Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Tuollainen Kawasaki ZX-6R -04 tuli laitettua ja nyt muutaman päivän ajon aikana on lämpöjä tullut ihmeteltyä..Nousee todella herkästi taajamassa/kaupungissa 90´C ja ylikin ettei flekti lähde pyörimään. Varsinkin kun sammutat pyörän niin hetkessä nousee lämmöt lähelle sataa kuumalla kelillä.. Ajossa pysyy noin 70´c ja näin kylmillä ilmoilla allekkin..

Onko pyörässäni nyt flekti rikki vai missä lämmössä sen pitäisi lähteä pyörimään..? Kun ei tuosta "punarajasta" ole mitään tietoa eikä huvikseen viittis keitättää..
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
    Audi S4 BiT Avant -99
    No mitä itse tässä stadin keskustassa pörrännyt niin kuumimpina päivänä lämmöt valoissa on 101 celsiusta... Flekti pyörähtää käyntiin vasta 100:sessa. "Normi" lämmöt on siinä 65-70c kieppeillä. Ohjekirjassa on tietoa tuosta flektin toiminnasta ja lämmöistä, ja taisipa joku vähän aikaa sitten samasta asiasta kysäistäkkin.
    Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä kysyjiä
    mulla 2000 zx 6r ja flekti lähtee vasta 105 pyörimään joten ajele rauhassa vaan
    Noniin, kiitoksia kovasti tiedosta..Helpotti huomattavasti olo.
    Manuaali kun on vielä liikkeessä niin ei pystynyt sieltä tarkistaa lömpöjä ja flektin toimintaa..

Eli ajoon taas..
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
    Audi S4 BiT Avant -99
    Juu, kuumana tuntuu käyvän. Mulla Z 750 -06 ja fleksti lähtee käyntiin 102 asteessa. Ihan rauhassa vaan annat mennä
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Mulla 2002 vuoden zx6r:ssä kans pyörähti vasta 105 asteessa vaikka netistä lataamassa manuskassa taisi lukea 96-100 astetta..Itseäkin huoletti alkuun, mutta kaverilla oli ollu enne samanlainen ja silläki oli vasta 105 ruennu hurisemaan Eiku pannua kuumaksi

Edit: Niin ja manuskassa luki että 120 asteessa ei pitäs enää mittarin näyttää lukemaa, kyllä kai siellä sen verta painetta on että ei ihan heti kiehu

zx-6r -02
    Kuulostaa ihan normaaleilta lämpötiloilta!! no worries..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Jos on vaikka 115 astetta lämmöt ja nousee vaan ni sitte kannattaa vasta alkaa huolestua
    Kawasaki ZX-6R 636 -06 R.I.P
    Juu sama jauhan ku muutki tähän, mutta nouseepa kirjotettujen viestien määrä minulla zx-6r:ssä lähtee flekti 102 asteessa myös ja myyjä sano, että ei tarvi hätääntyä jos lämpö nousee. Kyllähän tuo varmasti ku digimittarilla lämmön näkee niin voi joitaki vähän epäilyttää.. olishan se autossa esim jo melko paha
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Sometimes, you find yourself
    in the middle of nowhere;
    and sometimes, in the middle
    of nowhere, you find yourself.
    ZX-6R '06
    ZX-6R '01
    NSR 125R '01
    Flekti pyörähtää mullakin vasta 100°C kohdalla käyntiin, mut mites toi normaalit lämmöt ajaessa? Mulla nousi korkeimmillaan 66°C lämmöt kun ajelin ~25km lenkin, ulkolämpötila oli joku vajaat 20°C. Tuntus että toi on aika vähän, mut miten on?
  11.  
    Lainaa (|Henq @ Syys. 12 2006,16:14) kirjoitti
    Flekti pyörähtää mullakin vasta 100°C kohdalla käyntiin, mut mites toi normaalit lämmöt ajaessa? Mulla nousi korkeimmillaan 66°C lämmöt kun ajelin ~25km lenkin, ulkolämpötila oli joku vajaat 20°C. Tuntus että toi on aika vähän, mut miten on?
    Ei kai toi mitenkään epänormaalin vähän ole. Mulla yleensä maantieajossa 68-72C oikeestaan kelistä riippumatta mitä oon pari vuotta seuraillu -04:sta.
    Nothing happens unless first a dream.
    -Carl Sandburg