Juu ja Latviassa. On toi Puolan ajotapa levinnyt Latviaan asti ja taitaa sieltä hiipiä Eestiinkin. Varsinkin noi ÖkyCityMaasturit tuntuvat olevan sankareita (ovatten muuten ihan turhia vehkeitä)(Sergei The Eagle @ Heinä. 15 2006,10:27) kirjoitti
![]()
jos en ihan väärin muista nii mun(ja monen muunki) moposta löytyy siitä kytkimen vierestä sellane nappi mitä painaa ni syttyy pitkä valo ja siinä lukee passing (joka tietääkseni tarkottaa jtn ohitukseen viittaavaa)(TuuliTytto @ Heinä. 31 2006,00:14) kirjoitti
![]()
- CBF600S = starttimoottori -
Samanlainen namiska löytyy omastakin moposta ja se todellakin on tarkoitettu kyseiseen tarkoitukseen.(Pajula @ Heinä. 31 2006,02:00) kirjoitti
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Rekkakuskien olen näin nähnyt tekevän ja hyvin toimii *(Amanda @ Heinä. 28 2006,19:08) kirjoitti
![]()
mutta yritäpäs samaa Volvo, Audi, Mersu yms. henkilöautoilijan kanssa. Yrittävät estää ohituksen *![]()
Honda CBF 1000, Musta
No yritäppä ja saatat yllättyä. Olen myös Audi-henkilöautoilija. *(918 @ Heinä. 31 2006,10:04) kirjoitti
siis audisti.
Mikähän suomalaisia oikein vaivaa,kokemattomuusko erilaisista liikennekulttuureista kun aina pitää jostain valittaa.Varsinkin ottaa pattiin narina muiden maiden liikenteestä,liikennekulttuuri vain on erilaista eri maissa.Minulla ei ainakaan ole mitään vaikeeta ollut liikkua baltian maissa ja reissuja on sentään ollut todella monia.(sikiviki @ Heinä. 31 2006,01:52) kirjoitti
Latviassa varsinkaan liikenteellisesti ei ole mitään ongelmaa,liikenne sujuu hyvin.
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>