Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
  1. #1
    Eli sellaisella ajatuksella on tullut leikittyä et toimisko 2T peli supermotossa hyvin? Siis ihan katukikkailua tarkoitan. Tehoahan tollaisessa olisi vähintään saman verran kuin isoissa nelareissa (KTM 525 jne), mutta painoa vähemmän. Eli keulimisen ja stoppien kanssa tuskin mitään ongelmaa, mutta miten toi kestävyys muuten?

    Onko kenelläkään ihan omakohtaisia kokemuksia esim KTM 2-tahtimotoista? Kiehtois kovasti tollainen todella kevyt moto (kun toi 525 kotari vaikuttaa ainakin crossissa niin pirun kankealta ku vertaa 250 cr hondaan)
    www.trackpunkracing.com
  2. #2
    Motoslidet voit tolla unohtaa ja muutenkin kadulla ajaminen on yhtä tuskaa 2T koneella. Kyllähän ne oikeilla säädöillä ja oikealla ajotavalla voi yllättävänkin hyvin kestää.
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  3. #3
    Kai sitä voi jarrullaki sladittaa, eikä noi luistokytkimellä tai kytkimellä liu'uttamalla tehtävät sladit oo muutenkaan yleensä katusmotoilijan repertuaarissa. Mielenkiintoista olis kyllä päästä tollasella ajamaan ja oon iteki harkinnu moista härpätintä. Mut ei sillä kyllä pitemmälle viiti lähtä, ihan nurkapyörittelyyn varmaan menis.
  4. #4
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (Sledgehammer @ Heinä. 09 2006,22:47) kirjoitti
    Motoslidet voit tolla unohtaa ja muutenkin kadulla ajaminen on yhtä tuskaa 2T koneella. *Kyllähän ne oikeilla säädöillä ja oikealla ajotavalla voi yllättävänkin hyvin kestää.
    Niin kyllä se jarrulla lähtee ihan samaan tyyliin. Ja ei niitä motoslidejäkään ihan joka jätkä tee eikä ees ihan joka toinen.

    Mut jos se tulee kunnon revittelykäyttöön niin mikä ettei. Saman tien sit vaikka kolmesatku, Kotarin vissiin ainakin saa kilpiin.

    Kyllä mäkin mietin sitä Gassin kakspuokkia mut en mä mikään pro oo niin hommasin ton dertsin sitten vaan.
  5. #5
    Lainaa (Sledgehammer @ Heinä. 09 2006,22:47) kirjoitti
    Motoslidet voit tolla unohtaa ja muutenkin kadulla ajaminen on yhtä tuskaa 2T koneella. Kyllähän ne oikeilla säädöillä ja oikealla ajotavalla voi yllättävänkin hyvin kestää.
    ettei nyt mutu puhuis... olen jopa tolla 525exc motolla sladitellu jarrun kans kun ei ole jaksanut sohlata pykälien kans.. Ajaahan ne "pro" kuskitkin 2 tahtisilla, eli ei se nyt NIIN paljon huonompi voi olla.

    Aina tosiaan kuulee ton sladittelun olevan mahdotonta muulla kun nelarilla. Unohdin tosin siitä mainita eka viestissä. Mutta jos sitä sladia tekee muussa kuin näyttelymielessä, niin kyllä sen pitäs onnistua ongelmitta vajaatahtisellakin jarrun kans.. Kuka tahansa nyt voi vauhdista polkea sen ykkösen silmään ja nostaa kytkimen, mut se mitä sen jälkeen tapahtuu onkin ihan eri juttu... ok, sladiin voi lähteä mut vauhti tippuu ja sladin jälkeen pitäs olla jo kolmonen silmässä et pysyis vaudissa mukana
    www.trackpunkracing.com
  6. #6
    Ei kait nykyajan 450 nelarit ole kankeita? Esim.450exc,400exc,wr450 yms.. Jos vaan kaupungilla leikkis ja sillon tällöin radalla, niin kieltämättä tuo 2-t vois olla ihan kätevä... Ja olishan tuossa yksinkertasempaa ja halvempaa tekniikkaa kuin nelareissa. Kestäis vaikka jonku männän vaihtaakkin. Eikös Gassilla ole 250 2-t moto mallistossa jo valmiina. Ei tarvis renkaita erikseen ostella!
    Yamaha RD125 -84
    Honda CR125 -01
    Yamaha YZ450F -05
    KTM SX250F -08
    KTM690SM -08
  7. #7
    Se niin riippuu mihin vertaa Mut ainakin noissa omissa mopoissa eron huomaa selvästi (525exc ja 250CR)
    www.trackpunkracing.com
  8. #8
    Lähinnä siinä mielessä tarkoitin että 2T kone tykkää aika kyttyrää noista moottorijarrutuksista. Lisäks se ei käy koskaan tasaisesti tasakaasulla vaan "pyytää" kokoajan lisää jenkaa. Nim. 10tkm takana KTM 350GS enskalla ja monella muulla 2T pelillä. Jotain CR500 hondaa motovanteilla olisi kyllä joskus kiva päästä kokeilemaan. RMX suitsaa ainakin on kilvissä saanut ja kottaraisia vaikka kuinka paljon. Kyllä noita pelejä löytää jos sellasen tahtoo. Sit on vielä se bensan sekottelu murheena. Aika kapeaksi jää se järkevä käyttöalue...
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  9. #9
    Osta multa Yamaha tdr 250. 2 sylinteriä ja 50 pollea riittää moneen käyttöön varsinkin kun vehje painaa 134kg. Itse olin ajatellut rakentaa siitä nykyaikaisen supermoton, mutta aika riitä. Lähtökohta on erinomainen. Kilpiin saa leveillä 17" vanteilla ja vakiona 320 etulevy. Lisäinfoa privana.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  10. #10
    Kawan KX500 olis kiva saada kilpiin supermotona. Siinä on jerkkua ihan ihan riittävästi ja moottori on tosi hyvä luonteinen.
    Kyllähän 2-t kone on paljon työläämpi, jos haluu siitä kaikki tehot irti. Suuttimia saa vaihdella vähän väliä ettei leikkaa kylmällä kiinni ja ettei kävis kuumalla kelillä rikkaalla.
    Mutta onhan iso 2-t kone ihan ehdoton!
  11. #11
    Kyllä 525 exc on lux peli ajettaessa motoa tai enduroa, kankeus on on kyllä ihan kuskin omista jäsenistä/kunnosta kiinni....kokemusta sx 525 sekä exc 525 ja wr450 yamppu. T. enhän mää näistä mitään tiijä.
  12. #12
    Lainaa (Rokka @ Heinä. 14 2006,00:03) kirjoitti
    kokemusta sx 525 sekä exc 525 ja wr450 yamppu. T. enhän mää näistä mitään tiijä.
    Ja tällä kokemuksella olet oikea mies vertaamaan ison nelarin ja 250 2T eroja ajettavuudessa
    www.trackpunkracing.com
  13. #13
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
  14. #14
    Hienon näköinen vehje ja kohtuu hintaan... Onnea kotkan johdosta!

    Miten liikkuu?
    Yamaha RD125 -84
    Honda CR125 -01
    Yamaha YZ450F -05
    KTM SX250F -08
    KTM690SM -08
  15. #15
    Lainaa (KawaRider @ Heinä. 28 2006,08:07) kirjoitti
    Hienon näköinen vehje ja kohtuu hintaan... Onnea kotkan johdosta!

    Miten liikkuu?
    Kiitos.
    En ole ehtinyt kuin pari kilsaa soratiellä koittaa, ja ei oo oikee vertailupohjaa, kun pitkään aikaan ole ajanut kuin tolla tupla X:llä....
    MUT kyl se nii vitust menee, joka vaihteella perä seilaa ja 4 viellä nostaa herkästi keulaa.
    Viikon päästä kesälomalle, jos sais kesytettyä sen sillo.
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
  16. #16
    Lainaa (mika69 @ Heinä. 27 2006,23:06) kirjoitti
    en välttämättä uskaltas tollasella ajella... *

    hieno peli kyllä *
    <p><strong>CBR1000RR 2005</strong></p>
  17. #17
    Lainaa mika69,Heinä. 27
    Tohon olis aikeissa joskus tulevaisuudessa koittaa moto vanteita sovittaa, tänään ostin. [img
    kirjoitti
    http://www.moottoripyora.org/iB_html/non-cgi/emoticons/062802jumpie_prv.gif[/img]
    makean näkönen peli, mut niinhän ne kotarit aina Ei muuta ku motovanteet alle ja tolpat ja takaiskari skogille shimmitettäväksi ja jouset vaihtoon

    Siis jos meinaat motoksi rakentaa, niin tosiaan kannattaa päivittää toi jousitus siihen sopivaksi. Ero on kyllä kun yöllä ja päivällä!! Viime kesän ajelin huolletuilla mutta vakioilla iskareilla ja tänä kesänä ollut uudet sisukalut ja pyörä muuttui totaalisesti
    www.trackpunkracing.com
  18.  
  19. #18
    Lainaa (Slowrider @ Heinä. 28 2006,20:19) kirjoitti
    Siis jos meinaat motoksi rakentaa, niin tosiaan kannattaa päivittää toi jousitus siihen sopivaksi. Ero on kyllä kun yöllä ja päivällä!! Viime kesän ajelin huolletuilla mutta vakioilla iskareilla ja tänä kesänä ollut uudet sisukalut ja pyörä muuttui totaalisesti
    Juu, pitää sitä kattoo sit tulevaisuudessa, kun saadaan rahatilanne balanssin.

    aikomus ajaa ainakin jonkin aikaa noilla vanteilla/ katurenkailla.

    Eikä sitä osaa viellä sanoa, vaikka veri vetäisi enemmän metsän puolelle, aika näytää.....
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!