Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    eli mistä kannattaisi hommata eteen levyt k4 600cc gixsuun? mitkä levyt on hyviä ja mitä kannattaa välttää? suomesta vai ulkomailta? ebc.n palat kävin hakemassa ja caprimoton levyjä -----> <a href="http://www.carpimoto.it/content/prod/l_EN/s_7_Brakes/br_5_Suzuki/bi_736_GSX_R_600_04_05/pr_18190_Braking_brake_disk_Braking_Wave_STX67D_1_ disk_dim_300x69_mm_to_use_with_sintered_
    pads_only.htm" target="_blank">http://www.carpimoto.it/content....nly.htm</a>
    olen tiiraillut. suomesta saisin about 500€ ebc.n tavalliset levyt...
    550€ piparkakut.. tuleeko keskiöt yleensä mukaan vai niittaillaankos noita vanhaan keskiöön?
  2. #2
    Eikös tohon hintaan tule keskiötkin,hinnasta päätellen vieläpä kullatut .Aika järkyttävän hintaisia noi jarrulevyt mopoihin,kymmenen kertaa kallinpia ku autoihin
  3. #3
    Lainaa (tinke @ Kesä. 16 2006,21:35) kirjoitti
    Eikös tohon hintaan tule keskiötkin,hinnasta päätellen vieläpä kullatut .Aika järkyttävän hintaisia noi jarrulevyt mopoihin,kymmenen kertaa kallinpia ku autoihin
    No, kun net on rosterii.
  4. #4
    Lainaa (Pärinä-Pappa @ Kesä. 16 2006,22:13) kirjoitti
    Lainaa (tinke @ Kesä. 16 2006,21:35) kirjoitti
    Eikös tohon hintaan tule keskiötkin,hinnasta päätellen vieläpä kullatut .Aika järkyttävän hintaisia noi jarrulevyt mopoihin,kymmenen kertaa kallinpia ku autoihin
    No, kun net on rosterii.
    Rosteri maksaa n.4€/kilo,teräs alle 1€/kilo,ja jos jarrulevy painaa kilon tai pari ei se hintaero materiaalilla selity,kai se on hankalampi valmistaa,niittaamalla valmistettu,kelluva rakenne.
    Mut silti en voi olla ihmettelemättä niiden hintoja.
    Takajarrulevyn hintoja en tiedä,mutta onneksi olen töissä paikassa jossa on laser.......
  5. #5
    ebc.n pipareihin tulee keskiöt mukaan ja normeihin ei ilmeisesti tule. joten hinta kompensoituu siinä?? caprilta kun tilaa niin rahdit on 60€.... joten veikkaan että piparit tulee hommattua jos saan ne hyvään hintaan. muuten metsästän muualta..
  6. #6
    Oletkos kysellyt ISR:n levyjä? Niitä käsittääkseni myy ainakin Raisiossa Powerbike niminen liike.
    On varmasti laatukamaa ja hinnaltaan kilpailukykyinen.

    Storm taas myy EBC:n levyjä, eli sinne myös kannattaa soitella.
    Aprilia RSV4-R
  7. #7
    jeps eli stormi on tällä hetkellä paikka mistä piparit haen jos hinta vaan saadaan kohalleen.. uudet palat jeesasi vähän mutta ravistaa viellä liikaa..
  8. #8
    Lainaa (santtu-cbr @ Kesä. 17 2006,23:59) kirjoitti
    jeps eli stormi on tällä hetkellä paikka mistä piparit haen jos hinta vaan saadaan kohalleen.. uudet palat jeesasi vähän mutta ravistaa viellä liikaa..
    Jälleen kerran, jos hinta ei mene kohdilleen (Noin 400€ / pari) niin tilaa piparit ulkomailta. Ulkomailta, eli ebaysta siis...
  9. #9
    Lainaa (Korruptio @ Kesä. 18 2006,13:02) kirjoitti
    Lainaa (santtu-cbr @ Kesä. 17 2006,23:59) kirjoitti
    jeps eli stormi on tällä hetkellä paikka mistä piparit haen jos hinta vaan saadaan kohalleen.. uudet palat jeesasi vähän mutta ravistaa viellä liikaa.. *
    Jälleen kerran, jos hinta ei mene kohdilleen (Noin 400€ / pari) niin tilaa piparit ulkomailta. Ulkomailta, eli ebaysta siis...
    Jees Ebayta vaan kehiin. Itse ostin Atlantin takaa alle 5tkm ajetut etulevyt. Maksoi huimat 100e ja ei edes menneet tulliin
    Ei enää mopoa alla Gsx1400 lähti uuteen kotiin...
  10. #10
    Lainaa (jiitee @ Kesä. 18 2006,14:56) kirjoitti
    Jees Ebayta vaan kehiin. Itse ostin Atlantin takaa alle 5tkm ajetut etulevyt. Maksoi huimat 100e ja ei edes menneet tulliin
    Ja kun yksityiseltä EU:n ulkopuolelta ostaa niin käskee kirjoittaa siihen paketin päälle hinnaksi jonkun 50$ ja paketin sisään vastaavalle summalle tuleva "kuitti" niin ei tullikaan innostu rahastamaan. Näytti olevan natseilla myynnissä 169€ ebayssa kusiaisen 6tkm ajettu etujarrulevysetti kun äsken katsoin.
  11. #11
    Minä tilasin Brakingin piparit Motoxilta. Näyttävät hyvältä ja tuntuvat toimivan. Kuva paikoillaan tuossa alapuolella sigussa. Hinta .. noh, maksaahan ne. 518e pari. *
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  12. #12
    Kokeileppa herkistellä niitä niittejä jollain sopivalla puhdistusaineella/öljyllä. Saattaapi alkaa toimimaan. Kato myös onko silmin havaittavaa kieroutta kun pyörität rengasta. Ota vaikka vanne irti, sillä harmittaa vietävästi, jos ongelma ei olekaan levyissä ja uudet on jo ostettu. Kaverin kawassa oli edellisen omistajan jäljiltä toinen etulevy hieman kiero, käännettiin ruuvipenkissä takasin, ja mitä jäi, niin niitit tuntuu tasaavan, kun ei täristä yhtään. Kyseessä oli siis noin 1,5mm heitto josta ehkä 0,5mm jäi, ja tuskin tota oikomista voi täysin varauksettomasti suositella, mutta toimi tässä kohtaa.
  13. #13
    Lainaa (tinke @ Kesä. 16 2006,23:00) kirjoitti
    ei se hintaero materiaalilla selity,kai se on hankalampi valmistaa,niittaamalla valmistettu,kelluva rakenne.
    Niittaamalla valmistettu? Eikös kaikki jarrulevyt leikata levystä laserilla tai vedellä, paitsi valetut?
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
  14. #14
    Lainaa (jmhonka3 @ Kesä. 19 2006,10:19) kirjoitti
    Kokeileppa herkistellä niitä niittejä jollain sopivalla puhdistusaineella/öljyllä. Saattaapi alkaa toimimaan. Kato myös onko silmin havaittavaa kieroutta kun pyörität rengasta. Ota vaikka vanne irti, sillä harmittaa vietävästi, jos ongelma ei olekaan levyissä ja uudet on jo ostettu. Kaverin kawassa oli edellisen omistajan jäljiltä toinen etulevy hieman kiero, käännettiin ruuvipenkissä takasin, ja mitä jäi, niin niitit tuntuu tasaavan, kun ei täristä yhtään. Kyseessä oli siis noin 1,5mm heitto josta ehkä 0,5mm jäi, ja tuskin tota oikomista voi täysin varauksettomasti suositella, mutta toimi tässä kohtaa.
    niitit on herkistelty ja levy liikkuu vähän liikakkin? noin millin pituus suunnassa ja +2milliä sivuttain.. tärinää ei tule kokoaikaa mutta joka jarrutuksessa tuntuu.. oli luxus ajella hondalla vaihteeksi kun ei tärissyt/jumputtanut. siinä levy ei juurikaan muuten liiku.. ajossa olen katsellut levyn heitoa (älä kysy miten oon ajanut ) ja silmin sitä ei ainakaan huomaa. epäilenkin ainakin niittien olevan heikot.. levyt on myös kovasti urilla että entiset ne rupeaa muutenkin olemaan.. jarruttaessa näkee kun etuhaarukka tärisee.. muuten keula kyllä tuntuu hyvältä niin keuliessa kuin radalla. ei klapaa eikä muutakaan. kyllähän noilla kadulla ajelee mutta rata keikkoja en halua sen takia kesken jättää että jarrut rupeaa v*ttuilemaan!
  15. #15
    Lainaa (jarim @ Kesä. 19 2006,08:17) kirjoitti
    Minä tilasin Brakingin piparit Motoxilta. Näyttävät hyvältä ja tuntuvat toimivan. Kuva paikoillaan tuossa alapuolella sigussa. Hinta .. noh, maksaahan ne. 518e pari.
    stormilla ebc.n pipareilla lähtöhinta 602€ pari joten... jos se tippuu hiukan päälle 500€ niin harkitsen niitä.. nuokaan ei kuulosta hassummalta jos suomesta ne tilaan! muita paikkoja mistä voisi löytyä??
  16. #16
    nyt löytyi ebc.t ja braking wavet kohtuu hintaan joten onkohan noissa käytännön eroja juurikaan? muitakin vaihtoehtoja saa viellä laittaa koska jussin jälkeen joudun levyt hommaamaan.. pitääpä ryypätä jussi kunnolla koska sen jälkeen ei ole muuhun varaa kuin tärkeimpään eli mopoiluun!!
  17. #17
    Mulla rupes ravistamaan jarrutuksissa ihan urakalla niin hain Tokimotosta uudet Braking piparit 500€ kustansi ja hyvä tuli.
    dazuissi.kuvat.fi
    GSX-R750, GSX-R 1000, Ducati ST2
  18. #18
    jeps. eli huomenna käyn viellä kierroksella ja jos levyjä ei täältä löydy niin tilaan ne hiukan kauempaa.. tokimotossa tulee sitten myös käytyä.
  19.  
  20. #19
    ebc.t tuli tilattua stormilta "sopivasti". toimitus aika vaan viikosta ikuisuuteen.. radalle pitäs lähteä 10.7 ja toivotaan että saapuu ennen sitä!!! muuten joudun cbr.llä lähtemään sinne. eihän siinä mitään vikaa ole mutta kun haluis omalla ajaa kun sitä varten se on hommattu ja ajaminen sujuu paremmin sillä! muuten menisin hiukan täristävillä levyillä mutta kun tuppaa liikkumaan niiteissä jo reilusti..