Olen tässä etsinyt n.2,5 vuotta itselleni nahkoja jalkaan,
huonoin tuloksin.Aina ollut sama vika....ei pysy päällä ilman
henkseleitä tai yhteensopivaa takkia(jos puntin mitta sopiva).
Henk.koht.pidän takkina mukavampana käyttää tekstiiliä.
Ja takki jota käytän on ainoo,mikä on hyvä päällä,siltä merkiltä ei löydy sopivia nahkoja,jotta voisi vetskarilla yhdistää.
Eni vei...tänään onnisti
Tutkin eilen TAAS katalogeja,joista bongasin MP-asun Mugellot.
Soitto Tampereele Mototowniin,onko kokoa...löytyy,terve tuloa!
Mää sutena aamusta paikalle kokeileen.Kuinkas kävikään?Koko
jota yleensä käytän on JÄRKYTTÄVÄN iso.No,pienemmät jalkaan
ja lantio on OK,mutta puntit lyhyet.Taas.
Ja nyt tulee jutun pointti,josta ERITTÄIN suuret kiitokset rouvalle,joka minua palveli
![]()
"Kokeilepa pahuuttas näitä."Johon minä,että"Eikös noi ole naisten mallia?" (Misano,sama kuin Mugello,mutta naisten leikkaus)
Pukukopissa elämä jo hymyili.Puntit sopivat(mallia saappaiden päälle,paksujen pohkeiden takia sisä puolelle tulevat ei käy),
ja lantio nousee riittävän ylös,että pysyy ilman apuvoimia!!!
Aikaisemmin kys.asiassa monessa eri liikkeessä on palvellut aina mies.Nyt nainen on murtanut ainakin minulta ennakkoluulot.
Mieskin voi kokeilla naisten vaatteita ilman HÄPEÄÄ.Ei pirukaan
ota selvää onko mulla naisten housut jalassa
Joten,jos sopivia ei heti löydy,kokeile naisten mitoitusta!!
"Parempi pyörä tallissa,kuin 10 kaupassa."
Sulla on siis naisellinen vartaloHyvä,että sait sopivat housut. Ei tosiaan tulis itse mieleen ihan ekaks kokeilla naistenmallisia varusteita.
Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
Eräs tuntemani henkilö joutui aina hakemaan farkkunsa naisten osastolta, jotta sopiva mitoitus löytyi. Eipä tuo siis ennen kuulumatonta ole.
Huolestumiseen lienee aihetta vasta sitten, kun miesten alusvaateosastoltakaan ei tunnu löytyvän mitään sopivaa!![]()
Try again. Fail again. Fail better.
nyt en muista mikä liike tarjoaa mittatilaustyönä nahkoja *ja hinnan korotus ei ollut paljon siitä että saa varmasti sopivat vermeet *
joten jos joku muistaa ko. liikkeen niin varmaan linkität sen tänne *
Myös minä ottaisin kiitollisena tuon tiedon vastaan!
Toinen, mikä kiinnostaa, on firmat jotka osaa tehdä muutoksia jo olemassa olevaan pukuun nopeasti ja kohtuulliseen hintaan.
Eli hieman kiristystä sinne tänne ja lahkeisiin hiukan mittaa lisää.
Mulla myös on aina ollut sama ongelma topicin aloittajan kanssa. Eli jos lahkeen mitta riittää niin vyötäröä on tuplaten liikaa.
Varsinkin "Suomalaisille suomalaisten mitoilla" tehdyt puvut on ihan hirveitä mun päällä...
![]()
Jos jokin toimii loistavasti, älä huolestu, kyllä se siitä vielä
murheeksi muuttuu!
Veikkaanpa että esim TÄÄLLÄ! osaavat nahasta vaikka mitä...(Casull @ Heinä. 03 2006,02:14) kirjoitti
ja sweepiä saa muistaakseni mittatyönä.
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Joo Eurobikeriltä saa vaikka mitat ois 90-60-90![]()
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
Mittatilausnahat : http://www.mp-kauppa.com/nahkapuvut/
Suo, kuokka ja Suzuki