Eli kiikarissa olisi nyt zx6r ninja vuosimallia 2002.Mitäs kaikkea hyviä&huonoja puolia ja tyyppivikoja tommosessa on?Eli mitä kannattaa,saa ja pitää katsoa&ottaa huomioon kyseistä pyörää hankittaessa?
Yksi aika namu yksilö olisi kiikarissa.Varustettu mm.Micronin tehoputkella&suutinsarjalla
Koitin hakua,mutta en oikein mitään löytänyt...
Eihän tyhmä kipua tunne..
Zx6R -01
Itse hankin juuri tuollaisen keväällä ja olen ollut täysin tyytyväinen, mitään erityisen huonoa en ole löytänyt. Kannattaa katsoa bike-lehden testejä matkan varrelta ja käydä kirjastossa lukemassa. Ainakin kun on tuplakupla niin kate on aika ison kokoinen niin ei pikku vinkakaan heti riepotteleEiku pyörää hakemaan sanon minä
![]()
zx-6r -02
toi 02 on varmaankin (veikkaisin) erittäin varmoja ja kestäviä konstruktioita..... omassa vm-03 ei mitään ongelmia esiintynyt ja tuo edellinen mallisto oli suht samanlainen moottoripuoleltaan aina 98-02..joten eiköhän lastentaudit ole tuosta viimeisestä vuosimallista jo pois....hieno pyörä, osta pois..
![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Itsellä ei ole kuuden tonnin hurjalla kokemuksella mitään vastaan. Kaks päällä ajaminen on eläinrääkkäystä, mutta niin se taitaa olla kaikilla kuussatkuilla.
2002 löytyy täältä ja 7000km verran ajokokemusta. Ei mitään ongelmia. 280 se ottaa mittariin.
Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
Kuulostaa koko ajan paremmalta tommonenTänään soittelin myyjälle yhdestä pyörästä ja lupaili pitää mulle sitä viikon että pääsen sitä katsomaan
Varmaan joutuu kaupat tekemään siitä![]()
Zx6R -01
Mut älä sit hairahdu sen jälkeen kokeilemaan vuotta uudempaa, eli vm-03...on meinaan "pikkasen" pirtsakampi ja ketterämpi...(Nixu81 @ Kesä. 29 2006,14:45) kirjoitti
![]()
Itselläni tuo -99 malli eikä vielä tämän kesän kokemuksella valittamista löydy. Se on kyllä totta ettei siihen uudempaan kannata koskea jos ei lompakon nyörit anna myöden, alkaa vaan sylettämään![]()
Paljos muuten on 02 ja 03 malleilla teho/paino suhteissa eroa?
Zx6R -01
Mulla oli tuollainen 02 mallinen 636 ja ei ollut valittamista. Mitään vikoja ei ollut eli aika huoleton pyörä ajaa.
Oiskohan 03 hyväksi...(Nixu81 @ Kesä. 29 2006,19:39) kirjoitti
03---165-9kg ja 115hv(ram air= 125)
02---185-9kg ja 105
jostain muistini syövereistä nuo kaivoin, eli voi olla +- 2 sinne tänne. Mut siis fakta on että eron todellakin huomaa ja 03:ssa on ruisku. Mutta käyttötarkoitus ratkaisee--->03 on huomattavasti pienempi eli jos matkaa tykkäät ajaa niin 02 parempi. Jos tykkäät keulia ja ajella radalla niin 03. toki tuo kaikki onnistuu myös 02, mut 03 on äkäsempi, se on fakta..![]()
Ittellä -04 636 (sama malli kuin -03). On kyllä erinomaisen ketterä ja pirtsakka peli! Radalla todella mukava kurvailla!(Kawa600 @ Kesä. 29 2006,20:50) kirjoitti
03/04 malliin tehdas lupaa 118hv konetehoa ja sitten tuo ram-air kympin verran lisää. Tehot tuli tarkistettua sliparinvaihdon jälkeen ja 116hv löyty takarenkaalle, että toi tehtaan ilmoittama teho vaikuttais ainakin omassa yksilössäni olevan alakanttiin. Sliparilla ei kuitenkaan pitäis 5hv enempää tehoja tulla. Painoa on ohjekirjan mukaan 161kg.
Alkaahan noita käytettyjä 03:sia saamaan jo kohtuu järkevällä sijoituksella...
Yamaha YZF-R1 2008 "race"
no niih..mähän muistin ton painot jopa yläkanttiin.. ons ekevyt tosiaan heitellä..(Paarma78 @ Kesä. 29 2006,21:01) kirjoitti
..muistelisin vaan että paino olis ollu 165 ja tutun pyörässä kun slipari vaihdettiin niin painoksi tuli n. 160kg..
![]()
Onkos ollut ongelmia vaihteiden kanssa? Yhdestä pyörästä hyppää kolmonen, vai oliko se kakkonen pois päältä kun yhtään tulee vetoa.
Kun soittelin liikkeeseen tosta pyörästä mitä oon menos kattomaan niin sanoi myyjä puhelimessa että olis ruisku peli(Kawa600 @ Kesä. 29 2006,20:50) kirjoitti
Vai onko kaikki 02 vuoden pyörät vielä kaasareilla?
Zx6R -01
-02 on kaasareilla. Ei tosin aiheuta sinällään ongelmaa, kaasuunvastaavuus on oikein hyvä. Vakiona on ihan pieni kuoppa 5000-5500rpm kohdalla, muuten käyrä on nätti.
Omasta mielestäni istuttuani nyt tuon -02:sen jälkeen -03:sen päälle, se tuntui järkyttävän pieneltä ja jotenkin "jyrkältä". Tietenkin kun olen 186 pitkä, niin se varmaan vaikuttaa. Radalla tuo uudempi on varmaan äkäsempi ajaa, mutta yhtään pitempään ajaessa mulla prakais paikat ihan varmalla.
Nyt on tuolla -02:sella "kermitillä" tarkoitus ottaa pitempi suomen kierros. Pehmoset laukut kylkiin ja menoks![]()
Heitetään nyt jotkut linkit noihin spekseihin, niin ei tartte spekuloida!
ZX-6R 2002:
http://www.motorbikes.be/en/Kawasaki_ZX-6R_2002.aspx
ZX-6R 2003:
http://www.motorbikes.be/en/Kawasaki_ZX-6R_2003.aspx
Näyttäis vissiin olevan ram-air tehot noissa linkeissä...
Kiitoksia linkeistäOnhan noissa aikalailla eroja,selvästä racenpi malli toi 03!Eiköhän tuollaisella 02:sellakin kerkeä ihan kivasti.Ja ihan muna asennossa en muutenkaan kyllä tykkää ajella *
![]()
Zx6R -01
Ei kannata vanhempia katella kun uudempaakin löytyy jo aika sopivasti...http://www.nettimoto.com/369237
Niin ku jo tuli sanottua, niin kaikki 02:set on kaasaripelejä. Myyjäs ei tiedä mitään tai on sit vaan puhunu shittiä..(Nixu81 @ Kesä. 30 2006,06:42) kirjoitti
![]()
No itse olen 190 ja huristelin tollasella 03:lla 24tkm.. upeita kilsoja..(Wen74 @ Kesä. 30 2006,11:33) kirjoitti
Kyllä sillä tuli muutamaan otteeseen ajettua sellasia 500km matkoja yhdellä tai kahdella tauolla, ku pitää tankatakin..
..loistava pyörä, mutta joo...on se 02 soveltuvampi matka-ajoon.
![]()
Sillä tais vaan olla kiirusta tai sitte se ei vaan tajuu(Kawa600 @ Kesä. 30 2006,16:34) kirjoitti
No onneks lähtee kaveri mukaan mikä tajuuki vähän enemmän noista ni ei tartte myyjän kanssa arpoa![]()
Zx6R -01
Kaikki mun kyytiläiset kehuivat, että yllättävän hyvä. Ja jaksaa kyllä mun mielestä erittäin mallikkaasti. Mulla usein kaveri kyydissä ja yhteispaino varmaan lähemmäs 200kg..hyvin kulki..(tpower82 @ Kesä. 30 2006,21:11) kirjoitti
![]()
Mulla on 06 Kawa 636, ennen oli 02 vm ja täytyy sanoa et vanha tuntu vääntävän paremmin, ja oli parempi ajoasento jokapäiväiseen ajoon.. Mutta kaikkeen tottuu,
Uudessa on kyllä yläkierroksilla enemmän ruutia ja muutenkin sporttisempi laite! Paperilla katsottuna uudessa on varmaan kaikkea enemmän.
Itse tosin tarvitsen sitä vääntöä+touring-ominaisuuksia enemmän joten : Nettimotossa
RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
Emäntä ei oo uskaltanu vielä kertaakaan kyytiin!?(tpower82 @ Kesä. 30 2006,21:11) kirjoitti
Mut eipä tuo kuulemma oo paha kakspäällä ajella. Pitkiä matkoja tuskin mikään nautinnollinen...
Itse ajelen juuri tuollaisella -02 636:lla. Ihan hemmetin hyvä ajaa, eikä ole vielä tähän mennessä (10tkm ajettu itse) tullut minkäänlaisia pienempiäkään vikoja. Ainoa vika on ulkonäkö... Onhan nuo 03-04 ninjat kuitenkin parhaimman näköisiä pyöriä ehkä ikinä.
05-06 näyttää sitten taas ihan lehmältä...provo
edit: Ja omanikin on varustettu micronilla+ suuttimilla. Et kai ole mun pyörää ostamassa?!? Ei se ole myynnissä !!!!
Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
Mulla on kanssa tommonen zx-6r 02.kolmas kesä menossa ja ei oo ollu mitään vikoja. 23000 mittarissa.
Sattuuko joku tietää pääkaupunki seudulta hyviä huoltoliikkeitä,missä sais penkitettyy/säädätettyy kaasarit?Ku tuli hommattuu suutinsarja ja yoshimura tänäkesänä.![]()
Nyt on Nixulle mopo haettu, mies oli ku hangon keksi ku kotiin pääsi![]()
- Vahingonilo on paras ilo, siinä ei ole tippaakaan kateutta -
Todellakin!On kyllä kiva peli ajella(Tohtori @ Heinä. 05 2006,18:29) kirjoitti
Zx6R -01