Millä, arvon motoristikumppanit, olette päässeet hetkeksi eroon saappaiden narinasta?
Ei tunnu mukana tuleva silikoni auttavan yhtään..!![]()
Pistä sinne silikoniöljyä tai silikonivaselinia... ko. tavara sisältyi ainakin mun Evojen pakettiin ja sillä olen aikaisemmatkin Oxtarit voidellut... spay-silikoni on parastakoska sillä suihkasee kivasti sinne muovien väliin.
"mä kusen nurin kaikki haisevat kakstahdit ja viritetyt tvinit"
Evojen mukana ainakin tuli sellainen pieni siliconi pullo mutta eihän se sitä narinaa kokonaan vieny pois. Laitoin sellaista nahanhoito ainetta saappaisiin niin narina loppu.
Ketjuöljy auttaa seuraavaan vesisateeseen asti.
br, Mikko
KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
Omiin Oxtareihini ruiskutin Midland K7 synteettistä ketjuöljyä, narina lakkasi heti. Sateessa en ole vielä ajanut, joten tuosta kestävyydestä en tiedä. Se nivelpalahan on tavallaan ylöspäin, ei luulisi veden sinne helposti menevän.
Taitaa WD40 sopia myös voiteluun, mutta ylipäätään paineella se aine on sinne niveleen saatava.
www.motzcari.com
Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
Ääni tälle...ei ainakaan vahigoita muovia.(Jesse James @ Kesä. 25 2006,23:13) kirjoitti
Ketjurasva on toiminut ihan hyvin ja sitä on yleensä lähistöllä.
Ahdettu 1216
Teflonspray on pitänyt omastani jo vuoden narinat pois. Nyt alkaa taas kuulumaan pientä nitinää, joten uusi suihkaus väliin. Teflon on siitä hyvä, kun se ei kerää pask.. ja pysyy hyvin pinnassa kiinni.