Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    noissa uudemmissa tuplaäksissähän on katti ja sehän syö sen 10 hevosta. Eli onko noin, että koko putkiston vaihtamalla, koneeseen tulis ohituksiin tarvittavat 10++ pollea lisää.

    Ei sillä, että kattia olisin purkamassa, mutta katista ja sen vaikutuksista on puhuttu vähän näillä palstoilla.
    Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"

    Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
  2. #2
    Lainaa (pronka @ Heinä. 16 2006,09:07) kirjoitti
    noissa uudemmissa tuplaäksissähän on katti ja sehän syö sen 10 hevosta. Eli onko noin, että koko putkiston vaihtamalla, koneeseen tulis ohituksiin tarvittavat 10++ pollea lisää.

    Ei sillä, että kattia olisin purkamassa, mutta katista ja sen vaikutuksista on puhuttu vähän näillä palstoilla.
    Niin, että ei tahdo pauttiarallaa 150:llä heposella ehtiä ohittamaan? Kannattanee tarkastaa ensin omaa ohitustekniikkaa ja ajotapojaan.
  3. #3
    jos huomasit juttuuni liittyi myös hieman ns. huumoria Oikeasti onko katin poisto yksinkertainen juttu?? Edelleen, siitä ei ole turhia kirjoiteltu.. Onko lainkaan?
    Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"

    Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
  4.  
  5. #4
    Katalysaattori sijaitsee äänenvaimentimissa ja vaimentimien vaihtaminen katittomiin versioihin ei kuulemma nosta tehoa. Tietysti virtaukset paranevat, mutta muuten teholukemat ovat aikalailla ennallaan. Ohjausyksikkö luulee edelleen, että pyörässä on katit ja siksi tehoa ei pelkillä vaimentimien vaihdoilla saa.
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..