyitä, joiden ansiosta voin aina vaan siirtää ja siirtää sen ajamista vaikka pimeä syksy lähenee taas kovaa vauhtia.![]()
asia selvä eli idea hanurita mut toi et toisten painolastiksi ni pah sanon mä mut ideoita aina saa olla niitä pitää kommentoida mut lopult aiwan sama
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Entäpäs jos ajatusta laajentaisi ilolohkot rautaperseesstä isonakut rautaperse tapahtumaksi. Eli esimerkiksi gsx1400, Bandit ja gsx1100G kuskit olisivat soveltuva osallistujaryhmä.
Kiinnostaa kyllä moinen. Oletko mitä ajankohtaa ajatellut? Mahdollinen reitti on varmasti järkevintä suunnata pohjoista kohti ja takaisin.
masinistimobilistimotoristi
hyvä pointti isot nakut tapahtumax mut kuka suunnittelee ja koska ni never know
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Viime sunnuntaina tuli ajettua mökiltä kotiin melkein suorinta tietä Mikkeli- Lappeenranta - Hanko- Kotka- Kuninkaantietä Helsiinkiin. Koko matka pikku teitä ettei motarilla tullut ajettua kuin max 10km. Koti talliin kun pyörän sai ei kyllä tehnyt mieli ajaa enään metriäkään. Matkaa tuli noin 300km??!! Ei perkules jos tolla olisi vasta kolmannes Rauta perseestä mikä tuska se olisi vetää nakulla koko rundi.
Toki serkkujen kanssa saunominenedellisenä yönä saattoi tuoda hieman lisä puudutusta ajoon
![]()
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
itse ajanut intikal joskus vs 700 lla 560km putkeen tankkaus ja kessu pois lukien se oli kaa selälle perseelle ku ilman kaljaa saharassa vko mut so eihän sen pidäkkään olla helppo sithän kaikki sen ajaisi vai olenko mä iha hakoteillä...eikö siin pidäkkin tulla fiilis että tie ja pyörä ei käske miestä vain toisin päin ...
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Rautaperseeseenhän vaaditaan 1000mailia eli 1609km. eihän toi 300 oo vielä viidennestäkään. vinkkinä max. 3 pyörää, ei tärkkaa suunnittelua, aamulla aikaisin matkaan ja lyhyet tauot niin ennättää vielä illan (lue yön) bailuihin. itse lähdin hirvaskankaan shelliltä aamulla klo 3.00 ajoin kilpisjärvelle ja olin illalla 21.00 takaisin hirvaskankaalla. Siitä suihkuun ja keitele jazzeille, jossa näin vielä valomerkinkin...(Sika-nauta @ Heinä. 24 2006,16:28) kirjoitti
10 tankkausta, aski marlboroa, pyöränä suzuki TL1000S.
![]()
ennen kova, joskus jopa nopeakin...
No voi helvetti ei ole enään valkosen miehen perseelle tehty toi turnee . Ei muuta kun hellyyttä ja sympatiaa vaan pakaroille(waiski10 @ Heinä. 29 2006,23:20) kirjoitti
.
Juteltiin toisaalta tossa viimeviikolla että kaveri oli ajanut Helsinki - Rovaniemi - Nuorgam - Helsinki perjantai sunnuntai välisenä aikana.
Pyörä oli kuitenkin touring kuningas KTM Supa Duge.
Niiin miksei sitten huomattavasti pehmeemmällä Suzukilla.![]()
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..