Tulokset 1:stä 29:een 29:sta
  1. #1
    Ajattelin, että voisi olla kiva vähän hienosäätää GSXF:n ulkonäköä joillain pienillä ulkonäköön vaikuttavilla jutuilla.

    Olisiko tarjolla vinkkejä mistä kannattaisi vuosimalliin 2006 etsiä lisäpalikoita?

    Ensimmäisenä ajattelin vaihtaa etuvilkut mustiksi. Kun pyörä muutenkin on musta, niin mustat vilkut voisivat olla ihan kivat. Löytyisikö jostain valmiina mustaksi värjättyjä vilkkuja?

    Joskus aikanaan muistelen, että autoharrastelijoilla oli jotain maalia jolla autojen vilkut tummennettiin?

    Toki seuraavaksi voisi myös harkita pyrstön muokkaamista.
  2. #2
    Vastaanpa itse itselleni...
    Eli googeli auttoi taasen. Tämmöiset löytyi http://store.58cycle.com/PhotoGaller...atana+f+s+sigs

    Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä kaupasta tai löytyisikö lähempää hyviä kauppoja josita voisi kysellä.

    Maahantuojalle laitoin kyselyn noista. Saapa nähdä tuleeko vastausta.
  3. #3
    Mustat vilkut ovat ihan makeet mustan pyörän kanssa! Saksan maalta vilkkuja saa ko. pyörään tuosta paikasta --> Whitelights. Itse käytin ko. putiikkia ja hyvin toimi. Tavara oli se mitä pitikin ja kyselyihinkin vastasivat suht nopsaan.



    Suki Suki GSX-R 1000 k8
    <s>Kiwakasa Z750 -08</s>
    <s>Suki Suki GSX750F -03</s>
  4. #4
    Itse tilasin omani vuosi sitten keväällä Clear Alternatives-puljusta. Ei nuo smoket mustat ole, mutta tummemmat nyt kuitenkin.

    Mopon tämänhetkinen ulkonäkö on tuommonen:


    Vielä pitäs takavilkkuja laittaa, kiillotella osia lisää ja jos joskus vielä jaksaa, niin koneeseen bofooria lisää yms. Ajattelin kuitenkin pitää tuon vielä pitkään, niin onhan tässä kesiä aikaa laitella.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  5. #5
    Of Topic....
    Jyppendaal kuinka olet kiillottanut vanteet? ovat aika pirun siistit...
    Suki Suki GSX-R 1000 k8
    <s>Kiwakasa Z750 -08</s>
    <s>Suki Suki GSX750F -03</s>
  6. #6
    Lainaa (Jyppendaal @ Kesä. 27 2006,18:44) kirjoitti
    Itse tilasin omani vuosi sitten keväällä Clear Alternatives-puljusta. Ei nuo smoket mustat ole, mutta tummemmat nyt kuitenkin.

    Mopon tämänhetkinen ulkonäkö on tuommonen:


    Vielä pitäs takavilkkuja laittaa, kiillotella osia lisää ja jos joskus vielä jaksaa, niin koneeseen bofooria lisää yms. Ajattelin kuitenkin pitää tuon vielä pitkään, niin onhan tässä kesiä aikaa laitella.
    Hienosti laiteltu peli ja eipä ole vielä vastaan tullut, vaikka sama on kaupunki.
    Ahdettu 1216
  7. #7
    Lainaa (Imppu @ Kesä. 27 2006,20:27) kirjoitti
    Of Topic....
    Jyppendaal kuinka olet kiillottanut vanteet? ovat aika pirun siistit... *
    Töitä tuli n. 3 tuntia /rengas. Ensin maalit pois Nitro Morsilla (mikä vaan maalinpoistoaine pitäs käydä). Rajasin keskeltä maalarinteipillä, edessä vähän hankalampi, takana helpompi kun siellä on kunnon nyppylä mitä vasten nitroo levitellä. Edessä raja on epämääräsempi ja menee tökötti helposti sinnekkin, mistä ei ois maalia tarkoitus poistaa.
    Maalin poistoon meni enin aika.
    Jonka jälkeen hiomaan käsin vesihiomapaperilla (600 - 800 - 1000 - 1200), vettä käytin runsaasti. Toiset käyttää sen jälkeen hiomatahnaa lumppulaikan kera, mut en ite jaksanu etsiä semmosta. Siirryin suoraan metallin kiillotus tahnaan. Ite käytin AutoGlymin Metalpolisheria. Ja sillä kun käsittelin, niin pinnasta tuli melkein peili. Lopuksi vielä pistin vahaa päälle.

    Aion kyllä vielä joku kerta kokeilla kuinka hyvän sellasella hiomatahnalla ja lummpulaikalla käsittelemällä sais. Ja sit taas Autoglymin tököttiä pintaan.

    Vanteiden ulkoreunoja vois kanssa vähän siistiä, sinne jäi hieman maalia sinne tänne.

    Tuolla kohtalaisen hyviä vinkkejä alumiinin kiillotukseen.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  8. #8
    Lainaa (suiza 1200 @ Kesä. 27 2006,20:59) kirjoitti
    Hienosti laiteltu peli ja eipä ole vielä vastaan tullut, vaikka sama on kaupunki.
    Hieno se on sinunkiin bandiitti ! Ei oo vielä tullu kuin 2 tonnia tälle kesälle ajoa, laiskanlaisesti tulee kylällä pyörittyä. Vähän mutkan kautta olen sinun pyörän laitosta saanut kuulla. Eräs onnellinen 650 V-Stormin omistaja töissä kertoilee...
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  9. #9
    Kiitoksia vinkeistä ja Jyppendaalille kuvasta.
    Ihan selkeästi haluan nuo smoket omaan pyörääni!
  10. #10
    Lainaa (Jyppendaal @ Kesä. 27 2006,21:20) kirjoitti
    Lainaa (suiza 1200 @ Kesä. 27 2006,20:59) kirjoitti
    Hienosti laiteltu peli ja eipä ole vielä vastaan tullut, vaikka sama on kaupunki.
    Hieno se on sinunkiin bandiitti ! Ei oo vielä tullu kuin 2 tonnia tälle kesälle ajoa, laiskanlaisesti tulee kylällä pyörittyä. Vähän mutkan kautta olen sinun pyörän laitosta saanut kuulla. Eräs onnellinen 650 V-Stormin omistaja töissä kertoilee...
    Ei ole sitten mahdottomasti sinun pyörä liikkunut ja turistaan jos törmätään.
    Ahdettu 1216
  11. #11
    SV hen hommasin tuolta samasta puljusta vilkun lasti.

    http://www.clearalternatives.com/

    Posti 20USD ja kolmessa päivässä kotiin ! On logistiikka kohdillaan Fedexillä
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  12. #12
    Jyppendaalille kiitokset kiillotus ohjeista.
    Suki Suki GSX-R 1000 k8
    <s>Kiwakasa Z750 -08</s>
    <s>Suki Suki GSX750F -03</s>
  13. #13
    Vielä 2 vuotta vanhaa valokuvaa kehiin... Ei ole mopo hyvän näkönen tehtaalta tullessaan, kaikenlaisia telineitä pitää siihen mennä vielä väsäämään *



    Onneks noinkin vaikealle tapaukselle on pystynyt sittemmin jotain tekemään. Toiset pyörät ne vaan paranee vanhetessaan
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  14. #14
    Lainaa (Jyppendaal @ Kesä. 27 2006,18:44) kirjoitti
    Itse tilasin omani vuosi sitten keväällä Clear Alternatives-puljusta. Ei nuo smoket mustat ole, mutta tummemmat nyt kuitenkin.

    Mopon tämänhetkinen ulkonäkö on tuommonen:


    Vielä pitäs takavilkkuja laittaa, kiillotella osia lisää ja jos joskus vielä jaksaa, niin koneeseen bofooria lisää yms. Ajattelin kuitenkin pitää tuon vielä pitkään, niin onhan tässä kesiä aikaa laitella.
    Moro Jyppendaal.
    Mistä oot hommaillut takalokarin "huggers" ja rek.kilven telineen.
    Otitko alkuperäisen sisälokarin kokonaan pois.

    Mulla on samanlainen pyörä ja kiinnostaa kovasti.

    Ps. niin ja mikä toi slipari on merkkiään.
  15. #15
    Lainaa (juko5 @ Heinä. 08 2006,01:08) kirjoitti
    Moro Jyppendaal.
    Mistä oot hommaillut takalokarin "huggers" ja rek.kilven telineen.
    Otitko alkuperäisen sisälokarin kokonaan pois.

    Mulla on samanlainen pyörä ja kiinnostaa kovasti.

    Ps. niin ja mikä toi slipari on merkkiään.
    Morjens,
    Puigin huggeri renkaan päälle tuli aikoinaan ihan paikallisen Motokatin kautta tilattuna, muistaakseni n. 130 euroa. Lisäksi laitoin viime kesänä myös Powerpronzen tailguardin, jonka tilasin MR-powerin kautta. Oisko maksanu n. 110 euroa.
    Se alkuperäinen lokasuoja on niin yhtä osaa, ettei sitä kannata pois ottaa. Muuten ei ole mitään missä tavaroita säilyttää ja akkukin voipi olla hankala saada pysymään kyydissä... *
    Se Powerpronzen tailguardi on alunperin tarkoitettu vuosimallin 2002 ja sitä vanhempiin ns. ampiaisperäisiin äffiin, eli jouduin sitä virittelemään viilan ja sahan kanssa, jotta se kävisi tähän uudempaan peräosaan. Rakensin sen niin, että se tuli alkuperäisen lokarin alle tukevasti kuudella ruuvilla.
    Tuosta operaatiosta voisin ehkä laitella vaikka tänne kuvia, jos joku päivä ennätän/kehtaan, niin saa paremman käsityksen touhusta.

    Rekisterikilven telineen suunnittelin itte ja teetin paikallisella metallipajalla n. 2 euron hintaan samalla kertaa koiranluiden kanssa (n. 10 eur).

    Pönttö on Laserin malli, feikkikarbonia ja aivan liian kallis (490 eur), mutta ihan kivan kuulonen sekä oikean värinen tuohon pyörään.

    Laitanpa nyt tähän suurimman osan noista tuunauksista, jos ihmisiä kiinnostaa:

    - Puig pleksi musta
    - Puig Rear Hugger Carbonlook (1463)
    - Powerpronze Tailguard Musta
    - Tummat etuvilkunlasit (ClearAlternatives)
    - Tumma jarruvalo ledipolttimoilla (ClearAlternatives)
    - Itsetehty rekisterikilventeline
    - "Meshmod" eli metalliverkkoa katteen kylkiaukkoihin
    - Probolt musta katteen ruuvisarja
    - Lyhyemmät koiranluut (214mm pitkät, reikien keskiöiden väli 182mm), perän korotusta vakioihin nähden n. 20mm
    - Laser Pro'dor slip-on Carbon style (93.2015.D)
    - K&N vapaavirtausilmansuodatin (SU-7592)
    - Dynojet suutinsarja (E3158.001)
    - Välityksiä muutettu: 14-piikkinen eturatas, takana vakio 45
    - Renkaat Pirelli Diablo Strada 120/60 & 160/60
    - Kiillotetut vanteen ulkoreunat
    - Kiillotettua pikkusälää siellä täällä

    Lisäksi tuon kuvan ottamisen jälkeen olen saanut aikaiseksi asentaa minivilkut taakse tummennetuilla vilkunlaseilla. Kuvia myöhemmin, ehkä.

    Edit: unohtu katteen ruuvit sekä eturatas



    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  16. #16
    [QUOTE= (Jyppendaal @ Heinä. 08 2006,13:42)]
    Lainaa juko5,Heinä. 08 2006,01:08 kirjoitti
    Laitanpa nyt tähän suurimman osan noista tuunauksista, jos ihmisiä kiinnostaa:

    - Puig pleksi musta
    - Puig Rear Hugger Carbonlook (1463)
    - Powerpronze Tailguard Musta
    - Tummat etuvilkunlasit (ClearAlternatives)
    - Tumma jarruvalo ledipolttimoilla (ClearAlternatives)
    - Itsetehty rekisterikilventeline
    - "Meshmod" eli metalliverkkoa katteen kylkiaukkoihin
    - Lyhyemmät koiranluut (214mm pitkät, reikien keskiöiden väli 182mm), perän korotusta vakioihin nähden n. 20mm
    - Laser Pro'dor slip-on Carbon style (93.2015.D)
    - K&N vapaavirtausilmansuodatin (SU-7592)
    - Dynojet suutinsarja (E3158.001)
    - Renkaat Pirelli Diablo Strada 120/60 & 160/60
    - Kiillotetut vanteen ulkoreunat
    - Kiillotettua pikkusälää siellä täällä

    Lisäksi tuon kuvan ottamisen jälkeen olen saanut aikaiseksi asentaa minivilkut taakse tummennetuilla vilkunlaseilla. Kuvia myöhemmin, ehkä.
    Aikasta vakuuttava lista modeja.
    Vielä viikko sitten itsekkin ihan vakavissani suunnittelin kaikenlaista, mutta pitänee vielä pikkuisen hillitä itseä.

    Eli joko päivittelen talven aikana tai sitten ostan ensikesäksi uuden pyörän. Tämä kesä varmaan näyttää aika hyvin millaista ajoa tulen jatkossa harrastamaan ja sen mukaan voi valita josko saisi seuraavaksi pyöräksi 750F:n vai R:n.

    Laita vaan lisää kuvia pyörästä. On sen verran hieno jo tuo aiemmin ollut kuva, että mielellään lisääkin kuvia katselee.
  17. #17
    Hieno fillari sulla Jyppendaal!
    Kyllä tuolla jo kelpaakin
    Suzuki GSR600
  18. #18
    Tässä toiselta puolelta kuva, näkyy noiden etuvilkkujen sävy paremmin:



    Ja vielä peräpäätä niillä vanhoilla vilkuilla:



    Tuo kilventeline jäi suunniteltua lyhyemmäksi, koska kiinnitin sen sittenkin tukevammin pyörään kuin mitä alunperin ajattelin. Vaikka on vain 2 ruuvilla kiinni, niin on se kilpi jo vuoden pysynyt paikallaan ja ei ole murtunut yläosastaan.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  19. #19
    En kehtaa tehdä uutta topikkia vaikka vähän sivuun mennäänkin, mutta malli on sama:

    Eli äffään(600cc) tartteis saada uudet ketjut&rattaat, mistä sopuhintaan? Sekä minkähän merkkiset nuo alkuperäset on?

    EDIT: JA on muuten komia peli, nyt ei kehtaa omaa ees kattoa



  20. #20
    Jep, tuommoset vilkut tuli laiteltua taakse:





    (mistähän sais minikilven...)
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  21. #21
    Moron! uusi käyttjä täällä ja ajattelin kysäistä tässä topicissa että mistä halvalla gsx 600 f uusi tehoputki ja käykö 750 putki 600seen ja mistä suomesta sais tummia etuvilkkuja tuohon 600seen

    kiitos etukäteen vastauksista
  22. #22
    Lainaa (henkkuli @ Heinä. 23 2006,19:11) kirjoitti
    käykö 750 putki 600seen
    750 alkukäyrästön pitäisi käydä suoraan myös kuussatkuun. Pitäs tulla n.20% lisää virtaavuutta.
    http://www.motorcycleanchor.com/katana/header.html
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  23. #23
    No entäs käykö 750 vaimennin 600 alkukäyrään esim. jos jonku bolt on pöntön hommais? mistä tollasen pöntön kannattais hommata ettei tarvi maksaa itteensä kipeeksi?
  24. #24
    Lainaa (henkkuli @ Heinä. 24 2006,12:46) kirjoitti
    No entäs käykö 750 vaimennin 600 alkukäyrään esim. jos jonku bolt on pöntön hommais? mistä tollasen pöntön kannattais hommata ettei tarvi maksaa itteensä kipeeksi?
    Samoja viripönttöjä ne on kumpaankin. Ei niitä erikseen ole tehty 600 ja 750 omia versioitaan. En tiedä mistä saa halvimmat, oisko joku n. 150-200 € "Rombo" jostain saksasta, Louis, Polo tms.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  25. #25
    Hemmetti, että olen tuota kuolannut jo pidempään. Komia. Kilpiteline vilkkuineen on juuri samanlainen, jonka olen useasti mielessäni omaan -99 malliin tunannut. Tänään hain vilkut ja viikonloppuna pitäis sitten lokaria pätkiä.

    Tehoa eip vissiin pahemmin tule, mutta ääniä, jos lähtee pönttöä vaihtamaan. Oletteko käyneet säätämässä pärrää tuon jälkeen, vai onko vakiopyörälle edes tarpeen.
    "It´s better to burnout, than to fade away" -Neil Young-
  26. #26
    Lainaa (jayson @ Heinä. 26 2006,20:51) kirjoitti
    Tehoa eip vissiin pahemmin tule, mutta ääniä, jos lähtee pönttöä vaihtamaan. Oletteko käyneet säätämässä pärrää tuon jälkeen, vai onko vakiopyörälle edes tarpeen.
    Omani säätöä vuosi sitten.
    Ei se pakollista ole penkissä käyttäminen, mutta silleen saa ainakin varmuuden, että onko seokset kohillaan. Yleensä pelkän sliparin laiton jälkeen riittänee neulien nosto pykälällä tai puolikkaalla.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  27. #27
    Tuli mieleen, että onko kukaan törmännyt puolueettomaan vertailuun GSX600F:n ja GSX750F:n välillä.

    Kiinnostaisi tietää mitä eroja noissa pyörissä oikeasti on.
    Ivan's performance productsin sivuilta löytyy jotain dyno kuvia mutta ne mittaukset on mun mielestä viritetyille pyörille.

    Kiinnostaisi eriäväisyydet vakiopyörissä, niin tekniikan kun tehojen/väännön osalta.
  28. #28
    Jyppendaal: Mitenkäs tuo yhtä piikkiä pienempi eturatas vaikutti pyörän käyttäytymiseen?
    "Life is too short to be small"

    Näillä mentiin:
    Suzuki GSX750F
    Kawasaki GPZ500S
    Tunturi SS ~50cm3
  29.  
  30. #29
    Lainaa (raisa @ Elo. 07 2006,13:55) kirjoitti
    Jyppendaal: Mitenkäs tuo yhtä piikkiä pienempi eturatas vaikutti pyörän käyttäytymiseen?
    Kyllä se rivakammin kiihtyy 0 - 200km/h. Jaksaa kiertää hyvin lähelle rajoitinta (11250) kun ennen loppu 6. vaihteella potku n. 9000 kieppeillä. Eli huiput ei välttämättä kauheasti tippuneet.
    Vaihteet tuntuu kyllä loppuvan hieman kesken, yleensä aina tulee haettua moottoritiellä 7. pykälää. Kierroksia pitää n. 600 enemmän matkavauhdeissa. Melkoista pykältämistähän tuo ajo nykyään on, mutta en ole vaihtoa katunut. Hauskempi kurvailla nyt.
    Vielä on asentamatta SpeedoHealer, mutta tuossa se hyllyssä odottelee sopivaa asennuspäivää.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003