Heippa
Miten toi Kemoran kahvilan mutka pitäisi oikein ajaa.
En ole siitä vielä oikein pääsyt perille.
Ducati Cup sivuilla oli ohjeet, mutta en ole niitä vielä oikein osaltanut soveltaa.
Ensin vedetään ihan siitä oikeasta reunasta ja sitten suoraan sinne vasempaan reunaan jonnekin 33 lähtöpaikan kohdalle. Siitä sitten tiukka kanttaus ulos varikkosuoralle. Vai miten se menee?
Pekka
![]()
![]()
![]()
Pekka
Jotenkin tollee mä sen ajan.. sisäkurvissa on tai ainakin oli joskus rengaspino niin sen kohdiltaa suunnilleen käännän tai siis käänsin silloin kun vielä prätkällä ajelin![]()
Juu, niinhän se kuuluisi isojen poikien mukaan ajaa eli hieman sanottaisiinkos "kolmio" mallisesti ei pyöreää ajolinjaa käyttäen.
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Löysin TM-lehden 90-luvun alkupuolelta ja siinä myös neuvottiin niin, että päästää vähän "pitkäksi" suurinpiirtein siihen kohtaan, missä varikkoliittymä alkaa. Sen jälkeen tiukka käännös ja kaasu auki. SS-cupin sivuilta tosiaan myös löytyy ohjeet. Radan hankalin mutka kuitenkin.
Itse olen yrittänyt opiskella pääsuoran päästä ja takasuoralle kääntyvää mutkayhdistelmää. Eilen onnistuin kerran vahingossa ajamaan sen oikealla linjalla, eli yhdellä pyöreällä.
Muuten on tahtonut käydä niin, että jarrutan liikaa ja kun lähden kiihdyttämään vauhti ei riitäkään vaan joudun hieman nostamaan pyörää välillä pystyyn.
Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
BMW R45 -79
Yamaha rd 250 lc -81