Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Sen siitä saa kun liikaa luottaa tekniikkaan. Tänä aamuna töihin tullessa mopo sammuu Kehä I:llä valoissa. Eikä lähteny käyntiin. Tottakai olin valoissa ensimmäisenä, joten pikapikaa työntämään mopo pientareelle ennen kuin valot vaihtuu vihreäksi.

Lämmöt ok. Trippimittarissa 260 km eli edellisestä tankkauksesta näköjään vierähtäny hetki ja en sentään MINÄKÄÄN aja niin taloudellisesta kaupunkiajoa, että pääsisin alle 6 litran keskikulutuksen.

Onneksi ABC:n kylmäasema 500 m päässä ja Gikseri suostui vielä nykien liikkumaan. Tankkasin 17,7 litraa 18 litran tankkiin, joten näyttää bensavalo tehneen oharit. Ite pitäis kaikki tehdä.
    If you know exactly what you are going to do, what is the point of doing it?
    Kaverilla oli samanmoista ongelmaa omassa gixussaan. Huollossa katsoivat ja anturi oli irronnut tankin pohjasta.
    Pain is just weakness leaving the body
    Pitänee joku päivä tarkistaa johdotus, vaikka tuskin sieltä vika löytyy. Laittakoon seuraavassa huollossa anturin kuntoon, itse jätän sen suosiolla tekemättä (muuten alkaa löytymään muutakin vikaa kuin bensavalo).

Jospa muistais tarkkailla trippimittaria.
    Paljonko yleensä saatte mahtumaan bensaa kikserin tankkiin kun valo syttyy?
    Itselläni menee yleensä 12-13 litraa joten "reserviä" jää vielä 5-6 litraa tankkiin.
    1/3 kun on jäljellä niin valo syttyy, melko aikaisin..
    Suzuki GSX-R 750 Anniversary 2005 #1519
    ex. Kawasaki Z750 2004
    ex. Cagiva Supercity 125 -94
    ex. Honda CRM 125 -94
    Lainaa (mekanik @ Kesä. 20 2006,15:23) kirjoitti
    Kaverilla oli samanmoista ongelmaa omassa gixussaan. Huollossa katsoivat ja anturi oli irronnut tankin pohjasta.
    Mullakaan ei valo syty. Siis onko se anturi tankin sisällä, miten sen kiinni saa? *
    Lainaa (dachase @ Kesä. 21 2006,12:19) kirjoitti
    Itselläni menee yleensä 12-13 litraa joten "reserviä" jää vielä 5-6 litraa tankkiin.
    Mulla menee suunnilleen saman verran. Ja mopo on GSX-R600 K5.
    ex. YZF-R6R -06 kilpuri
    ex. GSX-R600 -05
    ex. ZX-9R -96
    ex. GSX600F -00
    ex. RD125LC -83
    Omassa iiiihan sama vika.... Valo syttyy kyllä virrat päälle pistäessä mut ei toivoo et muutoin syttyis...
    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
    Lainaa (seppomies @ Kesä. 21 2006,13:18) kirjoitti
    Omassa iiiihan sama vika.... Valo syttyy kyllä virrat päälle pistäessä mut ei toivoo et muutoin syttyis... *
    Kuten myös *
    Kun paikalla toinen tankki+anturi/pumppu bensavalo toimii normaalisti? *
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
    Lainaa (jakez @ Kesä. 21 2006,13:02) kirjoitti
    Lainaa (dachase @ Kesä. 21 2006,12:19) kirjoitti
    Mulla menee suunnilleen saman verran. Ja mopo on GSX-R600 K5.
    Saman verran menee mullakin ja mopo on GSX-R 750 K5.

Edit. Omistajan käsikirjan mukaan polttoaineen merkkivalo syttyy, kun polttoainetta on jäljellä noin 1.7l.

Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Ihan uteliaisuuttani kysyn, onko näitä bensavalovammaisia pyöriä säilytetty talven yli miten? Tyhjällä vai täydellä tankilla? Kiinnostaa vaan lähinnä sen takia että onko sillä sitten vaikutusta asiaan.
    Omani talvehti tankki täynnä.
    Lainaa (jjn @ Kesä. 22 2006,11:26) kirjoitti
    Omani talvehti tankki täynnä.
    Täällä sama, eikä valo toimi.
    K6:ssa omistajan käsikirjan mukaan valo alkaa välkkymään, kun bensaa on tähteellä 3ltr ja palamaan jatkuvalla syötöllä kunnes bensaa on enää 1ltr tähteellä.
    Mutta välkkymisen jälkeen olen ajellut vielä tovin, n.50km ja tankkiin menee vain bensiiniä 11-12ltr. Joten taitaa olla parempi luottaa tohon trippiin.
  15.  
    K4 Litraseen menee semmoset 15 kun valo syttyy...

220 km.. aika paksut seokset kivoja lieskoja putkesta
    <p>Kawasaki ZX9R -96</p><p>Kawasaki zx6R -02</p><p>Suzuki GSX-1000 -05</p><p>Yamaha FZR 600 -92</p><p>Yamaha Warrior 1000 -11</p>