Mitä renkaita olette käyttänyt "perus" Thunderbirdissä ?
Ensi asennus renkaalla meni 15000km, löytyykö mitään mikä kestää yhtä paljon kilometrejä?? Kokemuksia ??
Takarengas meni vaihtoon, kun ajoin metallilastun yli. Sama DragonGTS laitettiin alle. Ulkomaisilla sivuilla kehuneet Avonin renkaita(Azzarro?). Käypä katsomassa täällä
Alkuperäiset ovat aika liukkaat, mutta kestävät kulutusta kohtuullisesti...
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Joo, sulla taitaa olla sportti? Avonin Azaro ST renkaita oon miettinyt.Koot on mulla 150/80 16 ja 110/80 18. Uutena oli alla
Pirellin mtr:ät, Niitä ei vaan enää tehdä.
Ihan perus T-bird alla. Sama rengaskoko ja samat renkaat(se MTR on myös mainittu renkaan sivussa Dragon GTS:n lisäksi)
Metzeleriäkin on kehuttu, mutta itsellä kokemusta vasta niistä alkuperäisistä Pirelleistä, n.17tkm.
Kannattaa käydä ulkomaisilla sivuilla kurkkaa muiden kokemuksia...
Dragon siinä tosiaan lukee isosti, ihan oikeassa olit. Avoneita ei tällä hetkellä varastossa, menee toukokuun loppuun ennen kun tulee seuraava lasti. Vaihtoehtoja olis sitten Venom, Lasertec, Sport demon, battlax BT45 tai Macadam 100x tai 50.(huhhuh)
Sanokaas missä hinta/laatusuhde on parhaimmillaan.
Legend TT:ssä toiset renkaat ensiasennus renkaiden jälkeen.
Macadamit,kulutuskestävyydessä ei ole moittimista, eivät kyllä mitkään "sportti-renkaat". Ajoon ollu enämpi pitkähköjä (työ)matkoja, vaan seuraavat kumit ei kuitenkaan tule olemaan Macadamit.
An adventure is incompetente without the Explorer
Triumph Tiger Explorer 1200
Triumph Tiger 1050 (35K)
Triumph Legend TT (40K)
Japseja...
MZ ETZ
Mulla on nyt perus T-birdissä Bridgestone BT 020 110/80 edessä ja taakke BT53 150/80. Jalkatapit kuluu ja ei lipsu niinku kävi vanhoilla Pirelleillä. Ne oli toki vanhat siis kulahtaneet. Töineen kolmella sadalla alle, ei mielestäni paha. Pari tuhatta kilsaa olen ollut tyytyväinen, kestävyydestä en osaa siis vielä sanoa. Tänään perskuta rallaa naula keskellä takarengasta. No se ei ole rengasvalmistajan vika. Macadamia ei muutes sit enää saakaan 16" taakse.
Nyt on n.23tkm alla, ja takanen alkaa olla vaihtokuosissa(ajettu n.18tkm).
Täytyy pikkuhiljaa funtsia uusien rinkuloitten hankkimista.
Missäköhän löytyisi "ohittamattomia" tarjouksia?![]()
![]()