Elikkä yritin tässä foorumista jo etsiä, en löytänyt... että kun suzukissa näyttää olevan ilma/öljyjäähdytys, niin onko tullut ongelmia sen kanssa,kestääkö kone? Millaset huoltovälit on? Ollaan emännän kanssa kateltu josko vanha hondanraato joutaisi vaihtoon, ja tuollainen 750 gsx-f olis yks vaihtoehto...
kaikki mikä ei tapa sattuu ihan vit**ti.. syvällä rinta äänellä todeten että puolitoista kertaa katonkautta ympäri kuorma-autolla ei tunnu kivalta!!
Työkaverilla tuollainen on. Kone on pomminvarma ja mopo muutenkin ns. järkipyörä. Huotoväli taitaapi olla 6tkm.
"Soratie on parasta huumetta!" 1200 GSA
Onhan tuo yksi kestävimpiä (ja turbotetuimpia) koneita...![]()
Exät:
Yamaha DT 125 R -89
Husqvarna WR 250 -92
Honda CB 750 -73
Honda CBR 1000 f -90
Suzuki Bandit 1200 -02
GSX1300R Hayabusa K5
M1800r -09
Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
Täh?(jummijammi @ Touko. 19 2006,09:20) kirjoitti
Suomessa taitaa olla enitein turbomopoja 1100gsxr ja hayabusa akselilla. Suzukeja kaikki, mutta perustuuko toi rätkä jompaankumpaan enemmänkin kuin että siinä on sylinteriä, mäntää ja kaksi pyörää? Yhtään ahdettua gsx-f750 en ole vielä nähnyt.
GSX-F:n kone perustuu vanhaan GSX-R:n koneeseen 80-luvulta, pomminvarma peli. Ja niitä on turbotettu maailman sivu (tai siis noin vuodesta 85 alkaen, GSX-R esiteltiin silloin). Lisäksi sama peruskone on Suzukin Bandiiteissa ja niissäkin on turboja nähty sillon tällöin...![]()
I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
-Jesco White
Ihan mukava peli mutta 2-päällä tuppaa tehot loppumaan. 6 tonnin huoltoväli ja bensaa tankkiin. Siinä se lyhykäisyydessään![]()
Tehot loppuu missä vaiheessa? Ei ainakaan suamessa(Äffä @ Touko. 19 2006,09:58) kirjoitti
Niinpä niin. Tehoa ja vääntöä saisi kuitenkin olla hitusen verran enemmän. Menisi ohitukset jouhevammin ilman että pitää polkea vaihteita.
Kyllä siinä tarpeeksi paukkuja on kun vaan jengaa antaa, kierroksia, kumminkin tarvii, mutta sehän on vaan kiva. Kone on tosiaan aika pomminvarma, ikinä mitään ongelmia ollu.
ps. osta multa, ajattelin vaihtaa vaihtelun vuoksi nakuun. (nettimoto id:342274)
Vastaavalla kuussatasella Kroatiassa yks päällä käyneenä...ööö...
Niinkuin tässä ansiokkaasti onkin jo tullut esiin, niin vaihdepakkaa saa selata aika tavalla mutkateillä korkeuserojen vaihdellessa, eli vääntö loppuu aika nopeasti minun makuuni kesken.
Muuten fillari on mahtava peli ja ihan varmasti ainakin moottoriltaan kestävä konstruktio. Kyllä sillä jotain Unkarilaisia SEATteja kiusasi ihan hyvin jossakin siellä. Ajoasento kävi henk. koht. turhan epämukavaksi etunojaksi pitemmän päälle, mutta tais johtua aloittelijan stongan puristamisesta ja/tai huonosta pakkaamisesta enemmän.
-w-
-These are my principles,
if you don´t like them I have others-
G.Marx
-Älä spekuloi-AJA!-
Koneinsinööri A
-Canis culum in tua naso-
17th century proverb
ongelmahan meillä tuon ukkelin kanssa (joka tämän aiheen on aloittanut) on nimenomaan se, että kun pitäis löytää pyörä, jonka kanssa pärjään minäkin, ku vasta aloittelija (kortti taskussa noin kuukauden päästä) ja lisäks pitäis tapahtua sen verran että isännänkin mielenkiinto pysyy yllä. molemmat tykkää mieluummin ajaa matkaa, mutta kaupungissakin viihdyn ainakin minä.
minkäskokoiset renkaat tuossa suzukissa on?
Muistaakseni 750:ssä on vähän pystympi ajoasento verrattuna 600:een kahvojen ollessa vähän ylempänä.(wene @ Touko. 19 2006,11:56) kirjoitti
Seiskapuolikkaasta löytyy noin neljänneksen enemmän vääntöä kuin kusiaisesta, mutta ei silläkään kyllä kuuhun pääse. *Riittää tosin vallan mainiosti.
Topicin aloittajalle: PS. Mulla vois kesäkuussa olla kaupan kanssa 750-äffä... Kysele vaikka privana jos kiinnostusta löytyy.
Suo, kuokka ja Suzuki
Tossa jotain, mutta ehkä nämäkin on vanhempien vuosimallien juttuja: Söhmin tyyppivikalista
Jaa niin siis tätä nakumallia meinaatte? Se on kaunis kuin kukkanen! Niitä vaan on vähemmin tarjolla. Hieno...itekkin kattelin just tätä mallia alkuun, taannoin.
17-tuumaiset vanteet, 120:nen edessä ja 170:nen takarengas leveydeltään vakiona.
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Jaa mut taidat tarkoittaa kuitenkin tätä:
Sama kone k. edellisessä, kait.
Tossa, Jarmo Haapamäen Suzuki-sivuilla on tietoja...
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Sanoisin että melkoisen varma valinta. Ensi pyöräksi hinta/laatusuhteelta erinomainen. Tehoa löytyy kun muistaa käyttää kierroksia. Matkalla 2-päällä ja kolmenlaukun kanssa tasaisen varmaa etenemistä. Kyytiläinen on ainakin meillä istunut pitkiäkin siirtymiä valittamatta. Ostakee pois vaan![]()
joo tollaista ollaan katseltu. kyllä tuo aika varmalta valinnalta vaikuttaa vaikka olenkin aika henkeen ja vereen honda mies ehkä tohonkin lämpenee.(xjrrrrräyh @ Touko. 19 2006,13:53) kirjoitti
noh nyt
ja miettimään...
kaikki mikä ei tapa sattuu ihan vit**ti.. syvällä rinta äänellä todeten että puolitoista kertaa katonkautta ympäri kuorma-autolla ei tunnu kivalta!!
Miten, tulokis se mopo hommattua?
Nimimerkki "utelias"
Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
Suzuki GSX-750F