Pyöränä K1100 -93 ja akun vaihdon myötä jäi abs-valo vilkumaan, netissä törmäsin ohjeisiin jolla sen saa kuitattua pois http://www.ibmwr.org/ktech/abs-reset.shtml
<8. Hold ABS button down for 8 seconds. The bottom ABS light will stay on, and the top one off.
<9. Release the ABS button. If you have successfully reset the ABS, both ABS lights will come on. If you have failed to count to 8, or your ground is not good, the top ABS light will stay off.
Tämä kuuluu varmaankin noiden tyhmien kysymysten sarjaan: En ole löytänyt omastani tätä abs-nappia, missä se on?
ABS nappi pitäisi olla siinä kahvanlämmittimen vieressä (keskellä ohjaustankoa), mutta olennaisempi kysymys on, että kuinka paljon siinä sinun akussa on amppeereja??
Ampeereja pitää olla vähintään 19A ennen kuin K1100LT ABSit toimii vaikka olisi uusikin akku.
Kannattaa ostaa paras geeliakku mitä löydät hinta noin 80 euroa.
kun ABS valo vilkkuu, niin ABSit ei toimi. Älä edes kokeile toimivuutta. PS. huonot kokemukset toimimattomuudesta.
SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
Onhan siinä tosiaan joku nappi jossa ei ole mitään merkkiä ja jota joskus olen napsutellut, täytyypä huomenna tutkia tarkemmin.
Akun vaihdon jälkeen keväällä alkoi tuo vilkutus 25A Vartan siihen sitten laitoin, toivottavasti ei ole siitä kiinni kun en tiennyt geeliakkua hommata.
Kiitos neuvosta, lauantaina olisi tarkoitus kohti Tronheimia ja kivempi toimivilla abseilla koluta vuoristoa![]()
Jos 25A akku on ladattuna, niin pitäisi kyllä ABSit toimia.
... Nyt muistinkin jos ABS valot vilkkuu niin välttämättä ei ole kyse ABSien toimimattomuudesta
Viimeksi kun mulla alko absit vilkkumaan Trollstigeniä ennen, niin oli jarruvalo palanu takaa.
10. päivä joutuu lähtemään Trondheimiä kohti AUTOLLA! Jotta junioritkin pääseen nauttimaan Norjan upeista maisemista.
SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800