Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Luettu kaikki mitä voorumilla sanotaan säätöpaloista kawaan d=7,5mm. Mulla on nyt 11kpl ylimääräisiä säätöpaloja entisestä ja nykyisestä Kawastani. Mikä putiikki vaihtaa päikseen vaikka korvausta vastaan uudenmaanlääninalueella? On kirjoitettu että Toyotan säätöpalat käyvät myös, onko totta? Mistä saan niitä. Onko tyyliin Toyota Kaivoksela?
    Stormi ja F. Nyman viissiin myyvät paloja, mutteivät ota vaihdossa vanhoja. Ai niin vielä yksi, onko paloja ihan oikeasti mahdollista hioa? Onko siis läpikarkaistu tai paksusti pintakarkaistu? Propleemani on siis että mulla on 11kpl väärän paksusia paloja ja tarvitsen 8kpl oikeankokoisia
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    Sen verran tuli kokeiltua Z 650 ja Z 750 (Zephyr) paloilla että voi hioa ja toimii. Tärkeintä hiomisessa on että pala säilyy tasapaksuisena.

Vanhoissa yseissä ja 650 oli joskus tapana hioa palat siten että kaikilla venttiileillä oli sama välys (siis imuilla omansa ja pakosilla omansa), kävi muuten Kawa sen jälkeen nätisti.
    Taivas saa odottaa
    Sitä mä ihmettelin kun suurin osa paloista oli samaa 2,93-2,94mm mitassa ja siitä jotain pikkasen +/- puolin.
    And the Road Warrior?
    se pala saa pelkkää painoa päälleen, joten tuskin on karkaistu.

Ainakin kisa TL suzukeiden koneisiin, sorvasivast niitä ohuimmiksi, olivat tehneet pidikkeen palalle sorviin ja siinä hioivat ne ohuemmiksi.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Saa hioa, on vaan pirullinen homma jos tarvii paria satasta enemmän saada pois.

1198+RG500
    Joo, ei löydy Toyotalta Kawa säätöpaloja. Aluksi puhuivat että Celicassa 2.0GT:ssä on d=7,5mm säätöpalat muttei sit ollutkaan. Stormi näyttää olevan halvin, 7€/pala ovh. Korjaamot hyvittävät kyllä ohuemmista paloista mutteivat jostain yli 2,80mm paksusista mitään.
    And the Road Warrior?
    Hmm.. mulla on tasohiomakone,mangeetti pöytä ja kokemusta.
    Tuu käväseen tai laita palat kirjeessä 1e kapale veloitan hionnasta haluttuun mittaan.

P040-9009966/ Jamppa
    Nopeus on valttia!

+200 MPH CLUB FINLAND

Kawasaki Ninja H2

* * * * * * * *
    Lainaa (kst @ Loka. 23 2006,19:14) kirjoitti
    Hmm.. mulla on tasohiomakone,mangeetti pöytä ja kokemusta.
    Tuu käväseen tai laita palat kirjeessä 1e kapale veloitan hionnasta haluttuun mittaan.

P040-9009966/ Jamppa
    Kiitti hemmetisti tarjouksestasi. Ehdin jo päivällä Stormilta palat hommata. Kiitos kuitenkin
    And the Road Warrior?
  9.  
    JL Bike hyvittää vaihdossa vanhoista paloista. Tai sitten hiot paperilla itse pois sopivan kokoiseksi. Eikä maksa mitään.

edit: Jaa, saitkin jo

...pakokaasuimpulsinaattorilla tahdistettu...