FZS 1000-viimeisiä kaasarikoneella olevia.Tehohoputki,syttypyörää jne.vaihdettu, kaikkea en edes tiedä. Ml. 30.000km.
Kovemman ajon jälkeen jäähdyttyään pyörii kuin kahvimylly, vaan ei käynnisty.Ei rikastinta/rikastimen kanssa. Hörähtelee kuin vanha kaakki ja tuskan hikeä pukkaa kun akku alkaa hiipuun,kaverit on häippässeet ja pimeys painaa päälle. Joku nuuskutin rikki siellä kaasaripuolella,josta tulee piuhoja??
Normiajolla se ei tuota tee,vaan nopealla mutkatiellä jossa tulee jarrutuksia ja vaihtoja.![]()
V.V.
Mitenkäs vanha akku on? Koska tulpat vaihdettu ja mitkä tulpat siellä on?
... jotain piti muistaa
Akku on uuden karhea Varta, joten yhtäsoittoa en ole starttia pyörittänyt käynnistimen säästämiseksi.
Tulpat on katsomatta. Pöydällä odottaa iridium kynttilät.
Polttoainetta se hörsinyt kuittien mukaan kovassa kyydissä 8l/100km ja taajamissa 6l/100km.
Eikö tulpat olisi kuulunut vaihtaa 20.000km huollossa?
Pyörä tuli tänne vähän sen jälkeen leimatulla huoltokirjalla.
V.V.
Kuulua vaihtaa ja vaihdettu on 2 eri asiaa...(Fasu 1000 @ Joulu. 25 2011,20:53) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Kyllä kuuluu vaihtaa 20000 km huollossa.(Fasu 1000 @ Joulu. 25 2011,20:53) kirjoitti
Mulla on ollut tapana vaihtaa 2 vuoden välein tai kun 40 000 km tulee täyteen. Sitä että pitäiskö niitä vaihtaa useemmin en tiedä mulla on ainakin kaikki pelannut. Jos pyörästä ei ole ikinä vaihdettu tulppia ja on 6v vanha niin ei se nyt ainakaan liian aikaista ole.
Elämä on onneksi mutkikasta
Pitää tehdä 30 000 huolto itse ja pistää ne tulpat samalla.
Jotain koneelle on tehty,kun siellä ei rajoittimet tule vastaan, vaan kiertää vaikka niin korkealle että tulee lopuksi romut syliin.
V.V.
Jos rajoitin on onnistuttu ohittamaan, mikä ei nyt ehkä ole yksinomaan hyvä juttu, niin sitten se on vissiin myös hyvin rikkaalla se seos, mihin viittaa toi 8 litran maksimikulutuskin.
Kun käy rikkaalla, kynttilät on syytä olla huippukunossa. Iridium on buoeno. Ryyppyyn en sillä pyörällä paljon koskisi ja akun pitää olla tosi tikissä, eli mittailisin sitä napajännitettä melko usein.
Rajottimen ohittaminen on musta tarpeetonta. Kun vehkeen ilman saantia helpotetaan (suodin) ja sliparit/putkisto vaihdetaan, sekä penkissä säädetään, niin kiipee syliin jo silleenkin. Jos on lisätarvetta vielä, niin puuttuisin välityksiin. Mulle ei ooo tullu tarvetta. Kaasulla keuliminen oli aikoinaan suuri hämmästys.
... jotain piti muistaa
Ei taida kotikonstein olla muuta tehtävissä kuin perushuolto ja ne tulpat koneeseen. Moottorinohjaus laatikko näyttää vaihdetulta ja asia on selvittelyn alaisena.Tieto meni maahantuojalle.
Herkästi mutta kauniisti se lähtee nostaan nokkaa avauksissa. Olihan tuo elämys ja yllätys,mutta joutuu olemaan huolellinen nopeissa mutkissa,eikä mihinkään nukkumiseen ole varaa.
V.V.