ketä nappaa moinen ketä hoitaa tilauksen itse hml asutan jos joku puuhamies samal linjal ni tuun megeen postarit puolix...![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
No perkele, justiin tilasin perjantaina perseen korotuspalat englannista justbanditsilta. No, ei voi enää mitään. Osia odottelen ensi viikolla. Lähetyskulut oli n.15€.
Voin kyllä jeesata ja soittaa Justinille. Pistä meiliä intruder100(ät)suomi24.fi
Kiinnostaa kyllä.. oli kanssa samat mielessä. Itsellä kun tuota visaa ei ole tullut hankittua että saisi ulkomailta kamaa tilailtua . Pistäkää viestiä jos olette tilailemassa.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Älkää tilatko vielä!!
Mä asensin äsken korotuspalat omaani. En ole kuitenkaan vielä varma, kuinka ne sopivat mun kokomustaan mörköön. Sinivalkoisessa ne tekevät näyttävyyttä varmasti paljon lisää. Ilmoitan heti, jos myyn ne eteenpäin eli pian. Teen vielä pienet koeajot ja päätän sitten.
Nonni. Koeajot suoritettu korotuspalojen kanssa. Mörkö taipuu mutkiin aivan uudella innolla ja hanuri ei puudu ajossa eli positiivinen yllätys
Mutta: tämän mustan kanssa ei vain ulkonäkötekijät sovi yhteen, ainakaan vanhalle chopper-rakentelijalle. Matalaa on tullut aina suosittua. Ainakin sinivalkoiseen perän noston voisin kuvitella antavan melkoisesti räyhäkkyyttä lisää. Jos hemmoja kiinnostaa, niin mä myyn nämä korotuspalat omakustannehintaan eli 65£=95€+pk:t. Säästätte ainakin 15€ lähetyskulut Englannista sekä luottokorttihässäkät.
Ilmoitelkaa, jos kiinnostaa: intruder100(ät)suomi24.fi
Pistin @ viestiä tulemaan.. Jos ne sopisi koko siniseen mörköön![]()
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
100cid etkai vaan ole laittamassa korkeaa custom tankoa ja siirtosarjoja/astinlautoja eteenpäin pyörääsi hih![]()
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
Jaa-a. Kyllähän tuossakin ainesta olisi vaikka chopperilleMootin luonne olisi sopiva.. Kyllähän tuuteista ja jytäreistä on monta chopperia tehty! No ei nyt ehkä kuitenkaan. Mutta enemmän cafe-racer henkeä pitäisi saada. Clip-onit kiinni, hiukan jalkatappeja tällä kertää taaemmaksi ym.
Viikonloppuna tuli taas 1000km ja perse senkun puutuu. Penkki saisi olla varmaan hiukan kovempi...
Joo onneksi omaa silmää mielyttää nuo korotuspalat niin ei puudu persii niin pahasti.
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com