Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Oonko ainoa jolta löytyy turhankin herkästi vapaa ykkösen jälkeen. Joskus kun on ripeesti lähdetty liikkeelle, ni kakkoselle on vaihdettu reilulla välikaasulla

Toinen vaiva onkin sitten se että nopeesti kun vaihtaa ylöspäin (vaihtelee 1-2/2-3) niin kytkin ylhäälllä eip ookkaan viel vaihde simmussa, vaan menee todella pienellä viiveellä ja yleensä ei niin hyvän kuulosesti. (saikohan kukaan selostuksesta selvää? )

Onko vika kuljettajassa (hieman oon tähän teoriaan enemmän kallellaan), vai onko edessä kallis remontti?

What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
    Onko pyörä sinulle uusi.? Jos vaatii ensin hieman totuttelua vaihteista.Kyse voi olla myös vaihtamistekniikasta.
    Mopoilua vuodesta -74
    Suzuki Hayabusa vm 2004

Oi järki hoi,älä tuhoa luovaa hulluutta !
    Oon tän kevään fillaristi ja 2000km takana.
    Voip olla tosiaan vaihtamistekniikassakin jotakin pielessä.
    (pyörä on 99- Horna)
    What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
    Olen itse joutunut säätämään jokaisessa pyörässä vaihdetankoa hieman alaspäin, niin menee vähemmällä nilkan taivuttelulla ylöspäin vaihdot. Alashan saa aina, vaikka potkaisemalla...
    Honda CBR 600 F -05
  5.  
    Samanlaisesti meni alkuun itselläni vaihteet. Jonkin aikaa meni totutella ja homma toimii nykyään moitteettomasti. Sitä saa oikeen kunnolla tosiaan nostaa jos rivakammin lähtee liikkeelle. Sit tosta kun vaihteet ei mee silmään kunnolla johtunee varmaan liian pienistä kierroksista. Itse olen huomannut että vaihteisto pelittää parhaimmin 4000rpm->
    - Cagiva Freccia C12R -89
    - Cagiva Planet -01
    - Honda CB 600 F Hornet -00
    - KTM 530 EXC-R SM -08
    - Yamaha MT-01 -05