Täälä on yllättävän vähä keskustelua ko.pelistä, vaikka käyttäjiä ny luulis olevan. Löysin kyllä vastaavan topicin, mutta siinä ei ollu oikee mitää kunno keskusteluaEli, kertokaas ny te joilla on rykköne tai on ollu että millane peli se on? Oon pari kertaa käyny koeajaan sellasta, enkä ny oikee mitää hälyttävää oo keksiny. Vakiona tuleva penkinlämmitin on ainakin näin kesällä tehokas, keväällä ja syksyllä voi olla kyl iha kysyttykin
Mites onko tossa kuinka tehokkaat ajovalot? Tykkään ajella pimeellä niin ne on aika tärkeet. Paljokos kuluttaa maantiellä, kaupungissä jne? No mutta kokemuksia.
Jarrut on vauhdin surma!
Kyllä siinä muavia pitää olla!
Yamaha YZF-R1 -09
Tododella paljo rykköskuskeja!![]()
Jarrut on vauhdin surma!
Kyllä siinä muavia pitää olla!
Yamaha YZF-R1 -09
kyllähän niitä varmaan on ja ovat kokoajan ajamassa - eivät pelkää vettä![]()
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Totta(pekko5 @ Heinä. 23 2005,23:08) kirjoitti
![]()
Jarrut on vauhdin surma!
Kyllä siinä muavia pitää olla!
Yamaha YZF-R1 -09
Vilkaseppa yrc.fi sieltä luulis löytyvän paljon kokemuksia ja juttuseuraa ko.pyörästä![]()
Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
En muistanukkaa koko sivustoo, tattis(Chris @ Heinä. 24 2005,21:28) kirjoitti
![]()
Jarrut on vauhdin surma!
Kyllä siinä muavia pitää olla!
Yamaha YZF-R1 -09
Tänään (ti) 2 viikkoo vanha ärrä ja 2500km takana![]()
kulutus on ollu 5.4-7 välillä. Penkinlämppäriin tottuu. plexi on liian matala mulle 185cm ei näe vilkkujen merkkivaloja. potkua ON vähintäänkin riittävästi
vanha pyörä oli -99 R1 ja ero on kuin yöllä ja päivällä mitä muuta haluut tietää
Edit. valoilla pärjää hyvin ainakin kirkkaalla visiirillä toi met.sin. ei oo kovin hyvä hämärällä
R1 -05
Mulla on -05 R1 nopeimmalla värityksellä eli hopealla. Pari kuukautta ollut nyt ja mittarissa kohta 8000kmTuohon sisältyy Norjan reissu, siitä tuli mukavasti lukemaa.
Pyörä on yllättävän hyvä tuommoisessa touring tyyppisessäkin ajossa, itse ajoin kerralla n. 1100km Kilpisjärveltä Tampereelle ilman suurempia ongelmia. Mutkapätkillä pyörä on sitten tietysti äärimmäisen nautinnollinen. Erittäin vakaa kaikissa tilanteissa mutta silti kevyt ja näppärä käsitellä. Alussa jouduttiin takuuseen pesemään kytkinlevyt koska eivät irroittaneet kunnolla (tyyppivika, jotain varastorasvaa jäänyt levyihin). Pesun jälkeen kaikki kunnossa.
Moottori on erittäin tasaisesti käyvä eikä tankoon välity juuri lainkaan häiritsevää värinää (n.4500rpm on hieman värinää mutta sekin aika pientä verrattuna esim. Honda CBR 600F -04 joka mulla oli aiemmin). Ala- ja keskivääntöä on hieman moitittu mutta itselleni se on kyllä riittänyt ainakin toistaiseksi. 5K kohdalla alkaa kohtuullinen veto, 7-8K mennään jo aika ärhäkkäästi ja 9-10K kierroksen kohdalla/jälkeen kiihtyvyys on brutaalia.
Omasta mielestäni tämä uusi rykkönen on ehdottomasti parhaimman näköinen nykyisistä litraisista supersporteista. Äänet ovat myöskin jo vakiona aika kohdallaan ainakin omaan korvaan. Laatu on myöskin materiaalien ja kokoonpanon osalta erittäin hyvää.
Kulutus noin 6 litraa sadalla. Penkinlämmitin on aika "perseestä" jos ajelee paljon kaupungissa hidasta ajoa kuumilla keleillä. Sitten kun nopeudet saa 80km/h paremmalle puolelle suurin ongelma poistuu vaikka olisi hellettäkin. Viileämmillä keleillä lämmitin on oikein mukavakin.
Itse olen hieman yllytyshullu eli uudempaa ja tehokkaampaa pärrää pitäisi saada vähän väliä alle. Nyt meinaan varmuudella ainakin seuraavan kauden ja kenties enemmänkin ajella tällä pyörällä koska ei ole yksinkertaisesti syytä laittaa uutta. Voin suositella kyllä lämpimästi tämän pyörän hankintaa.
Edit: piti vielä lisätä huonona puolena että kortinmenetys on aika helppoa jos ei ole tarkkana, kulkupuoli on sitä luokkaa. Välillä kyrsii kun ei oikein uskalla revittää, pyörä kaipaa kunnon kuritusta ja on parhaimmillaan silloin. Kerran radalla pyörähtänyt ja mukavaahan siellä oli hieman reippaammin ajella
.
Mitä oot pr0gram mieltä ajovaloista, lyhyet/pitkät? Entisessä 00´zx-6r:ssä oli vietävän tehokkaat, väitän että ei hävenny auton valojen rinnalla!
Jarrut on vauhdin surma!
Kyllä siinä muavia pitää olla!
Yamaha YZF-R1 -09
Valoista en oikein osaa sanoa kun olen aika vähän pimeällä ajanut. Kun en ole osannut huomiota kiinnittää niin ei ne varmaan mitkään aivan surkeat ole.
Muistan jostain lukeneeni että siinä Kawan zx-6r:ssä (juuri tuossa -00 mallissa) on todellakin erinomaiset valot verrattuna moneen muuhun pärrään. Voi olla nihkeää löytää yhtä hyviä, vaikea sanoa.
.
mitäs pitäis pyörästä erikoisesti katella jos RN12/2004:sta käytetynä ostaa ?
- miten omistjaat kuvailevat käyntiääntä esim. n. 20000 km ajettuna, rallattava / rohistava yms ?
- miten lämpömittarin pitäisi kivuta : 72 astetta kevyessä ajossa, flekti 105>100
- onko käyntiäänessä eroa kylmänä/kuumana : on
- kulutus maantiellä : 5,1 litraa (295km/15,3L)
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Mulla on sellanen käsitys, että ihan yleisesti tuon pyörän valot ovat valehtelematta parhaimmat/ellei parhaimpia mp:ssä olleita..(Moto^ @ Heinä. 27 2005,18:13) kirjoitti
![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
..Itseasiassa he ovat pesemässä ja kiillottamassa sinisiä jalmareitaan..(pekko5 @ Huhti. 22 2006,14:28) kirjoitti
![]()
liityinpä minäkin sitten joukkoon kummaan
.. joka thundercatin vaihtoi 171 hummaan
on mieli nyt varsin iloinen
.. kun alla on voimalaitos kiloinen
runosuoli oikein sykkii... takana on 1400 kilsaa R1/04 vimpaimella.
- on se kyllä hjyvä -
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Ei valittamista rykkösestä...
Mallia en vaida,paitsi vuosimallia![]()
Alla vanha ja leppoisa R1
Kops !(pc25 @ Huhti. 23 2006,01:09) kirjoitti
![]()
Ezekiel 25:17
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
- GSX-R 1000 K7-
- MUSTANG HT-65-
bongattu tänään Lahden satamassa R1 / 2006 SP
siis yksi viidestä suomeen tuodusta... !!!
... ylempänä vastailen osaan omista kysymyksistäni :-)
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Suurella todennäköisyydellä YRC:llä ja b-foorumilla kirjottelevan Koffiiin pyörä. Tuli nähtyä mokoma laite viikonloppuna pariin otteeseen täällä etelässä ja johan on komea laitos(pekko5 @ Touko. 01 2006,23:43) kirjoitti
"Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi sängyssä"
tulipas eilen ajeltua lyhyt koe-lenkki "lasteni äidin" kanssa siis 2päällä R1:llä *:-)
ollaan molemmat about 180cm ja 70+kg ja hehehe olihan se kokemus. ajamisen kannalta ei paha. ollaan ennenkin 2päällä ajeltu (ER-5 aikanaan) joten "dynamiikka" on hallussa, mutta takana istujalla ei ole tässä tapauksessa ole ihan niin hyvät oltavat. pitää suunnitella takajalkatappien alaspäin siirtoa noin aluksi... tiiä pitäiskö etsiä toinen takapalli vähän muokattavaksi kans.. positiivista oli se että parempien ajovarusteiden hankinnasta alkoi keskustelu..
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
ajettiin sitten emännän kanssa vähän pidempi lenkki 2päällä .... vajaa 200km - pikkasen tuomiota tuli. pitää joku systeemi viritää takamatkustajan viihtymisen parantamiseksi...
edit: kokeeksi kyyditsin kevyempää neitoa 80km ja tällä kertaa tuli positiivisempaa palautetta.
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..