Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 57:een 57:sta
  1. #31
    Bussilla... no joo kyl se vois mennä ton kotilon piikkiin
  2. #32
    Kummatkin menis paskaksi ,,,, tai ainakin olisin
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  3. #33
    Sillä vankalla kokemuksella jonka olen kerännyt (siviiliautoilla, rata-ajon kaltaista ajoa 2 kertaa, omalla mopolla kerran) olen sitä mieltä että itse olisin itseäni nopeampi moottoripyörällä. Nyt tosin topickin ohi arvioin omaa pyörääni ja BMW 325 autoa, joista ainoastaan kokemuksia.

    Autosta kokemus, että vaikka BMW on aika sporttinen auto, on se sitten rataolosuhteissa vakioalustalla toivottoman löysä. Lisäksi tasauspyörästön lukon puute haittaa hitailla radoilla tiukista mutkista uloskiihdyttäessä huomattavasti.

    Vakio mopolla, vaikka vanhallakin, uskallan ajaa jo tällä kokemuksella mutkaan suunnilleen yhtä kovaa, mutta mopo poistuu mutkasta ripeämmin.

    Mutta aiheena erittäin mielenkiintoinen ja olisi kiva päästä kokeilemaan joskus itseään vastaan!

    Mutta josko nyt saisi edes tuolla mopolla ensin edes toisen rata-ajopäivän ensin kasaan.
    BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
  4. #34
    Sadekelillä vaiko kuivalla? Sateella olen autolla 6-0 nopeampi, kuivalla housypyykin kera saattaisin ehkä fillarilla nippanappa pärjäta. Ehkä. Autolla on sen verran rata-ajokokemusta, että tiedän pystyväni viemään sitä omalla rajallani, mutta fillari on ihan eri juttu. Jalkatappi kun raapii maata niin meikäpoika himmaa.
    Life's pretty straight without motorcycling
  5. #35
    Saletisti autolla kun mopolla ei kantti kestä ajaa polvi maassa
  6. #36
    Autolla, vaikka peräkärry perässä. Toisaalta, jos laittais sen fillarin sinne kärryyn niin ei se silloin paljoa häviäisi.
  7. #37
    Midas on hidas hän tietää sen.
    -Ari-
    "Tyypillinen putkiaivo"
  8. #38
    Jos pyörä ja auto omia niin autolla. Jos pyörä lainassa ilman pelkoa korvauksista niin pyörällä. Taino on toi rellu niin äärettömän laiska et pyörällä jokatapauksessa.



    990 adv, VF750F, ZX-12R
  9. #39
    En ole radalla käynyt ajamassa mutta veikkaisinpa, että mopolla. Perustuen juuri pyörän suurempaan kiihtyvyyteen ja suoran päässä olevaan nopeuteen. Mutkista en sitten tiedäkkään...... olisi joskus kyllä kiva kokeilla.
    Oma kalusto -02 XX ja -99 diesel Passat....... voittajasta ei liene epäselvää.
  10. #40
    Erkka kiihtyilee 0-100 4:ssä sekunnissa (Bikessä oli 4.05 s) - yli tuplatahtiin meganeen verrattuna eli kyllä varmaan sillä ihan jo kiihtyvyyteen perustuen.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  11. #41
    No pyörällä tottakai. Eihän vakiopatongista ole mitään vastusta . Jos vastuksena ois siten joku oikeasti radalle käypä kotilo, niin sitten voi mennä kyllä toisinpäin.
    Hondat TRX70 -86, Shadow 50 -00, MTX125R -84, CRF450R -06, Africa Twin -22, GL1500 -88. Virago 535 -91.
    Minusta menee ohi vain nopeammat.
    http://www.veepee.fi/
  12. #42
    Vaikea sanoa, jos sais alle vähän nopeemmat vehkeet, mut tällä hetkellä olen pyörällä todistettavasti nopeampi. Siis omilla.

    DR:llä ahvenisto menee about 1:45 ja Twingolla 2:10
  13. #43
    Lainaa (mp71 @ Kesä. 26 2006,14:53) kirjoitti
    Erkka kiihtyilee 0-100 4:ssä sekunnissa (Bikessä oli 4.05 s) - yli tuplatahtiin meganeen verrattuna eli kyllä varmaan sillä ihan jo kiihtyvyyteen perustuen.
    Eipä radalla tota aluetta kovin montaa kertaa käytetä alhaalta asti.
    All you´ve got is time - living is takin´ it.
  14. #44
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Autolla ehdottomasti.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  15. #45
    Autolla. Yksinkertaisesti jo siitä syystä että ei sitä mopolla uskalla riskirajoilla noita mutkia mennä. Autolla kyllä helpostikin.
    ~SV1000N~
  16. #46
    Lainaa (Tuppi Nurin @ Kesä. 27 2006,11:00) kirjoitti
    Lainaa (mp71 @ Kesä. 26 2006,14:53) kirjoitti
    Erkka kiihtyilee 0-100 4:ssä sekunnissa (Bikessä oli 4.05 s) - yli tuplatahtiin meganeen verrattuna eli kyllä varmaan sillä ihan jo kiihtyvyyteen perustuen.
    Eipä radalla tota aluetta kovin montaa kertaa käytetä alhaalta asti.
    Eiköhän se Kawa kiihdy vakio-meganea reilusti paremmin vielä satasestakin
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  17. #47
    Riippuu täysin siitä onko auto minun vai ei.
  18. #48
    Mopolla... ainakin niin luulisin... Tietty jos saisi ottaa tuon nykyisen kuljettamani auton niin voisi mennä tiukemmalle... Silti luulisin että mopolla
  19. #49
    Varmaankin autolla aluksi, mutta treenillä kyseisellä pyörällä vastaan tämä rellu, pitäisi pyörällä olla nopeampi kierrosmäärän lisääntyessä.
  20. #50
    Mää on pappatunalla kerran vetäny ton urheilukentän kierroksen semmoseen alle viiren minuutin aikaan. Sillon urheilukentällä sai mopetilla ajella. Nykyään ei saa. Mun Volvo saattais sivuluisuussa mennä jopa nopiampaa.
    Veikkaisin notta auto. Sitten jos on oikein upottava tie niin raktori ja talavella moottorikelekka.
  21. #51
    Lainaa (Tinne @ Kesä. 24 2006,22:01) kirjoitti
    Ööö kanada.
    Joo vois luulla että autolla,but eipä tiiä ku e tommost kawaa o kuskannu,meganee kylläkin,ja on muuten yllättävän tykki tollane 2L cupee paitti jos suikkaa vertaaa
    Mitenkähän on Meinaan et kyllä taitas pyörällä tulla paremmat tulokset
    Yamaha YZF 750 R -93
    Honda CB 750 -82
    Suzuki Intruder 1400 *-02
    Yamaha R1 -04
    Honda VFR 750 - 96
    Suzuki GSX-R 750 -90
  22. #52
    Oottakaas kun mä ja mun Astra pamahetaa radalle ni jo alkaa mopot jäämään
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  23. #53
    Vaikea ja mielenkiintoinen kysymys... Omilla taidoillani luulisin olevani pyörällä nopeampi; autolla en ole oikeastaan koskaan kovaa yrittänyt ajaa, joten siitä ei ole kokemusta. Autolla on helpompi ottaa riskejä ja harjoituksen myötä ajat varmaan paranisivat melkoisesti.
    Omalla kalustolla pyörä olisi nopeampi vaikka Transitissa onkin väkivahva 2,5 litran kone
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  24. #54
    Mainitulla Megasella olen ajellut osapuilleen 100 000 km ja nykyisellä fillarilla vasta 2 000 ja sekin rauhallisesti. Heti jos lähtisi kokeilemaan niin taatusti vetäisin rellulla paremman ajan ihan jo siksi ettei vielä tule selkäytimestä fillarin vaihtokohdat, jarrujen suorituskyky on arvoitus ja sitä rataa. Ehkä sitten ensi vuonna...
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  25. #55
    Lainaa (kap57 @ Kesä. 28 2006,23:12) kirjoitti
    Vaikea ja mielenkiintoinen kysymys... Omilla taidoillani luulisin olevani pyörällä nopeampi; autolla en ole oikeastaan koskaan kovaa yrittänyt ajaa, joten siitä ei ole kokemusta. Autolla on helpompi ottaa riskejä ja harjoituksen myötä ajat varmaan paranisivat melkoisesti.
    Omalla kalustolla pyörä olisi nopeampi vaikka Transitissa onkin väkivahva 2,5 litran kone
    äläs nyt... pääsee pakullakin vauhdikkaasti:
    Pakulla lujaa ringiä ympäri Aika noloa, tuossa ohitetaan PAKULLA prätkiä...



    Hondat TRX70 -86, Shadow 50 -00, MTX125R -84, CRF450R -06, Africa Twin -22, GL1500 -88. Virago 535 -91.
    Minusta menee ohi vain nopeammat.
    http://www.veepee.fi/
  26. #56
    Autolla oon senverta huono että mopolla se menis paremmin.
    Hirvee ninjapomperi
  27.  
  28. #57
    Jaa-a ainakin omalla suizalla orkkis rellun kyykyttää..
    erkasta en tiedä vaatis vähän treenausta
    <p>Kawasaki ZX9R -96</p><p>Kawasaki zx6R -02</p><p>Suzuki GSX-1000 -05</p><p>Yamaha FZR 600 -92</p><p>Yamaha Warrior 1000 -11</p>
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12