Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
    Mistäs kummasta saisi ostettua sellaisia istuimen aputyynyjä joilla voi ehkäistä pepun puutumista? Olen nähnyt jossain moisia mainostettavan Näin jaksaisi matkustajakin hieman pidempään

Tai sitten tietääkö kukaan saako suomesta valmiita esim geeli-istuimia XX:lle?
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
    Osta multa! Pyörii ihan ylimääräisenä sellainen komerossa. Pehmuste on rakennettu itse vaahto- ja solumuovista. Päällinen on musta ja tehdastekoinen ja takana lukee ilmeisesti sulle oikein sopivasti HONDA.

Mitat p 37cm, l 33cm, k 8cm. Enkä tuosta paljon pyytääkään kehtaa.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
    Louisilla on, muistaakseni merkki oli joku Air-Hawk tms.
    Frank Nyman Espoo/Kauniainen.
    Suzuki GSX 1400-04 Honda CB 900 hornet-03 Suzuki GSX 1400-07 Aprilia Mana 850-08
    Kawasaki ZR-7-99 Yamaha FZ6N-07
    Lainaa (iama @ Heinä. 13 2006,16:42) kirjoitti
    Osta multa! Pyörii ihan ylimääräisenä sellainen komerossa. Pehmuste on rakennettu itse vaahto- ja solumuovista. Päällinen on musta ja tehdastekoinen ja takana lukee ilmeisesti sulle oikein sopivasti HONDA.

Mitat p 37cm, l 33cm, k 8cm. Enkä tuosta paljon pyytääkään kehtaa.
    Moi,

Mitä materiaalia päällinen ja ei sulla sattuisi olemaan kuvaa moisesta? Ja onko testattu että ei peppu puudu ajossa
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
    Amerikoissa aika moni käyttää aitoa lampaankarvaa satulan päällä. Kokeilin itse pari viikkoa sitten 6000 km lenkillä ja kyllä siinä selkeä ero on ilman ajamiseen. Tekee satulan pehmeämmäksi ja ajopuku ei niin liimaudu satulaan. Takanaolija tykkäsi vielä enemmän.

Kaverilla oli joku Air-Hawk geeli-istuin, mutta ei ollut kovin innostunut. Hikoaa, on kuin hyllyvän päällä istuisi.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    Olen tänä kesänä nähnyt parilla kustomistin vyöruusulla olevan kottikärryn sisärengas puoliksi täytettynä satulan ja ahterin välissä.

Mulla ei ole mitään tietoa miten toi eri pyörätyypeissä toimii, mut ainakin herättää hilpeyttä jos ei muuta
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
    Itse käytän pitemmillä matkoilla Pyöräilyhousuja ajohousujen alla niissä on pehmikkeet valmiina ja ei saumat hierrä.........
    Reissut mielessä........
    Lainaa (Jerry Cotton @ Heinä. 14 2006,23:29) kirjoitti
    Olen tänä kesänä nähnyt parilla kustomistin vyöruusulla olevan kottikärryn sisärengas puoliksi täytettynä satulan ja ahterin välissä.
    Jospa siinä on vaan kokeiltu reilumpaa huilua pakoputkeen.
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
    Teimme itse vahvasta superlonista ja vetta pitävästä kankaasta. Kyytiläinen on tykännyt. Näkee paremmin, polvikulma pienempi ja takapuoli ei puudu. Hintaa tuli 11 € + työt.
    Pyöräilyhousut toimii. Kangas hengittää ja pehmusteita saa, jos etsii, eri kokoisia.
    Niitä ei edes muut huomaa.
    Kun edellisestä pitkästä ajosta on aikaa niin päätin itsekkin kokeilla pyöräilyhousuja saksan läpi ajomatkalla.

Puutuminen iski ehkä n. 700 kilsan kohdalla niin, että tauon pitäminen nousi päällimmäisenä mieleen. Muistelen että ilman housuja se tais iskeä jo ekan tankkauksen jälkeen.

Tiedä sitten olisko ollut vieläkin parempi jos housut olisivat olleet merkkisellaiset. Nämä sattui olemaan jonkun topintersportin alesta ostettu joskus vuonna -96
    Lainaa (Tepe1 @ Heinä. 13 2006,16:04) kirjoitti
    Mistäs kummasta saisi ostettua sellaisia istuimen aputyynyjä joilla voi ehkäistä pepun puutumista? Olen nähnyt jossain moisia mainostettavan Näin jaksaisi matkustajakin hieman pidempään

Tai sitten tietääkö kukaan saako suomesta valmiita esim geeli-istuimia XX:lle?
    REPS!!!! iik,mun pylly puutuu
    Suk dik!
    Semmoinen istuimen päälle remmeillä kiinnitettävä Airflow oli joskus MP-messuilla. Geelisatuloita oman satulan rungolle tekee joku pulju Rovaniemellä(haulla täältä varmaankin löytyy, itse en viitsinyt), sitten on muistaakseni Corbin-merkkisiä geelisatuloita.
    Do you have premonitions of déjà vu?
    Lainaa (Pedaali @ Heinä. 15 2006,18:13) kirjoitti
    Äläs irvaile.. mulla oli tässä jokunen vuosi sitten kans tuollainen kottikärrynsisärengas perseen alla, kun ei muuten yksinkertaisesti kestänyt persaus kyytiä.. Eikä muuten johtunut vissiin huiluista pakoputkessa

Tuli ajettua sellaisella rakennetulla rotalla ehkä joku kymppitonni sinä kesänä. Pyörää oli matallettu seurauksella, että takajousi oli käynyt tarpeettomaksi.. No tulipahan koluttua mm. Kontiorallit sisäkumin päällä istuen. Ja muuten huomattavasti enemmän keräsi yleisöä ympärilleen kuin tämä nykyinen vehje. Toki persaus on kyllä pysynyt ehjänä
    Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"

Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
    *huutonaurua* *reps*
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Lainaa (hondamania @ Heinä. 13 2006,22:38) kirjoitti
    Kaverilla oli joku Air-Hawk geeli-istuin, mutta ei ollut kovin innostunut. Hikoaa, on kuin hyllyvän päällä istuisi.
    Emännällä on takana istuessa ollut käytössä AIRHAWK ja on kokemusten mukaan parempi kuin satulan takaosa ilman sitä. Airhawk´in puhalletaan ilmaa, se ei siis ole geeli, ja sen määrää voi säädellä ahterin koon mukaan (paino). Ensihoitajat käyttävät mainospuheiden mukaan samankaltaista mutta hieman eri tarkoitukseen. Airhawk on vaan aika kallis a´109euroa, mutta toisaalta kitinä on vähentynyt takana *
    Kaikki mikä ei tapa, niin ainakin vituttaa
    Lainaa (arikorho @ Heinä. 17 2006,02:01) kirjoitti
    Teimme itse vahvasta superlonista ja vetta pitävästä kankaasta. Kyytiläinen on tykännyt. Näkee paremmin, polvikulma pienempi ja takapuoli ei puudu. Hintaa tuli 11 € + työt.
    Täähän kiinnostaa, oisko kenties kuvia? Miten ja millä muotoilit?

Laitatko tuon tyynyn jollain kiinni, vai onko se vain heitetty satulan päälle? Pysyykö töyssyissä paikallaan?
    Ihan mielenkiinnosta kysyn että missä kilsoissa yleensä rupee takapuoli kanssamopoilijoilla puutumaan?
    Assumption is the mother of all fuck ups'
    Lainaa (nanaster @ Heinä. 21 2006,22:35) kirjoitti
    Ihan mielenkiinnosta kysyn että missä kilsoissa yleensä rupee takapuoli kanssamopoilijoilla puutumaan?
    N:150km Mutta mulla mielestäni uudemassa mopossa liian pehmee penkki kun vanhassa on kovempi ja sillä pysty päästään n 100km pidemmälle eli onko mulla liian rasvanen ärse
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  22.  
    Joku kyseli hiljattain Air-Hawk pehmusteesta, siitä ei ole kokemusta mutta oma mopo on sen verran korkea että
    aion hommata pyöräilyshortsit. Juttujen mukaan voisi toimiakin ja istuvat jäpäkästi eivätkä ainakaan hylly persikan alla. Jos ei toimi niin sitten lampaan karvaa ja kottikärryn rengasta kehiin.