Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    kysymys ei ole tyhmä mutta kysyjä voi olla..

minkälainen tuollainen tl1000r on käytännön suoritus kyvyltään..

pyöräkuume on kova ja jotenki ton tl1000r:n äänet sai maailman pysähtyyn..

gsx-r 1000 on ollu aina lähellä sydäntä suoritus kyvyltään ja sillä ainakin pärjää muitten matkas.. toisaalta kun täytyis tota muijaaki välillä ottaa kyytiin niin tl1000r olis ehkä miellyttävämpi mutta joutuuko miestl1000r herra peräjääksi?
    busa olis tietty ratkasu tähän mutta siinä ei ole tl:än ääniä..

kertokaas ny jokku mielipiteitänne ja muutenki ku toi tl1000r on vähä outo lintu meikäläiselle?

ps: sattuisko kenelläkään oleen sound file tl1000r:stä

kiitoksia etukäteen
    Tellun soundclippejä oli muistaakseni täällä.

Takajakkara on kyydittämiseen muuten ihan ookoo, mut jalkatapit on tässäkin aika korkeella.

En mä oo ainakaan jääny kenenkään kyydistä vaikkei toi tietty se kaikista nopein olekaan.
    TL1000R
    mikähän ton tl1000r huippunopeus on?
    tossahan ei taida paljo sadan päälle olla hevosia, vääntöö tosin varmaan on hyvin..
    Lainaa (T33T33 @ Kesä. 28 2006,15:16) kirjoitti
    ...mutta siinä ei ole tl:än ääniä..

kertokaas ny jokku mielipiteitänne
    Äänitä Tellua MP3 soittimeen ja ajele luurit päässä sillä Gixxerillä.

Tosissaan: jos se V-koneen jytinä on sulle se tärkein juttu niin älä nyt ihmeessä jämähdä sitä pelkkää TL:ää ihmettelemään, tsekkaa saman tien kaikki muutkin V-papattimet. Sama pauke niistä kaikista sopivilla putkilla lähtee.
    jytinää

Tässä suzukicycles.org sivuilta -98 mallin tl:n tiedot, ei kai noilla paukuilla jälkeen jää...

TL 1000 R 1998
    Overall Length: 2 100 mm (82.6 in)
    Overall Width: 740 mm (29.1 in)
    Overall Height: 1 120 mm (44.0 in)
    Seat Height: 825 mm (32.5 in)
    Wheelbase: 1 395 mm (54.9 in)
    Ground Clearance: 120 mm (4.7 in)
    Dry Weight: 197 kg (434 lbs)
    Engine type: Water-cooled 996 cc 4-stroke 90° V-twin, DOHC, TSCC, 8 valves. 135 hp (99,3 kW)/ 9,500 rpm, 106 Nm/ 7,500 rpm.

2002 on muuten viimeinen TLR

Lainaa (T33T33 @ Kesä. 29 2006,10:30) kirjoitti
    tossahan ei taida paljo sadan päälle olla hevosia, vääntöö tosin varmaan on hyvin..
    Jos suorituskykyä kaipaat, niin sit se GSX-R 1000. TL 1000 R on melkoisesti lussumman tuntuinen peli.

Mä en ainakaan innostunu yhtään kun kävin tellua kokeilemassa, sillon mulla oli 2003 GSX-R 1000. Tellussa oli sliparit vaihdettu ja kohtuu hyvät äänet, siihen se sitten melkein jäikin. Gixxeri oli kaikilla muilla osa-alueilla parempi.

Joku vääräleuka tulee tietysti taas tähän kuittailemaan
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 29 2006,11:19) kirjoitti
    Lainaa (T33T33 @ Kesä. 29 2006,10:30) kirjoitti
    Jos suorituskykyä kaipaat, niin sit se GSX-R 1000. TL 1000 R on melkoisesti lussumman tuntuinen peli.

Mä en ainakaan innostunu yhtään kun kävin tellua kokeilemassa, sillon mulla oli 2003 GSX-R 1000. Tellussa oli sliparit vaihdettu ja kohtuu hyvät äänet, siihen se sitten melkein jäikin. Gixxeri oli kaikilla muilla osa-alueilla parempi.

Joku vääräleuka tulee tietysti taas tähän kuittailemaan *
    Lällällää

Eiköhän toi gixxeri o kuitenki ihan eri vehje varsinkin moottorin ominaisuuksilta jos tykkää v2 koneesta. Ite ottasin gixxerin
    Tellu on muuten aika rumakin.... osta siis Honda
    ZX6R -> VTR1000F -> VTR1000SP-1
    No en ois kyl uskonu, mut tellu on ollu ilmestyessään AMCN lehden testaamista mopoista nopein Philip Islandin radalla.
    TL1000R
    Lainaa (jasyvara @ Kesä. 29 2006,11:26) kirjoitti
    Tellu on muuten aika rumakin.... osta siis Honda *
    niin mutta eikö honda oo ruohonleikkurin merkki??

VITSI!!

toi.. mä oon suzukin mies,joilleki napaa joku ja joillekki joku muu.. pappa on ajanu nahkalakki pääs suzukilla, isä päästeli 70-luvun suitsalla niin ei sovi mennä vieraisiin..

mikähän se on tua nettimotos se tl1000r race katteilla?

jos lähetään rönsyileen keskustelus niin vaarilla tais olla joku vm.59-60 125-250 suzuki colleda.. valokuvia en oo löytäny. ollu varmaan aika päällikkö äijä suitsansa kans..

isä päästeli vm.74 gt750l väri oli joku vaaleen sininen.. joku muistikuva on kuinka istuin tankin ja isännän välis polven korkusena.. oon ollu varmaan aika miestä..

Jos olet hyvää tellua vailla niin tuossa olisi varmasti hyvä yksilö. Kaverin pyörä kyseessä. Eiköhän tuo hintakin ole neuvoteltavissa.

Nettimoto ID:367940

Lainaa (jarrarit @ Kesä. 29 2006,16:27) kirjoitti
    Jos olet hyvää tellua vailla niin tuossa olisi varmasti hyvä yksilö. Kaverin pyörä kyseessä. Eiköhän tuo hintakin ole neuvoteltavissa.

Nettimoto ID:367940
    joo ton kuvia mä oonki kattellu ja funtsinu...

mulla on auto myynnis id:784302 ja jonku pitäis tulla kattoon sitä lauantaina.. jos kauppa käy niin sit päästäänki jo suzuki ostoksille...
    Minä kävin samaa keskustelua päässä kun mun piti valita pyörä. Itse päädyin gixxeriin, koska tonninen r4 kuulostaa erittäin hyvältä kun on slipari kiinni. Mutta tellu on aina kiehtonu, joten omasta mielestä jos suorituskyky ei ole kaikki kaikessa niin tellu on kyllä paljon omaperäisempi vaihtoehto ja varmasti hyvä pyörä, ja kyllä ne äänet saa pari korttelia heräämään jos lähtee yöllä ajamaan
    loud pipes save lives
    Mulla oli ennen nykyistä 1000 Gsx-r:ää tuo Tl1000R. Ääntä tietysti oli tehoputkilla tellussa mukavasti, mutta mitään muuta hyvää sanomista ei mun 3 vuoden kokemuksella kyseistä pyörästä ole...Tehon puute sai minut vaihtamaan loppujen lopuksi tellun Gsx-r:ään.
    Suzuki Gsx-R 1000 L5
  15.  
    Lainaa (Miksu @ Kesä. 30 2006,18:37) kirjoitti
    Mulla oli ennen nykyistä 1000 Gsx-r:ää tuo Tl1000R. Ääntä tietysti oli tehoputkilla tellussa mukavasti, mutta mitään muuta hyvää sanomista ei mun 3 vuoden kokemuksella kyseistä pyörästä ole...Tehon puute sai minut vaihtamaan loppujen lopuksi tellun Gsx-r:ään.
    Jos se tellu oli niin huono , kun ei mitään hyvää sanomista kolmessa vuodessa keksi, niin miksi pidit sitä sen kolme vuotta!!! Tehoista sen verran että jos pyörä painaa kuivana alle 200kg , tehot lähempänä 140hp ja vakiona tehdas lupaa muistaakseni huippuja 285kmh, niin eikö niillä pärjää Itse olen ollut omaani tyytyväinen , eikä vielä ole tullut tehon puutetta (ajaa ne jotkut kuulemma pienemmilläkin , jopa alle 600cc:lla), pitää mennä ajamaan mutkateitä/rataa , jos motarilla kutosella kaasupohjassa hesasta heinolaan matka on tylsä !! 1000 giggseri on huippu peli kaikin puolin mutta V2:ssa on sitä jotain
    Mopoton , barracuda 397hemi