Nyt kun tolla SV:llä on kruisailtu eka tonni niin tekis mieli vähän modata. Jos vaihtais orkkis plexin vaikka Puigin tupla kupla racin plexiin niin onko sillä muutakin kun ulkonäöllistä vaikutusta ?
En niin racing henkinen ole, mutta tollanen savunharmaa istus mustassa mopossa.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Mikäli haluaa vaan mustan pleksin ja alkuperäinen muoto tai racing on mieleinen, niin louis myy puigin pleksejä hintaan 54,95€/racing maksaa 59,95€. Ainakin minulle bandiittiin aluperäinen malli mustana on passeli ja
tuossa on siitä kuva.
Ahdettu 1216
Nätti mopo. Louissilta on tullut tilailtua yhtä ja toista. Toinen mikä kiinnostas on Puigin sisä lokari SV:hen.. Noi kaatumatapit oliko LSL:än ?
Niissähän on tapit ja "adapterit" eri nummerolla Louissilla ?
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Ei ole nuo kaatumatapit ei ole Lsl:n ja kyllä ne tapit sekä "adapterit" on eri numerolla.
Ahdettu 1216
Tuollanen ois MRA:n tuplakupla--->**Klik**
Mulla pelaa hyvin, ohjaa viimat pois![]()
Itse vaihoin K2seen mustan tuplakuplan ja pitää sanoa etten ilman tuplakuplaa voi ajaa. Viima ei häiritse enään ollenkaan rinnassa ja hyvin vähän kaula-alueella. Ja väritetyt tuulilasit näyttävät paljon hienommilta =)
loud pipes save lives
mä vaihdoin puigin tuplakuplan k4 600 gixsuun ja tuntuu että on ehkä heikompi jopa kuin orkkis.. olen 178cm pitkä joten.. pyörteily lisäänty ja.. toisaalta se on "hiukan" siistimpi kuin orkkis jonka edellinen omistaja ihan itse on tummentanut. täytyy varmaan harkita tumman orkkiksen hommaamista. lsl.n tatitkin on tallissa mutta kaadutut.. asennus kilkkeet on ja ne kiekot sekä uudet muovi holkit mutta ne epämääräisen muotoiset alumiini holkit muovin ja pultin väliin uupuu. joutuu siis ilmeisesti hommaamaan koko kiekko sarjan ellei itse lähe sorvailemaan.....
Täältä nätti tuplakupla http://www.zerogravity-racing.com/sp...sptbks/157.htm
Näytti noita Zero plexejä löytyvän vanhempaankin versioon ja ihan hyvän näkösiä - Englannissa oli nettikaupoissa.
Mistähän niitä sais lähempää ?
T
Jussi
---
Belgiassa on Motopro-niminen putiikki joka edustaa myös Zero Gravitya Euroopassa. SV-tonnisen tuplakupla maksaa veroineen plus kuljetuksineen (Ruotsiin) 96 egeä. Tuskinpa se Suomeen kuskattuna paljonkaan enempää maksaa. Motopro.com
The more I learn about women the more I love my bike!
Omaan RF 900:n tilasin suoraan jenkeistä, lähin dealeri on kuulemma norjassa mut sillä ei ollut hyllyssä mun pyörään plexiä.Veroineen ja tulleineen maksoi mulle 125€