Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Tarttis vähän apua LT-kaverit

Mistä ja miten olette ottaneet äänen radiosta/CD:stä autocomiin=kypärän sisään? Luulin löytäväni aivan nykyaikaisen ulosoton radion etupaneelista "tankkiluukusta", mutta eipähän löytynyt. Pitääkäö pukaa paneelit ympäriltä että pääsisi takapuolelle käsiksi vai vaiko rosvota omien kaiuttimien johdoista, mikä on helpoin tapa?
    Ajattelin myös vaihdauttaa voimansiirron öljyt, vaikka aika ei vielä olekkaan aivan vain jotta tiedän varmasti mitä esim. laatikossa on sisällä, koska käytettynä sen saksasta toin.
    Hämmästykseni totesin vaihteiston öljynlaskuropun olevan keskiseisontatuen "alla" ja näyttäisi edellyttävän tue irrotuksen vaivaisen öljynvaihdon vuoksi, ei kai?
    Onko kenelläkään tietoa mistä saisi imuroitua huolto-ohjeita, korjaamo käsikirjassa niitä en ainakaan löytänyt, enkä myöskään ole löytänyt suomenkielistä omistajankäsikirjaa, omanihan on pyörän mukana tullut saksankielinen, joka on vähän töisevän tuntuinen kääntää joka tarkistus suomeksi, joten onko kukaan skannannut nettiin näitä, kuten joillakin merkeillä näyttää olevan? Kiittäen jowin
    En tiedä onko tästä apua, mutta tässä olis englanninkielinen, 452 sivuinen, K1200 LT:n huolto- ja korjausmanuaali pdf:nä.

t. Jari

Same shit, different day.
    Kiitos vain, mutta juuri tätä korjaamokäsikirjaa tarkoitin viittauksellani korjaamokäsikirjaan, minulla on jo sama imuroituna, ja mm. katteiden pois käytössä siitä oli hyvä apu selkeine kuvineen, mutta vielä uudelleeenkaan etsiskellessäni en löytänyt mainitsemiani tietoja.
    Kyllä se Autocomin audiosignaali on viisainta ja helpointa vaan varastaa takakaiuttimien johdosta. Ja mieluiten sen takapenkin alla sijaitsevan ison moninapalliittimen etupuolelta. Tämä sen vuoksi, että jos joskus irrotat takalaukun niin eivät ole nämä lisäjohdot hannaamassa.

Itse ähelsin aikanaan Autocom Pro 7:n kiinni ja liitin johdot epähuomiossa em. liittimen väärälle puolelle. Siinä sotkeutui johtojen väritkin ja olin muka vakuuttunut, että alkuperäisessä Autocomin LT-ohjeessa oli virhe. No ei ollut...

Mulla on aika paljon materiaalia Autocomin (siis tuon edellisen mallisarjan) kytkemisestä ja olen niitä omani lisäksi tehnyt parille muullekin. Voin lähettää sitä jos tarviit. Laita PM, *niin tiedän mihin.

Olen muutaman kerran kurkkinut Heinon huoltomiehen (Harrin) olan yli kun hän on lootan öljyjä vaihtanut eikä siinä kyllä keskiseisontatukea (siis tätä uutta sähkötoimista) *ole poistettu. Itse asiassa pyörähän seisoo sen varassa... *
    Poistopropun alle joutuu kyllä taiteilemaan jonkinsortin öljynohjaimen, muuten öljyn saa kerätä sahanpurun avulla lattialta *

t. pozo

-04 K 1200 LT

Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
    Vaihdelaatikon öljynvaihtoon löytyi tälläinen neuvo tuolta ameriikanpalstalta: Hi Walt. I've changed my transmission in my 05 three times now. It's a little more difficult than the older models as the electric center stand gets in the way. There is a stainless steel piece right below the drain plug. It consists of two chrome looking sockets with two pieces of chrome wire welded to the sockets. This is the soft mount for the Catalitic converter. This piece needs to be taken out, which is no big deal. Once it's removed then you can get to the drain plug. On the older models you could put the 14mm allen socket in the plug and use a short extension with a ratchet to take the plug out. No such luck with the 05. One of the support bars for the center stand is in the way. Once the 14mm allen socket is inserted into the drain plug there will be enough of the 14mm allen part sticking out to put a 14mm or a 9/16 wrench on. This is how you have to get to the plug unless you find a 14mm or a 9/16 allen wrench. You will also find out as I did that the 14mm allen socket is too long to leave in the plug when trying to back the plug all the way out. Once loose you will have to remove the allen socked and back the plug out with your fingers.

The next problem is the mess that will be made if you don't use something to divert the trans fluid over and past the center stand components. This was not as big a problem on the older models. I have been using the paper funnels that come with the bike. I use my left hand to hold the funnel and my right hand fingers to back out the plug and catch it and get it out of the way as quickly as possible.

I hope this helps

t. Jari
    Tuossa vielä kuvan kanssa. t. Jari
  7.  
    Kiitos Pomppe osoitteista, sehän näkyykin olevan "pakoputkenkannatinlaakeri", joka siitä vain tarvii irrottaa, että pääsee laskuroppuun käsiksi. Minä katsoin aiemmin huolimattomasti , että se olisi ollut seisontatuen jousi tuo teräslankasilmukka, jatketaampa harjotuksia.