Noniin, edesmenneen 750 tilalle tuli sitten 1000Eilen kävästiin hakemassa se pois Espoon RM Heinolta. On se vaan aika peli... Kulkee hieman erilailla kun seiskapätkä!
Mutta tässäpä kuvatus kikottimesta:
![]()
Pain is just weakness leaving the body
Kauan ei tarttenu ilman pyörää pyöriä! Onneksi olkoon uudesta kulkimesta, pidä se ehjänä![]()
![]()
Upeen näkönen vekotin, ja hyvän värinenkin!Sitten vaan modeja tekemään koska eihän vakiona mihinkään kulje...
Onkos muuten ihan bränikkä?
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
Juu onneks olkoon vaan, loistava valinta, väriä myöden...
Pakko kysyä että tuliko eilen huristeltua Ylöjärven suunnalla ?? Kattelin ikkunasta että nyt joku juuveli on n***inut mun mopon kun menitte (?) ohi...
Out of all the things I have lost, I miss my Mind the most
- Ozzy Osbourne -
voi morjes! tuollaiseen kun olisikin joskus varaa laittaa... se on kuuluisasti nätti kun possu pienenä - kilon kokoisena.![]()
![]()
![]()
ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007
ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>
# 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
Kyllähän me kävästiin pyörähtämässä Motokeitaalla...(ToniR @ Heinä. 14 2006,07:38) kirjoitti
Juu kyllä modeja pitäs tehdä, mutta taidanpa säästää ne pitkiä talvi-iltoja varten. Vähän värillistä vilkkua, jotain sliparia, jne jne...(ValeRossi @ Heinä. 14 2006,07:37) kirjoitti
Melkein bränikkähän toi on, 1455km oli mittarissa kun hain mopon.
Loppuunajettu lousku --> vaihtoon!(mekanik @ Heinä. 14 2006,08:26) kirjoitti
Nythän toi sopii sen äreän ranskattaren viereen parkkiin, kun on samis värit...![]()
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
koitahan pitää toi pystyssä ny![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Oli näyttävästi ilmottautunut Motoparkin ajoihin jo... *(Jassu @ Heinä. 14 2006,08:43) kirjoitti
e:-k
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
Nooh ei se peräkkäisillä kerroilla kaadu(ValeRossi @ Heinä. 14 2006,08:48) kirjoitti
Ei vaan, hyvähän se on noita radalla tinttailla harjotellessa. Liikenteessä tuhot menevät helpommin henkilövahinkoihin. Ei muutakuin onnea mekanik perkuleen hienolle pyörälle, väri ois vaan voinu olla toisenmoinen ehkä :> Tosin mä en oo koskaan ollu oikein noiden punasävysten pyörien perään...
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Motoparkkiin pitäs lähtee hidasteleen vaanEn edes yritä päästä mihinkään yybersuorituksiin. Jos nyt vähän sais tuntumaa tohon pyörään siellä, niin se riittää.
(mekanik @ Heinä. 14 2006,09:01) kirjoitti
![]()
"jos mä nyt kuitenkin kävisin ihan yhden vedon kokeilee tuol nopees ryhmäs"... wrooooooooooooooom !(mekanik @ Heinä. 14 2006,09:01) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Onnea uudesta pyörästä ja hyvä että tulit järkiisi lopulta niiden kuutioiden suhteen!
Laita suosiolla heti paremmat renkaat, vaikka Supercorsat alle. Mulla on medium seos takana ja ajettu ~3tkm ja kulutuspintaa on vielä yli puolet jäljellä, elikkäs sillä pääsee näköjään ~6-7tkm, eturenkaalla selvästi enemmän vaikka on soft seos (ajo 1/3 rataa, 2/3 katua).
Eli ainakaan mun mielestäni ei ole mitään järkeä ajella huonommalla renkaalla jos rataa vähänkin harrastaa. Esim. se vakio BT-014 oli loppu ~7.5tkm.
-Teemu
.
Kyllä mä vaihdan paremmat renkaat heti kun noi kulahtaa pois. Diablo Corsat laitan alle seuraavaks. Nyt vaan ei oo varaa ostella uusia renkaita kun pitäs vielä uus nahkapuku hankkia ennen tota Motoparkin keikkaa.(pr0gram @ Heinä. 14 2006,10:34) kirjoitti
Mimmonen toi BT014 on radalla??
ja kops!(Jassu @ Heinä. 14 2006,10:24) kirjoitti
![]()
En ole itse sillä BT-014:lla radalla ajanut. Kyllä sillä ilmeisesti ihan kohtuu lujaa voi ajaa/polvi maassa vetää, niin olen jostain arvosteluista lukenut (tätä ei olisi varmaankaan pitänyt ääneen sanoa sulle(mekanik @ Heinä. 14 2006,10:42) kirjoitti
).
No, itse en kyllä tohtisi niillä ajella ollenkaan nopean ryhmän vauhteja. Varmaan keskimäärin keskiryhmän vauhdeissa ihan ok![]()
.
Enhän mä polvi maassa...(pr0gram @ Heinä. 14 2006,10:49) kirjoitti
No sehän riittää koska tarkoitus ei todellakaan oo ajella lujaa... Vielä!![]()
On se hiano kapistus!Onnea vaan "pienokaisen" johdosta!
![]()
![]()
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Kävin noilla orkkiskumeilla pari ratakeikkaa heti keväällä, ja mielestäni takanen pelas ihan ok, mutta etuseen en saanut oikein minkäänlaista luottoa. Kumi ei lämmennyt oikein millään paineilla ja lipsui jo meikäläisen vauhdeilla, ei hyvä. Olisi kai pitänyt vaan ajaa kovempaa, mutta kun ei uskaltanut... Heitin sitten supercorsat alle, ja muutos oli kyllä melkoinen. Pitoa löytyy ihan kerpeleesti ja pyörä myöskin kääntyy helpommin, suosittelen!(mekanik @ Heinä. 14 2006,10:42) kirjoitti
Niin ja komea on pyörä, juuri oikea väri
br, Mikko
KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
Nätti mopo, onneksi olkoon!
Kyllä kaveri noillaBT-014 renkailla ajeli radalla viimeksi ja kovaa, vaikka uutuutta vielä hohkasivat... Ohi mopo vilahti vain ja kumit oli kantattu vanteeseen saakka 4 kierroksen jälkeen. Että kai se sitten alla piti jos alusta oikein.![]()
"We cannot choose the time we live in
- all we have to decide is what to do with the time that was given to us."
Pari kuvaa mopottimesta kun ei oo aiemmin tullu otettua
![]()
on se näyttävän näkönen![]()
pitäsköhän sittenki hypätä sukisukin merkkii
![]()
![]()
Live hard - Live your dream
Tossa alimmassa kuvassa on taustalla ilmeisesti se raiskattu ducati vai onko se muuten vaan solmussa ? Vai harittaako mun silmät, taas.
Harittaa aika pahasti, meinaan kyseinen Ducati on ihan priimakunnossa(Rocketeer @ Elo. 30 2006,19:36) kirjoitti
![]()
Nätti mopotti, mutta tuo väri... Myös bussissa huonoin mahdollinen![]()
Mopo on ihan jees, väri tosin ei olisi mun ykkös vaihtoehto mut vittuako sillä väliä kunhan omistajaa miellyttää![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Sori negatiivispainotteinen kommenttini, yritän uudestaan...(MagnaMan @ Elo. 30 2006,19:58) kirjoitti
Ei toi väri juurikaan pahempi ole kuin entisen seiskapätkänkään![]()