premier
emeritus
Ai ne on bemarikuskit jotka pilaa motoristien maineen kaahamalla ja keulimalla keskustoissa???
En tiiä, meikäläisen mielestä noi Bemarin sporttipuolen mainokset on vähän lapsellisia. Kuvat on hienoja mutta tekstit on mitä on... Olkoonkin että esimerkiksi jenkkien K1200R saitti (tästä klik) on ihan hienosti tehty. Ehkä toi voimilla brassailu sitten toimii johonkin ostajakuntaan.
Tämän kaiken jälkeen täytyy todeta, että K1200S tai R on vakavasti harkinnassa seuraavaksi pyöräksi, jos vaan rahat riittäisi. Valintaperusteena ei ole "voima". Sitä alkaa vissiin tulemaan vanhaksi![]()
Köy.
aivan järkyttävä toi etuvalo![]()
04 Buell xb12s
Voihan sen noinkin ottaa... Vaihdoin viime torstaina juuri K1200R:n Rykköseen. Eli palasimme Jaaaaapppaniin, mutta syynä ei ollut muu kuin huimasti lisääntynyt rata-ajelu johon alkoi BMW käymään vähän turhan raskaaksi. Muuten en voi muuta kuin kehua pyörää, hieno ja pirun hauska ajella!!!
Jos jotain kiinnostaa niin pyörä löytyypi Takatalolta Salosta, olivat näemmä saaneet myyntiin. Harmi vaan et meni mukana koko Remuksen putkisto... Mut sellasta se vaan on![]()
Beta 350 RR -11 enskahärveli
R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)
GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)
R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)
K1200R -05 (myyty -06)
CBR600F -90 (myyty -04)
No, voihan se myös mennä näin
-> linkki <-
Hieno on kyllä tuo sun entinen laite ja jos rahat polttelisi kourassa niin olisi hyvä vaihtoehto. Millainen R (tai S, jos muilla on tästä kokemusta) on puikottaa radalla? Kuvittelisin, että sillä hoituisi oikein mukavasti nuo kolme-neljä kertaa kesässä hitaan/keskinopean ryhmän rata-ajot mitä nyt on tullut harrastettua. Sulla taisi rata-ajo ja vauhti lisääntyä roimasti?(mic @ Elo. 03 2006,12:35) kirjoitti
K1200sissa kiinnostaisi monipuolisuus ja tietty tekninen toimivuus. Kelpaisi mutkateiden pyörimiseen, vaikka painavampi onkin niin ei tuntunut koeajolla mitenkään laivalta ja toisaalta kun junttaisi laukut kiinni niin kelpaisi päästellä vaikka Välimerelle. Naku-FZ6:lla ei oikein tuollainen matka houkuta (tai miehestähän se tietysti on kiinni...).
Köy.
Täytyy varmaan vaihtaa Moto Guzziin etten profiloidu väärin.
Luulevat vielä vetomieheksi![]()
Kävin tuossa viime viikolla radalla, ja siellä oli yksi kaveri K1200S:llä siellä -- kiitteli kovasti sen sport-asetusta, ja hyvää vauhtia ajeli menemään keskinopeissa.(Matteus @ Elo. 03 2006,13:06) kirjoitti
Toisen kaverin kanssa (jolla myös samanlainen pyörä) ollaan käyty tänä kesänä ajamassa pitkin Eurooppaa (Tsekeissä ja Slovakiassa asti), viime kesänä Balttiassa.
Kummatkin kaverit vaikuttavat erittäin tyytyväisiltä S-ajajilta.
Minä kävin lyhyen lenkin heittämässä tuollaiselta, ja olihan se mahtava peli. Tosin en voisi kuvitella lähteväni sillä 2vkon Euroopan reissulle, liian etunoja mielestäni siihen.
BMW R1100RS -97 & KTM SXC 625 -03
Kiitoksia kommenteista ja lisääkin kaivataan, jos jollain omakohtaisia kokemuksia R/S malleista on. BMW-K.comista noita jonkin verran oonkin jo lueskellut ja ihan hyvältähän tuo vaikuttaa, vaikka ei tietenkään kyykymmille pyörille pärjääkään. Noh, eipä ole omalla vauhdillani tarkoituskaan.(tapolo @ Elo. 03 2006,13:41) kirjoitti
Muuten, tietääkö kukaan onko K1200R:ää jossain koeajettavana? Salossa tietenkin olisi (vielä) tuo mic:in entinen, mutta onko jollain liikkeellä varsinaisena koeajopyöränä?
Köy.
Hyvinhän se Ärrä taipui radalla ja nopeassa sen kanssa aina ajelinkin. On se sellainen varsinkin ton putken jälkeen, että moni tonninen jäi perään vaikka sitten kurvissa joutuikin tonnista vastaan aika heikoille, kun tuo paino kuitenkin ratkaisee siinä niin pirusti... Mut hieno ajaa radalla, hiukan enemmän joutuu vaan tekemään töitä, eikä yksikään muu naku ainakaan koskaan tullut muuta kuin takapyörä edellä vastaan(Matteus @ Elo. 04 2006,10:03) kirjoitti
Ainoa mitä kaipaa radalle olis se vähän jäykempi keula ja jyrkempi ohjauskulma. Muuten peräpää ja ohjausiskari riitti ainakin mulle.
Ja ton ESA:n takia kiva ajella monttuisemmallakin tiellä kun comfort asetuksella ottaa niin pirun pehmeesti kaikki.
Ikävä jäi Ärrää, mut onneks sen näkee vielä netistä![]()
![]()
Beta 350 RR -11 enskahärveli
R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)
GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)
R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)
K1200R -05 (myyty -06)
CBR600F -90 (myyty -04)
Tuossa etupäässä näyttäisi olevan mahdollista säätää esijännitystä, vaikka onkin ESA:(mic @ Elo. 04 2006,13:49) kirjoitti
Ohjauskulmaa saa jyrkennettyä hankkimalla vaikka Pack-Part:lta säädettävän reaktiotangon. Vähän kun jatkaa, niin perä nousee ja ohjauskulma jyrkkenee. Itsellä on moinen ja paljon mukavampi kaupungissakin kurvailla.
Dixi et animam levavi