eli olen vihdoin saanut hallitukselta luvan hankkia prätkän. rouva tosin haluaa kyytille, mutta järjestynee...
ajokokemusta ei ole kuin 80-luvun lopulta, jolloin hallitsin paikkakuntani sakkotilastoa satapiikki-suzukillani. pari kaveriani hallinoivat ceebeeärrää ja veeäfärrää ja isoa bandittia ja kovasti ovat sitä mieltä, että osta isompi heti eikä kahden vuoden päästä. olen taipumassa heidän painostukseensa..
olen pitkä hujoppi millä mittapuulla tahansa ja nykyinen ammatti ei salli ajokortitonta olotilaa.
jos kertoisitte kokemuksianne uusista mainituista mopottimista (cbf/bandit), niin ehkä helpottaisi olotilaani. toki koeajelen molempia anyway.
![]()
Liittyykö nimimerkki tämänhetkiseen ammattiisi..?(cop @ Heinä. 02 2006,08:31) kirjoitti
![]()
![]()
R1 - D.E.A.D
On noi kyllä aika tehottomia pyöriä. Parasta ostaa tehokkaampi ettei jää pieneksi.
Pegaso IE
bandiittia suosittelen: siihen mahdutte paremmin kaksistaan, pystympi ajoasento ja tehoa enempi. TOSIN TEHOISSA ON NIITÄ HUONOJAKIN PUOLIA! Niin moni uusio motoristi päätyy niihin vääriin tilastoihin kun muistelevat osaavansa ajaa ja sitten ne nykyiset pyörät menevätkin hieman eri tahtiin kuin ennen. Bandiitilla on kaksimarkkaa lasissa ennenkuin huomaakaan.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Käy koeajolla. CBF on notkea, pirteä, vääntävä, voima riittää varmasti. Etuina Banditiin verrattuna nykyaikaisuus, ruisku, alumiinirunko... todella miellyttävä pyörä.
Banditin etuna varmasti hinta.
Ilkka
Ilkka
"Bandiitti"
Jos et sakkotilastoa halua hallita osta skootteri...semmonen virittämätön...tosin pääseehän silläkin 45 kolmenkympin alueella...käyneekö kortin ja ammatin päälle?