Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Elikkäs pyörä on -01 GS500E ja on vähän tyhjäkäynti ongelmia. Kun kone on kylmä niin tyhjäkäynti on normaali, mutta kun kone lämpiaa näillä keleillä niin herkästi niin nousee tyhjäkäynti päälle 3000rpm. Onko ihan tervettä ilmajäähdytteiselle vehkeelle vai pitäiskö olla huolestunut?
    Kaasarin imupuolella ilmavuoto?

Ainakin mulla oli aikoinaan GR:ssä juurikin samat oireet kun kuminen imusarjaputki oli halki.Oli muuten vaikea huomata ennenkuin tajusi vähän venytellä putkeloa.

Vois olla
    And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him.
  3.  
    Moikka,
    Mulla oli tuo sama ongelma -99 GS:n kanssa *
    Kävin läpi kaasarit (synkat, bensatasot, suuttimet, kalvot, vuodot yms.) Alkoi tuntua jo epätoivoiselta, mutta lopulta päätin katsoa vielä venttiilit ja siellähän se kiikasti. Toisen pakoventtiilin välys oli kylmänä lähes nolla. Kun kone kuumeni venttiili alkoi kantaa ja tyhjäkäyntikierrokset kasvoivat juuri tuonne 3000:n paikkeille ja pitkissä odotuksissa jopa ylikin.
    Vaihdoin säätöpalan pakoventtiiliin ja sen jälkeen synkkasin vielä kaasarit uudelleen. Nyt toimii hyvin kaikissa lämpötiloissa, pysyy jokseenkin 1000-1500 kierroksen rajoissa.
    Näin minulla, saattaa olla muustakin kysymys, mutta tämä yksi vaihtoehto tarkistuslistalle *

"Voit valita oletko aina oikeassa vai onnellinen"
    Suzuki GS 500E -> Honda CBR 1100xx