Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    nonniin,tulin järkiini ja vaihdoin rykkösen -06 kilo gixxeriin..kahden ekan päivän aikana tuli heti rullattua n.600 iloista kilometriä,ainoa miinus(?) on että penkki puuduttaa hiukan.muut samaa mieltä? onko lääkkeitä oireeseen? geelipenkki? ku ei viittis pelkästään essolla patsastella *
    Aja nyt kolmaskin päivä. Perse voi vaikka tottua.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    niin se puuduttaa kuule SV:nkin penkki kun ajaa yhden tankillisen tyhjäks yhdeltä istumalta.

ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007

ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>

# 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
    Joutuu ehkä hieman olemaan samaa mieltä..K3:ssa ei mun mielestä perse puutunu ihan noin paljon..
    Heh, eipä ole ongelmaa kun on nahkapuvussa pehmustetta persiissä
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Kyllähän se pikkasen alkaa puutumaan kun ajoin 900 km 2 päivässä, mut eiköhän se puudu melkein kaikissa.
    Burn rubber, not your soul!
    Juu kyllä se varmaan puuduttaa mullakin veti alkuun lonkkia lukkoon ja persettä puudutti mut kyl siihen sit nopeasti tottu ja nyt 3000km jälkeen ei oireita, ja pyörä oli K4 600 gixutin
    Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin.
    Mopo ku mopo .... tarpeeksi kun vetää päivän tai kahden aikana kilometrejä mittariin , niin hanuri takuuvarmasti huutaa apua....
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
    Hanki toppauksia omaan takapuoleen. Herkkuja kun syö, niin pehmusteet lisääntyy .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    joo..nyt ollaan taas ajeltu enempi ja kyl se puutuu viäläki,jotenki -03 r1ses oli parempi penkki mut se taas täristää käsil paljon enemmän.veljel oli ennen k4 1000 gixu ja mun mielest siin oli vähän sama juttu.no täytyy kattoo
  11.  
    Lainaa (Puppe 67 @ Heinä. 03 2006,20:26) kirjoitti
    Mopo ku mopo .... tarpeeksi kun vetää päivän tai kahden aikana kilometrejä mittariin , niin hanuri takuuvarmasti huutaa apua....
    näino.
    Suzuki GSR600