KYLHÄN SE LÄHES KOKONAAN HUVIA ON,SUURINOSA AJOISTA ON SELKEESTI SELLAISIA MITKÄ JÄI AUTOL KOKONAAN AJAMATTA![]()
![]()
100% huvia, eli tällä laskuopille tulee työmatkoistakin huvia. Huonommalla kelillä hoituu liikkumiset autolla.![]()
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Kawasaki ZZR1400
Yhdistetty hyöty ja huvi
Jos ei sada niin pärrä alle, aivan samaa mihin olen menossa. Tai noh, jos olen menossa sohvaa ostamaan, niin tuskin pärrällä.
Kilometrimääräisesti huviajelut ovat varmasti noin 85 %.
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
(PSmo @ Heinä. 10 2006,09:22) kirjoitti
Rock ... Hyvä Perusmeininki ..
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
[QUOTE= (PSmo @ Heinä. 10 2006,09:22)]]Todellakin näin ja sitten vielä kun kesällä kerrytetyt kilot pitää talven aikana treenata pois, niin kaikki on kotiin päin, on tekemistä kesällä ja talvella.PSmo,Heinä. 09 2006,19:02 kirjoitti
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
kaikki hyötyajot tulee tehtyä pyörällä mitkä suinkin mahdollista jos ei reppuun mahdu tavarat niin sitten kotilolla mutta muuten ei ole mitään syytä kotilolla lähteä. Tuntuu vaan olevan kovin hidas tuo moottoripyörä eilenkin kesti varmaan tunnin tulla tosta parin kilsan päästä kotio![]()
Ainoana kulkuneuvona 6 kuukautta ja nautin kaikesta. Siinä menee työmatkat ja hupiajelut.
Kyllä se on täyttä hupia tuo työajokin. Nautittavaa nääs.![]()
ST 4 S
M 900
MS 1100 S
mä en ees aja, remonttia vaan että saa taas talvella purkaa palasiksi koko keksinnön.
Tyyli ennen tarkoitusta.
Hm. Fifty-sixty. Teknisesti kaikki ajo on huviajoa, koska ns. ympyrän (kiemuroita) ajaminen on aina huvia. Tosin on siitä hyötyäkin, kun ei oikeasti osaa ajaa, se on niin rankkaa, että käy kuntoilusta *![]()
Excellence is the result of caring more than others think is wise,
risking more than others think is safe,
dreaming more than others think is practical and
expecting more than others think is possible.
100% huviajoa, päämäärästä riippumatta..
hyöty ajoa ajokaudel 2000km työ *huvia 5-8000 km laskekaa siit fiksut *
![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
kaikki mahdolliset matkat pyörällä...autolla vain jos on ihan pakko... eli jos koira otetaan mukaan tai jos kaupassa käydään...mut muuten kaikki mopolla.
Kaikki ajot pyörällä, eikös ne ajot ole pyörällä huvia aina!![]()
Kawasaki AR125 -> Suzuki GSX750 -> Honda CBR1000 -> Suzuki TL1000S -> Aprilia RSV1000R -> Aprilia Tuono V4R
No auto on kesän seisontavakuutuksessa joten työmatkat ja kauppa reissutkin ajetaan mopolla. Mutta nekin on 100% hupia kun ei tarvii hikoilla autossa.
<br /><br type="_moz" />
Niinku tuossa aiemminkin jo on todettu, koko ajelu on hyötyajoa (mielenterveyden kannalta). Työ- ja ei-työ-ajot tällä hetkellä fifty-sixty.
Huviajoa taitaa kaikki ajo olla.
Työn puolesta kuljen asiakkailla pitkinpoikin eteläsuomea. Jos sää sallii niin kaikki ajot pyörällä.
Autolla sellaiset reissut joissa on reppua enemmän tavaraa tai matkustaja mukana. Eli kauppareissut ja perheen kanssa tehtävät reissut autolla.
Tällä hetkellä varmaan 80% ajosta on jollain tavalla työmatkoihin liittyvää. Tosin aika usein tulee kotiinpäin tultua jonkun kivan mutkatien kautta, joten työmatkan kannalta turhia kilometrejä kyllä tulee...
Yleensä työmatkat mopolla ja tulee sitä ajettua aika tavalla huviakin... jos sanois fifty-sixty![]()