no niin miltä tuo 8.7 tuntuu porukalta,alustavasi sovittu,kawamän,eppu ja allekirjoittanut, senioRR mukaan vaan
Qwert meillä olis "tärskyt" Paimion Motorest klo:11.00 josta
jatkoa Kaarina-Parainen .....
lähinnä se takia aikaisempi lähtöaika kun tuohon matkaankin menee
aikalailla aikaa,miten on Ripley onko puoliltapäivin vielä jonoja (yleensä) ja ottavatko niinkuin edellisvuonna pyörät ensimmäiseksi
jos ajaa jonojen eteen.
eli eikun porukat liikkeelle ja messiin Hessu HERÄTYS,vaikkakin
mainitsit että ei ehkä sovi,mutta pistetäänn sopimaan ;).
Ripley otan sinuun vielä lähempänä yhteyksiä,muuten mitä
mieltä porukat on täytyykö sopia "säävaraus" meinaan jos
esteri päättää avata hanat oikein kunnolla,mennäänkö juu vai ei.
no voihan per..le taas sormet näppäillee mitä tahtovat piti vaan
kertoa että ZRX-meeting,no tällasta tämä on niinkuin turhapurolla
eräässä elokuvassa,kun kirjoitus nopeus nousee virheiden määrä
kertautuu kolmella,jotenkin näin se kai menee,mutta eiköhän tuo
asia selviä siitäkin huolimatta.![]()
Joo ja kuka on esim. Hesasta päin tulossa, minä ja Eppu tavataan 1-tien varrella Saukkolan Essolla la 8.7 klo 10.00. Eli siitä siis jatketaan porukalla!!
Jos sataa koko ajan ja paljon.... mulla kyllä on vedenpitävät kamppeet, mutta ei se niin kivaa ole. Onhan sitä kesällä sateettomiakin päiviä.
Vai mitä Eppu?
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
Taidanpa jopa päästä mukaan! Onkin kesän ainoo vapaa vkl loman jälkeen...
Liityn joukkoon Paraisilta, eli jos Paimion Motorestistä lähette klo11, niin about 11:30 ootte Paraisilla. Paukuttelen putkia sitte teidän jälessä...Ettekä sitte aja kovaa! Bobilla ei kauheesti kanttailla...![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Aikuisten oikeesti EI ajeta LUJAA(SenioRR @ Heinä. 02 2006,15:02) kirjoitti
![]()
![]()
jepjep, mukaan tullaan, satoi tai paistoi. Ei ole huonoja ajokelejä, on vain huonoja ajovarusteita.
Ja EI AJETA KOVAA!!! Tänään ajettiin lahdessa ihan tarpeeks kovaa kauramoottoreilla, niin paljo ku jaloista lähti....
Anyway, SIKIVIKI myös herätys!!!!!!! Mukaan vaan.![]()
![]()
***ZRX 1200***
***HD XL Sportster 1200 Roadster***
Joo, koitetaan. Tuolla toisella puolella selittelin, et iski penskojen vahtaus, mut koitan saada jonkun katsomaan niiden perään. Tai ainakin laittaan safkaa. Tonne Essolle ainakin koitan vääntäytyä aamukaffelle, jos en muuta pysty.
![]()
Kuten jo aikaisemmin tuolla "öljy-threadissa" kerroin, en tällä kertaa valitettavasti pääse osallistumaan.
Selityksenä la, su
, ma
-työputki.
Jaha, nyt vasta huomasin tämmöisenkin ketjun! Hienoa, että tulijoita näyttäisi löytyvän! *
Koskapa minulla on kuin onkin lauantaina vapaapäivä, niin ajattelin ajella teitä jonkin matkaa vastaan, vaikkapa Nauvon Essolle. Siinä voitaneen pitää pieni breikki ja jatkaa sitten syvemmälle lounaaseen. Olen ottanut vapauden kutsua mukaan .orgin ulkopuolelta paikallisen ZRX-miehen sekä myös Kawabatan, joka on aiemmin osoittanut kiinnostusta näitä Rex-tapaamisia kohtaan. Hänellä ei tosin ole oikeanmallista pyörää, mutta onhan tuo SenioRRkin tulossa traktorillaan... *
En kiellä ketään muitakaan Z-henkisiä liittymästä porukkaan. Saapa nähdä ketä paikalle ilmestyy!
Jos Paimiossa olette klo 11, niin se tarkoittaa, että minun olisi syytä olla Nauvossa jo hyvissä ajoin ennen klo 13. Voisin oikeastaan tulla saman tien lauttarantaan vastaan, niin voitaisiin ajaa mutkainen Kirjaisin lenkki...? No, kattellaan. Perillä Korppoossa on sitten kuitenkin nähtävyyksiä, kaffet, jne. Uimaankin pääsee, ottakaa ihmeessä simmarit mukaan!
ZZR 1200
Heeeeetkinen! Jos Kawabata tulee paikalle Zetorillaan, niin siellähän on sitte oikeen Traktori-miittikin!![]()
No joo. Oma saapumiseni paikalle on nyt vähän vaarantunut, mutta löydän mää Nauvon Essolle(kovin kovin tuttu paikka...) yksinkin jos pääsen lähtemään...
-Hannibal-
Tuun mukaan ja matkaan. Koetan tähdätä sinne Saukkolan Essolle klo 10 maissa.
hei täähän alkaa näyttää hyvältä,tulee lautta
täyteen ZRX:siä,luvattu vielä +30 astetta lämpöä täytyy
ottaa kivennäsivettä satulan alle tarpeeksi,olin juui polttamassa
liiat vahat uusista kumeista pois,kyllä nyt taas kelpaa ajella.
on se metka juttu kun tuli molempiin päihin uudet kumit,tuntuu
kun olis uusi pyörä alla,ei vanhatkaan olleet kulmikkaiksi kuluneet
jarrutkin sain taas paremmaksi,oli taas pari mäntää jotka jäi
vahän "kantamaan" mistä pirusta tuo oikein johtuu,kun ei ole
kun vajaa kuukausi kun viimeksi puhdistin,ja huolsin koko jarrusysteemin,no samapa tuo pääasia että taas pelittää,siis lauantaihin näkemisiin.
Kawabata lähtikin Kontioon, mutta ei anneta sen häiritä. Tämän hetken laskujen mukaan paikalle tulee 6 ZRX:ää ja yksi traktor...siis HD. Jee!!
Mukaan mahtuu vielä!
ZZR 1200
Mukana edelleen!! Koetan tulla hyvissä ajoissa Saukkolaan, tankkaan siellä ja eiku menoks. KAIKKI mukaan!!! Loistava ajo-sää tiedossa.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
***ZRX 1200***
Voi KIESUS että täällä saaressa on kuuma! Mun pyörän tankin päällä vois paistaa munat, siis kanan. Muistakaa ottaa gorevetimistä vuoret pois kun lähdette... niin, ja simmarit mukaan, sinilevästä ei vielä ole havaintoja. Ylimääräinen juomapullokaan ei liene pahitteeksi.
ZZR 1200
Voi p**ka, joudun perumaan lähtöni. Paku otti ja levisi ja lauantain aurinkoisen ajo kelin joudun viettämään Urvanin alla. Ehka seuraavalla kerralla.....
Todella onnistunut miitti!Siitä suuret kiitokset Ripleylle!
Oli todella hienoa käydä vanhassa palveluspaikassani! Ja vaikka vähän hävettikin letkassa roikkua Härräkällä, niin hieno suhtautuminen häivytti hermostuneisuuteni. Hienoa porukkaa olette! Suurkiitos upeasta iltapäivästä Epulle, Jarijiille ja Kawamänille ja sille toiselle Korppoon Rexerille!
Kuten myös tuolle toiselle toisinajattelijalle, joka tuli paikalle R6:lla. Nimesi jäi minulta kuulematta...
![]()
-Hannibal-
Dänks, välitän kiitoksesi Jyrille. Se siimaleikkurilla ((SenioRR @ Heinä. 08 2006,19:29) kirjoitti
) ajellut mies oli Flamedragon, turkulaisia, uusi tuttavuus minullekin. Laitoin kutsun mukaan ajelulle myös turgulaisten omalle foorumille, sillä Z-miehet ovat tunnettuja avarakatseisuudestaan...
Jos täälläpäin .orggilaisia ajelee on kai siitä syytä kertoa myös paikallisille .orgeille..? (Henkilökohtaisesti pidän ns. "suljettuja" merkki- tai mallikokoontumisia (tai -kerhoja) jossain määrin typerinä, mutta ihan kuinka vaan. Kaikki kolme (!) tähänastista Rexerimiittiä ovat kuitenkin olleet avoimia kaikille Z-henkisille, pyörän merkistä ja mallista riippumatta.)
Nyt poden tämän saaren helvetillistä kuumuutta, jota lievitän kylmillä 500ml:n karhuilla, joita on vielä neljä jäljellä.Taidanpa vielä hypätä mereen ennen illan matsia, jonka DEUTSCHLAND voittaa 3-1!! Ei se vesi ole yhtään kylmää Eppu!
Edit: Jaakkis ja Sikiviki, ens kerralla sitten! Ja Hessu75 ja Qwert kans!!
ZZR 1200
Sitä samaa täällä justiin harrastan, eli Karhuilua, mutta pienemmillä astioilla...![]()
Puhtaasti merkkikohtaiset miitit ovat tosiaan aika pöllöjä(vaikka mulla hauskaa oli myös SuperRallyssa).
Miettisin tuossa takasin päin kurvaillessa, että voisikohan seuraavaan Rex-tapaamiseen jotenkin yhdistää myös grillauksen täällä meidän Lepolan "tilallamme"...Kenties tuossa joskus syksyllä?![]()
-Hannibal-
Mitä? Sanoiko joku grillaaminen? Missä? Nyt tuli taikasana jolla vanha etsiväkin värähtää oikein kunnolla...
Missä grillataan?![]()
Mukava oli tapaaminen. Olen aina vierastanut jollekin asialle vihkiytyneitä porukoita, koska joukossa tuppaa tyhmyys tiivistymään joskus jopa pisaroiksi saakka. Ripley sai kuitenkin viekkain sanakääntein houkuteltua minut mukaan. Oli ilo huomata, että löytyyhän sitä oikeitakin tämän alan harrastajia. eikä pelkästään "elviksiä" joiden motiivit mottoripyöräilyyn ovat kyseenalaisia. Mukavaa oli ja olen mukana seuraavallakin kerralla jos suinkin mahdollista.
Täällä. Paraisilla. Syksyllä. Tai vaikka loppukesästä. Maggaraa. Nam.![]()
-Hannibal-
jeess jees makkarat olivat nyt nakkeja joita söin äsken 16kpl
suurempaan nälkään,vaikka joidenkin mielestä (en tarkoita teitä mukana olleita) etsin aina muka jotain kriittistä,mutta tästä
reissusta ei löydy mitään jota kritisoisin.
SUURI kiitos ripleylle ja kaikille mukan olleille,jos jotain negatiivista sanois niin sanotakoon se niile jotka eivät,päässeet mukaan,että
menetitte todella paljon,itsekkin tiolla linnakkeella palvelleena,
en olisi uskonut siellä enää koskaan uudelleen pääseväni käymään,
muttt toisin kävi,vielä kerrassaan aivan maalilinjoilla,kun isäntämme ilmoitti että koko paikka jää piakkoin "historiaan" .
mitä tulee minun suhteeseeni tuohon seniorin mainostamaan
maggaraan sen verran voi paljastaa että se on hyvin "kiinteä"
suhde,sain nimittäin talven aikana 18kiloa pois painosta
(josta jo osa tullut takaisin) ja kaverin sanoin että kun pyöräily
ja grillimakkara kausi alkaa niin jarijii ottaa menetetyt kilot
takaisin,niin ikävä kyllä taitaa käydä.
r6-kaverille sen verra että minulta men ohi tai en ainakaan
kuullut aamulla että olit alunperinkin tulossa meidän mukaa,sorry
mutta loppu hyvin kaikki hyvin KIITOS.
![]()
![]()
Huh, hellettä!! Kiitos kaikille LOISTAVASTA päivästä, eritoten Ripley, kiitos sinulle!! ... ja se vesi ON kylmää...
Matkaa kertyi 418 km yhteensä, koko päivä (12h) meni, mutta heti paikalla lähden uudestaan jos vielä huolitte vanhan kärttysen akan mukaan...
Ja nyt sitten niitä valokuvia......voi hitto kun on toi peukalo keskellä kämmyä, kiireiset laittakaa mulle säpo osoitteet niin saatte kuvia heti, koetan huomenna räpelöidä niitä tänne (luulen kyllä sen jäävän yritykseksi)
Ja nyt saunaan ja *![]()
***ZRX 1200***
Vanha?! Kärttynen!!?? Akka??!!(eppu @ Heinä. 08 2006,22:26) kirjoitti
Vesihän ON kylmää jos se ei ole vähintään kädenlämpöistä!
sahaki65@luukku.com <-Mulle kuvia jos viittit. Kiitti etukäteen!![]()
-Hannibal-
Nyt vasta kotona, 440 km takana ja mukavavat muistot jäi.
Kiitos kaikille, ISÄNNÄLLE eritoten!
Oli se polleeta, kun portilla vedettiin lippaan, kun tultiin takaisinpäin!
Välillä ajettiin rauhallisesti, ja joskus vähä reippaammin, vai mitä Eppu?
Kyllähän se Harrikka oli mukava piristys joukossamme. Ens kerran täytyy vaan varata joku märkä sukka tms jonka voi tunkee niihin pakareihin, kun ei meinannu kuulla oman pyörän ääntä lauttajonoissa, heh!
nimim:halukas grillijuhliin minne vain!
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
Terve kaverrrit!!!!!
Arvatkaas mitä? * Meidän mukana oli yllätysvieras!!!!
The Joker!!!! Ja mä onnistuin saamaan siitä oikein komeen pärstäkuvan!!![]()
Prkl!!!!
![]()
***ZRX 1200***
Kiitos kiittelyistä kaikki.Hyvä meininki.
Jaaha, ja taas olis kannattanu veikata! Saksa on suurin, terve voitto!(Ripley @ Heinä. 08 2006,20:11) kirjoitti
![]()
![]()
ZZR 1200