Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Hei *
    Onko kokemusta stormilla myytävästä MRA varioscreen,tai varioscreem maxi pleksistä *
    Itsellä on Honda st 1100 kappa spoileripleksi,joka aiheuttaa
    melkoisesti melua .Oma pituuteni on 173 cm.
    Hei.Eikö kenelläkään ole kokemuksia kyseisestä pleksistä Minkälaisia pleksejä teillä on Honda st 1100.
    Olis kiva tietää kokemuskista
    Kyseisen pleksin perään olen itsekin huokaillut, mutta ei ole tullut vielä ostettua (eikä ehkä tulekaan). Aikoinaan ostin jonkun AllRightin p*skan, vain muutaman sentin korkeampi, ja ruma kuin mikä. Käytän siis nykyään alkuperäistä korvatulppien kera, turhamainen kun olen.

Aika yllättävää tuo melu, olet n. 7 cm minua lyhyempi. Ei nimittäin tarvi montaakaan senttiä kyyristyä, kun melu vaimenee. Kannattaa kysellä jenkki- (tai muilta ulkomaisilta) foorumeilta, siellä on ollut joskus juttua moisesta MRA:sta. Älä kysy tarkemmin, en muista enää
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
    Itselläni on MRA:n varioscreen naked Guzzissa ja se on tuntunut aika hyvältä umpinaisiin plekseihin verrattuna. Tarkka se on säädöistään, mutta kun ne sain kohdalleen niin kohina vaimeni siedettäväksi.

Piti ihan kattoo minkä näköinen mopo on tuo st 1100 niin näkyi olevan katettu härveli. Kallistusta ei vissiin saa siinä sitten säädettyä, eli ollaan pelkän pystysuunta säädön varassa.
    Tuntematta pyörääsi sen paremmin voisin olettaa, että jos alkuperäinen pleksi on aikapaljon taaksepäin kalteva niin niin tuo saattaisi olla toimiva yhtälö. Jos taas pysty, niin epäilen.
    Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.
    Olen seuraillut ko. keskusteluja - Irlannissa. Ongelma lienee yleinen. ST100 on tehty 165 cm japanilaisen mitoilla.

katso vaihtoehto www.laminarlip.com
    usalainen firma ja varsinkin combo näyttää hyvältä. kukahan niitä myy suomesa?

meteliratkaisuun pitäisi vielä madaltaa satulaa. sekin onnistuu.

minä ajelen vielä vakiovarusteilla, mutta selvittelen asiaa parhaillaan. hankin kyllä jotain, mutta pidetään yhteyttä.
    t.
    make
    USA:n pojilla on site www.st-owners.com
    Sieltä voi löytyä vinkkejä, search:llä vaan windshield. Eniten on kyllä uudemman ST1300 juttuja, joita lueskelen koko ajan.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    Lainaa (plaatut @ Kesä. 15 2006,11:09) kirjoitti
    Olen seuraillut ko. keskusteluja - Irlannissa. Ongelma lienee yleinen. ST100 on tehty 165 cm japanilaisen mitoilla.

katso vaihtoehto www.laminarlip.com
    usalainen firma ja varsinkin combo näyttää hyvältä. kukahan niitä myy suomesa?

meteliratkaisuun pitäisi vielä madaltaa satulaa. sekin onnistuu.

minä ajelen vielä vakiovarusteilla, mutta selvittelen asiaa parhaillaan. hankin kyllä jotain, mutta pidetään yhteyttä.
    t.
    make
    Hei. *www.baehr.fi *myydään noita laminar lip tuuliohjaimia.Hinta on kaikkiin malleihin 89 egeä
    Sitä en tiedä tuleeko tohon hintaa toi pikku lippa(ilmeisesti) ainoastaa.Eli pitääkö toi lippa kiinnitää vanhaan pleksiin,porata vanhaan pleksiin reikä ja tulee ruuveilla kiinni,vai miten *
    Hei Soitin tuonne www.baehr.fi ja tiedustelin noista tuuliohjaimista.Laminator lip on tuo pikku lippa.joka tulee tarralla kiinni alkuperäiseen pleksiin.Ei siis tarvi porailla reikiä.Hinta oli tolle se 89 egeä.Laminar compo sisältää pleksin ja tuon pikku lipan hinta tuolle on 210 egeä,ja se on tilaustavaraa.Maksutavoista se verran että saa myös postiennakolla.
    liplap tuli hankittua ja n. 50 km ajon jälkeen tuntuisi, että homma toimii.
    tuuli tyyntyi ja suhinat vähenivät. tempoilu väheni merkittävästi.
    faktoja; minä 182 cm, pyörä st1100 vm -96, vakio plexi ja vakio istuin.
    ulkonäöstä voimme olla montaa mieltä ( lipin, ei minun ). urpo leppäsen äiti sanoi joskus miniästään anasta, että kyllähän ana ihan kaanis on - kunhan silimä tottuu. koetan totutella tuohon ylimääräiseen muovinpalaan.
    ehkä vaihdan sen vielä siihen combo versioon. mutta, ensin piipahdan alpeilla.
    Tuli sitten tilattua tuo laminator compo pleksi ja lisäpalat peiliin * Pitäs tulla tällä viikolla.Pitää kirjoitella
    kokemuksesta,kun pääsen testaamaan *
    Oliko ne lisä palat ja pleksin jatke 89 ekee en oikein käsittänyt
  12.  
    Lainaa (st 1100 @ Kesä. 26 2006,21:27) kirjoitti
    Oliko ne lisä palat ja pleksin jatke 89 ekee en oikein käsittänyt
    Kyllä se meni niin,mutta jos tilaa esim. laminator compom ja peilin lisäpalat ,niin lisäpalat saa puoleen hintaan