Tulokset 1:stä 3:een 3:sta

Arvon kanssa motoristit, nyt tarvitsisin apua motocross/enduro-kuskeilta tai muilta jotka tuntevat varusteet hyvin.

Eli nyt olisi tarkotus ostaa vähän crossi suojaa, EIKÄ MEE EDES OMAAN PIIKKIIN

Ostaisin:
    - Saappaat
    - Ajohousut
    - Ajopaita
    - Ajotakki
    - Suojapaita (siis mis on kyynärit,harsarit,lantiovyö)
    - Lasit
    - Hanskat

Eli aika pitkä lista, mulla itsellä on nyt käytännössä kypärä, mutta muuta sitten ei olekaan.

Ensinnäkin, saappaista
    olen katsellut Alpinestari:n tech 6:sia tai sit Sidi:n sitä ns "parasta" mallia. Mitäs mieltä olette näistä?

Sitten ajovaatetukseksi valitsin Sinisalo:n KTM-racing vermeet.
    Myös Alpinestarilla olis hyvännäköstä kleederiä, onkos muita hyviä vaihtoehtoja ?

Suojapaita taitaa tulla mp-asulta tai sinisalolta, mp-asun suojapaita oli ainakin tosi hyvä. Alpinestar:N en taas pitänyt.
    Onko suojapaita parempi vaihtoehto kuin perus hartsari kyynäri yhdistelmä ?

Käsineissä ja laseissa ei taida hirveän paljon olla eroja?

Eli tälläistä, käytössäni on noin 800-1000€ rahaa ja todennäköisesti tukeudun joko T. Örth'en:in tai Yamaha Centerin.

Lopuksi itse taistelijasta, olen 187 pitkä ja painan 110 kiloa, ajan sekä enduroa että crossia, mutta pääasiassa enduroa. Pyöränä KTM:n LC4 640:n. INTIN mustana

Mutta nyt auttakaa miestä mäessä, kiitoksia jo etukäteen.
    Face Your Fears And Live Your Dreams
    Ei muuta kun kauppaan ja sovittamaan, ne mitkä tuntuu istuvan parhaiten niin siinäpä se.
    Suojapaita on joittenkin mielestä kuuma pitää päällä, polvarit taisi puuttua listaltasi.
  3.  
    Riittäisikö tähän aiheeseen yksi topic?
    *KLIKS*
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*