Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 57:een 57:sta
    eppu pistin sulle privana s-posti osoitteen tuliko perille
    jos niitä kuvia pistät,mikä JOKER- nyt ei ymmäärrä??
    ei tainnut linkitys onnistua.
    Lainaa (jarijii @ Heinä. 09 2006,09:27) kirjoitti
    eppu pistin sulle privana *s-posti osoitteen tuliko perille
    jos niitä kuvia pistät,mikä JOKER- nyt ei ymmäärrä??
    ei tainnut linkitys onnistua.
    Jari, ei näistä mun kirjoituksista kannata ressiä ottaa, kirjoittelen ihan mitä sattuu.

Eilen yritin laittaa niitä kuvia tänne, kokeilin ensin siellä testausfoorumissa niinkuin sanoit, muttakun ei, ei ja ei. Pelkkää kysymysmerkkiä koko ajan. *

Ei auttanut edes muutama olut, ainavaan kysymysmerkkiä pukkaa, hermot meni, ja hihat paloi, joten ei muuta selitystä ole kun että Batmanin jokeri on kaikissa kuvissa...

Kokeile sinä, laitoin meiliä, toivottavasti ei liian isoina tiedostoina.
    ***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
    Minähän siellä...sorget vaan ku nimen ja tarkotusperien esittelyt jäi vähän vähemmälle

Olipa mukava käydä kurvaamassa vaikka "tuppauduinki" vääräuskosena R6:n kanssa vihreän kullan kekkereihin ...nooh hienoja teitä.

Ripleylle über kiitos kaikista järjestelyistä ja muille danket mukavasta seurasta.

Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Ripley @ Heinä. 08 2006,20:11) kirjoitti
    Edit: Jaakkis ja Sikiviki, ens kerralla sitten! Ja Hessu75 ja Qwert kans!!
    Tuntu olleen hyvä reissu. Ens kerralla on pakko päästä mukaan. * Kiitokset Kawamänille hyvästä vinkistä. Se Saukkola-Lohja on tosiaan hyvä. Mä laitan ne pari kuvaa sieltä Saukkolasta nettiin, kunhan saan puretuksi ne kamerasta.
    Lainaa (Ripley @ Heinä. 08 2006,20:11) kirjoitti
    Edit: Jaakkis ja Sikiviki, ens kerralla sitten! Ja Hessu75 ja Qwert kans!!
    Juu-u ilman muuta tullaan!
    Arvatkaa vaan vitu***ko kärvistellä järjettömän kuumalla työpaikalla lauantaina. Varsinkin, kun tiesi missä porukka paistattelee päivää. Reissu oli kirjoituksista päätellen muutenkin onnistunut. Viitsisikö joku postittaa noita kuvia mullekin [ qwert.78(at)pp.inet.fi ] niin tiedän sitten tarkalleen mistä jäin paitsi?
    Mä laitan kuvia tuleen Qwert sulle, jäit paljosta paitsi...

Seuraavalla kerralla sitten mukaan, eikös...

Sikiviki kiltti, laitan sulle myös, ja sinä kun osaat tän tietokone homman, laita tänne nettiin niitä. Minä en niitä kertakaikkiaan tänne saa.
    ***ZRX 1200***
    Lainaa (eppu @ Heinä. 10 2006,22:31) kirjoitti
    Mä laitan kuvia tuleen Qwert sulle, jäit paljosta paitsi...

Seuraavalla kerralla sitten mukaan, eikös...

Sikiviki kiltti, laitan sulle myös, ja sinä kun osaat tän tietokone homman, laita tänne nettiin niitä. Minä en niitä kertakaikkiaan tänne saa.
    Tattista vaan eppu, perille olivat tulleet! Hienoja otoksia...upeista pyöristä, kauniista maisemista ja mukavista ihmisistä.
    Ei hassumpi paikka ollut tuo edellinen meetti-paikka, Suvirantakaan, mutta kyllä Korppoo Ripleyn luotsaamana taisi vetää pohjat.
    Mukavasta lauantai tapaamisesta jäi jotain konkreetistakin näppiin. Kokeilin äsken Korppoon kirkonkylän ja Gyltön välillä Jarijiin jousituksen asetuksia. Siis painavalle kuskille takapään kaikki säädöt max tiukkuuteen. Vaikutus oli huomattava vaikka aiemminkin minulla oli esijännitys pykälässä kolme, menovaimennus kakkosessa ja paluu kolmosessa. Ei vain tullut aiemmin mieleen eri vaihtoehtoja kokeillessa mennä suoraan ääripäähän. Nyt kaarteet ovat entistäkin hauskempia. Kiitos neuvosta
    ja sitten vielä etupään säätöihin käsiksi,niin muuttuu vieläkin
    hauskemmaksi,vaikka on tuolla haittapuolensakin ainakin minä
    ole näin vanhoilla päivilläkin innostunut välillä aika hurjaankin menoo
    (tietysti ainoastaan suljetulla alueella ;) mutta mitäs sitten kun säädöt on kaikki käytetty,kasvako vauhti silti siinnä vasta kysymys ;)
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (eppu @ Heinä. 10 2006,22:31) kirjoitti
    Terve taas kaikki. Tulin jus lomamatkalta. Kiitti Eppu. Kuvat oli mailissa. Mä koitan saada ne ladatuks nettiin. Ovatten jo omalla koneella.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ja tässä vihdoinkin meetingin kuvia. ZRX meeting via Saukkola

Kiitos Sikiviki, onneksi meillä on joku tietokoneviisas joka osaa nää hommat

Hieno oli reissu, terkkuja vaan kaikille!!!!
    ***ZRX 1200***
    No niin Korppoon meetinki on nyt käsitelty, kun kuvatkin saatiin näkyviin. Miten on sen seuraavan kanssa vai meinaako homma jäädä puheeksi? Paraisillako sen piti tapahtua? Yksi hyvä vaihtoehto voisi olla jossain vaiheessa myös Fiskarssin suunta vai mitä Uusimaalaiset? Maisemat ovat hienot ja tiet hauskoja ajaa.
    Moro vaan kaikille!
    Joo kyllä Fiskars käy myös oikein hyvin.
    Samalla voitas käydä Tammisaaressa uimarannan toisella puolella makasiinikahvilassa, motoristiystävällinen paikka ja rentoa musaa.
    Heitetään jo joku päivämäärä, laittakaa muutkin ehdotuksia!
    Lauantai 26.8
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    kaikki ehdotukset käy meikäläiselle,mitä kauempana (kotoa)
    sitä parempi,tämä ei suinkaan tarkoita etteikö kotona olisi
    mukava olle,mutta tämä meikäläisen pyörä (ja kuski) janoaa lisä kilometrejä,taas toisaalta kauhistuttaa jo tänä kautena tulleet
    kilometrit.
    26.8 passaa eli käy minulle. Turusta ja Turun ympäristöstä lähtijät esim Kaarinan Teboilille, mistä päästään äänestyksen jälkeen joko motarille tai vanhalle 1-tielle.
    Lainaa (jyry @ Elo. 01 2006,10:01) kirjoitti
    No niin Korppoon meetinki on nyt käsitelty, kun kuvatkin saatiin näkyviin. Miten on sen seuraavan kanssa vai meinaako homma jäädä puheeksi? Paraisillako sen piti tapahtua?
    No juu...Minähän tuosta Paraisilla tapaamisesta suureen ääneen julistin, mutta taitaa duunit painaa niin kovasti painaa päälle, että päästäis kokoontuilemaan ja grillailemaan tänne vasta joskus marraskuussa. Eli puheeksi taitaa jäädä...

Mutta jos Fiskarsiin päin meette, niin yritän kyllä mukaan lähteä, jos vaan suinkin kykenen, ja mun mukamas kovaäänisen pyörän ja minut mukaan vielä huolitte...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Lainaa (SenioRR @ Elo. 02 2006,11:15) kirjoitti
    Lainaa (jyry @ Elo. 01 2006,10:01) kirjoitti
    No niin Korppoon meetinki on nyt käsitelty, kun kuvatkin saatiin näkyviin. Miten on sen seuraavan kanssa vai meinaako homma jäädä puheeksi? Paraisillako sen piti tapahtua?
    No juu...Minähän tuosta Paraisilla tapaamisesta suureen ääneen julistin, mutta taitaa duunit painaa niin kovasti painaa päälle, että päästäis kokoontuilemaan ja grillailemaan tänne vasta joskus marraskuussa. Eli puheeksi taitaa jäädä...

Mutta jos Fiskarsiin päin meette, niin yritän kyllä mukaan lähteä, jos vaan suinkin kykenen, ja mun mukamas kovaäänisen pyörän ja minut mukaan vielä huolitte...
    Juu mukaan vaan tottakai. Antaahan se lisää katu-uskottavuutta meidän porukasta, kun on yksi paukutin mukana.
    Muuten olis vaan hiljasta sihinää ja suhinaa.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Kawamän @ Elo. 01 2006,12:32) kirjoitti
    Moro vaan kaikille!
    Joo kyllä Fiskars käy myös oikein hyvin.
    Samalla voitas käydä Tammisaaressa uimarannan toisella puolella makasiinikahvilassa, motoristiystävällinen paikka ja rentoa musaa.
    Heitetään jo joku päivämäärä, laittakaa muutkin ehdotuksia!
    Lauantai 26.8
    Pahus 26.8 näillä näkymin töissä. Ed. viikonloppu Jkl suurajot. Seuraava LA 2.9 vielä vapaa. Meneekö liian "syksyyn"?
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Mä olen 26.8. menossa Viroon ajelemaan (lue: ryyppäämään), joten en pääsisi silloin. Qwert, jonka tapasin eilen Auran rannassa, ei pääsisi myöskään, hän on töissä tuolloin.

2.9. ei todellakaan ole liian syksy! Minä ennustan leutoa ja pitkää syyskautta, vähän kuten viime vuonna. 2.9. sopisisi (piru kun alkaa tämä Turun murre tarttumaan) minulle ainakin alustavasti hyvin.
    ZZR 1200
    2.9 käypi myös mulle.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    Voi voi ku näyttää teidän ajankohdat huonoilta. ...minun kannaltani siis. Mulla on viimeinen lomapäivä tosiaan 24.8. ja näyttäisi olevan tuo 2.9. myös töitä. Pidemmälle en työvuoroistani tiedäkään, koska 4.9. toimenkuva hiukan muuttuu ja samalla menee työvuorot uusiksi.

Näyttää siis nyt vahvasti siltä, että olen ulkona tämän vuoden ZRX-meeteistä ellette sitten ennen tuota 24.8. päätä kokoontua. Toivotaan kuitenkin, että mahdollisimman moni pääsisi paikalle.

Edit:
    Ripley...mistäs löysit juttua noista Alastaron ratavuoroista, joista oli puhetta? Koitin katella ketjua, mutta enpä saanut silmiini.

2.9 näyttäisi sopivan paremmin porukoille. Sopii näillänäkymin minullekin. Millä järjestelyillä lähdetään liikkeelle. Vastuu on kaadettu sinne Uudellemaalle.
    Lainaa (Qwert @ Elo. 03 2006,21:05) kirjoitti
    Ripley...mistäs löysit juttua noista Alastaron ratavuoroista, joista oli puhetta? Koitin katella ketjua, mutta enpä saanut silmiini.
    Heh, se olikin sisäpiirin tietoa.... RAMPin ratavastaavalta kannattanee kysellä. Kyllä ne varmaan tälläkin foorumilla vielä siitä ilmoittelevat... 16.8. klo 18-20 on minun saamieni tietojen mukaan mahdollisuus päästä tykittämään, mutta varman päälle en tiedä.
    ZZR 1200
    Lainaa (Ripley @ Elo. 04 2006,17:36) kirjoitti
    Lainaa (Qwert @ Elo. 03 2006,21:05) kirjoitti
    Heh, se olikin sisäpiirin tietoa.... RAMPin ratavastaavalta kannattanee kysellä. Kyllä ne varmaan tälläkin foorumilla vielä siitä ilmoittelevat... 16.8. klo 18-20 on minun saamieni tietojen mukaan mahdollisuus päästä tykittämään, mutta varman päälle en tiedä.
    Haa, mulla oli siis jostakin asiasta kerrankin oikeen sisäpiirin tietoa. ...ja sit en ees tajua sitä.
    Laitoin sähköpostia ratavastaavalle. Katotaan kuin käy.

Ai että tuli taas kesä, 29 näytti äsken mittari, nyt joutuu huolehtimaan nestetasapainosta ettei pääse kuivumaan ja rypistymään.

Mulle kävis toi 26.8. paremmin, 2.9. kun on isot ravit vermossa ja sinne joutunee mennä.

Fiskars on kiva paikka, hyvää ruokaa ja kivoja mutkateitä.
    ***ZRX 1200***
  27.  
    Mulle sopii molemmat päivät, kerkiän juuri "palautua" kahden viikon Bulgarian matkalta. Saas nähdä onko siellä yhtä aurikoista kuin täällä....
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12