Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Moro,
    nyt minä sen tein. Ensimmäistä kesää ajelen ja hukkasin avaimen kauppareissulla käsittämättömästi. Vituttaa niin paljon että laihtuu. Pyörää ostaessa myyjällä ei ollut kuin yksi avain enkä saatanan palikka teetättänyt vara-avainta. Tietäisikö joku voiko hondalta tilata avaimen jonkun runkonumeron/vastaavan perusteella vai joudunko vaihtamaan koko lukkosysteemin? Syö niin pahasti että itkettää Pyörä on -92 RR.
    Kyllä noihin avaimiin pitäisi koodit olla olemassa. Pyörän alkuperäisellä myyjäliikkeellä tai maahantuojalla.. kai.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Eikun lukkosepälle,kyllä se siihen avaimen tekee.
    Lainaa (Earthend @ Heinä. 04 2006,21:47) kirjoitti
    Kyllä noihin avaimiin pitäisi koodit olla olemassa. Pyörän alkuperäisellä myyjäliikkeellä tai maahantuojalla.. kai.
    Juu, tosin hinta voi nousta varsin korkeaksi, siis jos on koodattu avain. Kaverin cebariin kysyttiin uutta avainta, niin muistaakseni ei lukkoseppä sitä voinut tehdä

Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    ei kai -92 vielä oo koodattua avainta?
    Joo, ilmankos tätä palstaa kehutaan. Olette tyypit sairaan nopeita vastailemaan. Kiitos kovasti , mutta lukkosepälle moottoripyörä kainalossa? Se on tietysti vielä 'ratti'lukossakin.
    Itse tein niin,että otin lukon mukaan liikkeeseen ja teetin avaimen. 40€ kustansi.
    Vielä kun keksisi miten tankin korkin saisi mukaan liikkeeseen? Mahtaako onnistua jos kävelee tankki kourassa liikkeeseen ja pyytää avausta? Sitten onnistuisi itsekin muuttaa lukko avaimeen sopivaksi...tai pyytää liikettä tekemään se jos kerkeevät?
    Kattoo sit ku saan tankin ajettua tyhjäksi...
    UUdemmissa mopoissa joissa on ajonesto, tulee avaimien hukkaaminen tosi kalliiksi, jos ei ole edes koodia jäljellä.
    Menee ilmeisesti vaihtoon koko sytkäpoksi ?
    Mopoilua vuodesta -74
    Suzuki Hayabusa vm 2004

Oi järki hoi,älä tuhoa luovaa hulluutta !
    Onneks mulla on on kaikki avaimet tallessa

Eilenkin ajeltiin n.100km iltalenkki ku ilmakin oli mitä parhain!

Tuu hakeen mun fillari lainaa siihen asti ku oot uuden avaimen saanu hommattua, mutta älä hukkaa siitä avainta

No ei kyllä saa vitsailla vakavilla asioilla....oli pakko...sory
    Yamaha RD125 -84
    Honda CR125 -01
    Yamaha YZ450F -05
    KTM SX250F -08
    KTM690SM -08
  10.  
    Kannattee laittaa varalta toiseksi leluksi crossi tms. ni ei tarvi avainten kans leikkiä... pääsee aina ajelee, vaikka avaimet olis siellä, minne auriko ei paista...
    Yamaha RD125 -84
    Honda CR125 -01
    Yamaha YZ450F -05
    KTM SX250F -08
    KTM690SM -08