Itse ajan varmaan 85-95% pelkkää huvia ja hyötyajot kaikki autolla. Mites muut? Duunimatkat ajan autolla.
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
100% huvia. Tällä hetkellä ei ole perusteltavaa tarvetta autolle saati sitten pyörälle
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
100 % huvia, työmatkat autolla, kauppareissut ja sellaiset autolla.
Taivas saa odottaa
Näin äkkisän laskelman mukaan 20% olis hyötyajoa loput menee harrastelun piikkiin.
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
100% hupia se on...
Reissut mielessä........
Työmatkatkin muuttuu mukaviksi kun ei tarvii kotilossa ähistä...Eikä harmita läheskää niin paljo aamulla mennä töihin.
<span style='font-family:Comic Sans MS'><span style='colorurple'>Amsterdamin yöt
rock, rauha ja rakkaus...</span></span>
<span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha TZR 125.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
<span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Honda CB900F Hornet.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
<span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha MT-01.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
Ajan vuodessa parikymentä tuhatta pyörällä, ja kaikki ajo on kyllä tarkoituksenmukaista, eli en käy 'ajelemassa' yhtään ylimääräistä. Työmatkoja 15 tkm, ja loput kauppa- ym. asioita.
Tänä vuonna ensimmäisen lomaviikon aikana en ajanut yhtään pyörällä, se kun ei jaksa vetää asuntovaunua, vaikka siinä koukku perässä onkin.
Ilman lapsia ei ole huomista.
Tämän vuoden ajoista 80% duuni ajoja, jos ei niitä ajelis niin jäis ajot vähäisiksi.
Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
BMW K 1200 RS
Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
http://www.bmwkltibmixof.com/
50/50
Duuniajot joka päivä. Kuten joku sanoi, niin on mukavempi mennä duuniin kun pääsee ensin ajamaan prätkällä.
Viime kaudella 22 tkm, josta siviiliajoa noin tonni. Lomakuukautena pyörä seisoi...Tälle kaudelle tulee omia ajoja suhteessa enemmän, yksi reissu tehty Saksaan ja toinen USA:n läpi syksyllä...
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
Luin kysymyksen ja ekana tuli mieleen että HÄH..??? Mutta siis, meillä systeemi menee niin että auto on ajokauden seisonnassa ja kunhan alkaa tuntumaan syssyllä että nyt on motorisoinnit motorisoitu niin sitten vaihdetaan siihen. Että kesällä kaikki ajot pärrällä![]()
![]()
...and music? Well, it's just entertainment folks.
Työmatkat ajelen pyörällä jos säät on sopivat, mutta muuten pelkkää huviajelua. Eli ehkä sellaiset 85% huvia ja 15% hyötyä. Toisaalta autolla tulee ajeltua todella vähän. Normaalistikaan en kotilolla kauheasti aja, sellaiset vajaa 1000km / kk, mutta nyt on tuokin puolittunut. Tosin mp:llä onkin sitten alla jo pian 6500km.
Retired
Hyötyajon määrä on pieni, kun ei ole noita säännöllisiä työmatkojakaan. Jotain pikkutarviketta tulee noudettua lähikaupungista tms. Eli lähes pelkkää hupia tuo kaksipyöräinen. Muut perheenjäsenet ajavat työ- ja opiskelumatkaa sentään enemmän.
www.motzcari.com
Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
Koko kesä pelkästään mopolla. Autolla...siis viiatilla, sitten kun on pakko eli isommat kauppareisut, mutta silloinkin istun kyydissä. Talvella sitä saa ihan tarpeeksi istua ruuhkassa![]()
vartin työmatka ja loppu ajaminen silkkaa hupia käy sitten kaupassa tms.jos pyörällä pääsee niin se on riittävän mukavaa. Auto pakko pitää "kirjoissa" kun painajaisilman sattuessa ei muuten pääse töihin vaikka lähellä onkin, poikittaisliikenne sana on hyvin tuntematon käsite täällä missä asun. Tähän astinen km saldo on 8000 ja lisää tulee joka pv
![]()
Pelkkää huviajelua, vaikka tuli sitä joskus töissä käytyä mopolla, mut siihen se samaan kategoriaan silti menee.Kilometrin pätkä on niin paljon mukavempi venyttää cebarilla useamman kilometrin mittaseks, ku mitä kävellä suoraan.
![]()
GSR 600 -06
XV 535 -92 Projekti
---------------------
SV 650 S -03
CB 500 -99
100 % hyötyajoa, näkyy mentaalipuolella.
Hermojen lepuutusta parhaasta päästä!
Työajoa ehkä 5-10%.
PSmo
- Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
*
http://www.tiet.fi/liity.htm
Ootko polliisi(PSmo @ Heinä. 09 2006,19:02) kirjoitti
![]()
Mopoilua vuodesta -74
Suzuki Hayabusa vm 2004
Oi järki hoi,älä tuhoa luovaa hulluutta !
80/20. Kyllä suurin osa on todellakin hupiajoa, mutta sillon myös hyötyä, kun jonnekki pitää mennä mut ei tarvii kamoja kuskaa. Hauskaa se on tietty aina![]()
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Molempia tarpeen mukaan, mut hyötykin maistuu huvilta.
Alkukaudesta ilmennyt haluttomuus on onneksi haihtunut taivaan tuulosiin, joten![]()
![]()
*kukkis*, *pilkunviilaaja*
Enempi nykyään myös työmatkoja prätkällä koska säästän siinä n. 5 eurolla bensakuluja päivässä. Edestakainen työmatkani on 100 km. Eli jos en lähde enää iltalenkille, päivän pärinät ovat 100 %:sesti hyötyajoa.![]()
CBF600SA
"There are too many people and too few human beings."
Työmatkoja en oo ihan joka päivä näillä helteillä ajanu, kyllä A/C ja mukavuudenhalu vie voiton
Tämä tarkoittaa sitä, etten ole ajanut käytännössä ollenkaan! Eli ajo on "hyöty" painotteista.
Itseasiassa, en ole varma otanko lomalle mopoa mukaan ollenkaan, ei oikein ehdi ajamaan ja lasten kanssa vaikea liikkua, kun muijankaan menoista ei aina tiedä...
Myytävä pois, jos ei ilmat kylmene![]()
Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
Kotilo tankattu viimeksi helatorstaina. Töihin *, Kauppaan ja *
kävellen.
FJR
"Dorkat eivät ikinä vanhene" - REMU