Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Sergei The Eagle @ Heinä. 15 2006,10:27) kirjoitti
    On varmaankin kuski ollut reissaamassa Puolassa, siellä ajetaan juuri noin.
    -Sergei-
    Juu ja Latviassa. On toi Puolan ajotapa levinnyt Latviaan asti ja taitaa sieltä hiipiä Eestiinkin. Varsinkin noi ÖkyCityMaasturit tuntuvat olevan sankareita (ovatten muuten ihan turhia vehkeitä)
    Lainaa (TuuliTytto @ Heinä. 31 2006,00:14) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Heinä. 27 2006,23:43) kirjoitti
    Lainaa (TuuliTytto @ Heinä. 27 2006,23:39) kirjoitti
    Lainaa (Elazi @ Heinä. 24 2006,22:37) kirjoitti
    ...olin jo lähdössä hieman kiihdyttämään ohittaakseni, audikuski vilautti pitkiä, ja telepatian avulla voin kuvitella hänen sanoneen minulle: "Älä vain lähde ohittamaan, anna mä meen ensin."...
    Liekö telepatiaa, vai oliko audi-kuski muistanut olla autokoulussa hereillä? Meille ainakin opetettiin, että ohitus alkaa pitkien valojen vilautuksella.
    No näköjään en itse ole ollut hereillä teoriatunneilla sillä en moisesta ole kuullutkaan, enkä ole törmännyt liikenteessä kyseiseen ilmiöön vaikka työn puolesta ajan 20tkm vuodessa.
    En ihmettele, vaikket siihen olisikaan törmännyt. Enpä muista yhtäkään kertaa, että joku olisi minut ohittanut vilautuksen kera (ja kyllä, olen useammin ohitettava kuin ohittaja), vaikka itse käytänkin lähes aina pitkien vilautusta hämärällä tai pimeällä ohittaessa - sekä autolla että pyörällä ajaessa. Minusta se on vaan ihan hyvä tapa vihjata edessäolevalle, että nyt aion mennä ohi, jolloin ohitettava voi auttaa ohitustilanteessa.
    jos en ihan väärin muista nii mun(ja monen muunki) moposta löytyy siitä kytkimen vierestä sellane nappi mitä painaa ni syttyy pitkä valo ja siinä lukee passing (joka tietääkseni tarkottaa jtn ohitukseen viittaavaa)
    - CBF600S = starttimoottori -
    Lainaa (Pajula @ Heinä. 31 2006,02:00) kirjoitti
    Lainaa (TuuliTytto @ Heinä. 31 2006,00:14) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Heinä. 27 2006,23:43) kirjoitti
    Lainaa (TuuliTytto @ Heinä. 27 2006,23:39) kirjoitti
    Lainaa (Elazi @ Heinä. 24 2006,22:37) kirjoitti
    ...olin jo lähdössä hieman kiihdyttämään ohittaakseni, audikuski vilautti pitkiä, ja telepatian avulla voin kuvitella hänen sanoneen minulle: "Älä vain lähde ohittamaan, anna mä meen ensin."...
    Liekö telepatiaa, vai oliko audi-kuski muistanut olla autokoulussa hereillä? Meille ainakin opetettiin, että ohitus alkaa pitkien valojen vilautuksella. *
    No näköjään en itse ole ollut hereillä teoriatunneilla sillä en moisesta ole kuullutkaan, enkä ole törmännyt liikenteessä kyseiseen ilmiöön vaikka työn puolesta ajan 20tkm vuodessa.
    En ihmettele, vaikket siihen olisikaan törmännyt. Enpä muista yhtäkään kertaa, että joku olisi minut ohittanut vilautuksen kera (ja kyllä, olen useammin ohitettava kuin ohittaja), vaikka itse käytänkin lähes aina pitkien vilautusta hämärällä tai pimeällä ohittaessa - sekä autolla että pyörällä ajaessa. Minusta se on vaan ihan hyvä tapa vihjata edessäolevalle, että nyt aion mennä ohi, jolloin ohitettava voi auttaa ohitustilanteessa.
    jos en ihan väärin muista nii mun(ja monen muunki) moposta löytyy siitä kytkimen vierestä sellane nappi mitä painaa ni syttyy pitkä valo ja siinä lukee passing (joka tietääkseni tarkottaa jtn ohitukseen viittaavaa) *
    Samanlainen namiska löytyy omastakin moposta ja se todellakin on tarkoitettu kyseiseen tarkoitukseen.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Lainaa (Amanda @ Heinä. 28 2006,19:08) kirjoitti
    Juu, näin meillekin autokoulussa pimeän ajo-tunneilla opetettiin. Oikeaoppisesti ohitus menisi näin:
    ohittamaan ryhtyvä vilauttaa pitkiä, ohitettava näyttää vilkulla mene vaan, ohittaja ohittaa ja palaa kaistalleen, ohittaja kiittää (esim.vilkuilla), ohitettava voi vielä sanoa että olepa hyvä vilauttamalla pitkiä.
    Rekkakuskien olen näin nähnyt tekevän ja hyvin toimii *
    mutta yritäpäs samaa Volvo, Audi, Mersu yms. henkilöautoilijan kanssa. Yrittävät estää ohituksen *
    Honda CBF 1000, Musta
    Lainaa (918 @ Heinä. 31 2006,10:04) kirjoitti
    Lainaa (Amanda @ Heinä. 28 2006,19:08) kirjoitti
    Juu, näin meillekin autokoulussa pimeän ajo-tunneilla opetettiin. Oikeaoppisesti ohitus menisi näin:
    ohittamaan ryhtyvä vilauttaa pitkiä, ohitettava näyttää vilkulla mene vaan, ohittaja ohittaa ja palaa kaistalleen, ohittaja kiittää (esim.vilkuilla), ohitettava voi vielä sanoa että olepa hyvä vilauttamalla pitkiä.
    Rekkakuskien olen näin nähnyt tekevän ja hyvin toimii *
    mutta yritäpäs samaa Volvo, Audi, Mersu yms. henkilöautoilijan kanssa. Yrittävät estää ohituksen *
    No yritäppä ja saatat yllättyä. Olen myös Audi-henkilöautoilija. * siis audisti.
  6.  
    Lainaa (sikiviki @ Heinä. 31 2006,01:52) kirjoitti
    Lainaa (Sergei The Eagle @ Heinä. 15 2006,10:27) kirjoitti
    On varmaankin kuski ollut reissaamassa Puolassa, siellä ajetaan juuri noin.
    -Sergei-
    Juu ja Latviassa. On toi Puolan ajotapa levinnyt Latviaan asti ja taitaa sieltä hiipiä Eestiinkin. Varsinkin noi ÖkyCityMaasturit tuntuvat olevan sankareita (ovatten muuten ihan turhia vehkeitä)
    Mikähän suomalaisia oikein vaivaa,kokemattomuusko erilaisista liikennekulttuureista kun aina pitää jostain valittaa.Varsinkin ottaa pattiin narina muiden maiden liikenteestä,liikennekulttuuri vain on erilaista eri maissa.Minulla ei ainakaan ole mitään vaikeeta ollut liikkua baltian maissa ja reissuja on sentään ollut todella monia.
    Latviassa varsinkaan liikenteellisesti ei ole mitään ongelmaa,liikenne sujuu hyvin.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12